Strana 1 z 2
Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Sobota, 15. Októbra 2011, 19:17
od kOcur.tO
Chalani sem tam mi blbne automat na 530d e60 rok 2005 prehadzuje si o jeden stupen jak sa mu zachce idem plynule a zrazu mi zacne prehadzovat a skakat auto..je to dost neprijemne bo mi skacu pritom otacky a bojim sa aby sa mi prevodovka nerozsypala ..POMOZTE!!!
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Sobota, 15. Októbra 2011, 19:57
od eEDOo
bol si s tym na diagnostike?
nemusi byt problem v automate, kludne moze byt nejaky snimac na motore naprd, potom RJ dostava nezmyselne hodnoty a automat radi jak sa mu zachce.
Mne nieco podobne robilo, ked som mal naprd lambda sondu. Po vymene vsetko OK.
Daj si spravit min. diagnostiku a potom uvidis co dalej.
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Sobota, 15. Októbra 2011, 20:05
od kOcur.tO
Jeden kamos mi to tiez poradil tak zajtra to vyskusam napychnut uvidim co to bude..ale potesilo by ma to keby to neni mechanicka chyba

ak to bude uuuf
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Nedeľa, 16. Októbra 2011, 22:26
od lubomt
neverim ze bude problem v elektrike so snimacom. Daj potom vediet.
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Pondelok, 31. Októbra 2011, 20:05
od kOcur.tO
co hovorite na to ak tam dam z 525d prevodovku ..bo kod mi pasuje s 530d ..???? da sa to?
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Pondelok, 31. Októbra 2011, 22:00
od eEDOo
ist by to mohlo, ale co je to za prevodovku?
Mas istotu, ze je OK?
Das za nu 1.000 - 1.500 euro a kludne sa moze stat, ze pojde o tyzden prdiet do hliny.
Za tie peniaze si mozes dat aj zrepasovat svoju a budes mat vacsiu istotu, ze pojde.
Ci?

Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Pondelok, 31. Októbra 2011, 22:05
od kOcur.tO
tato co mi ponukaju je za 700e a ma najazdenich 60 000km a mam na nu zaruku .tak myslim ze by som to mohol skusit ked mi aj kod prevodovky sedi.
len neviem ci ma niekto s tym skusenost,ci to uz niekto robil?!
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Pondelok, 31. Októbra 2011, 23:44
od voMacK
700e za automat?? Si robis kozy nie? Ja ked som zhanal na moje auto, nasiel som za 800 a to bol manual, najazdene 50tis km...
nebude to nejaka picovina? Aby sa ti to fakt nevysralo do tyzdna zasa...ta zaruka tam byt moze, ale ako ju budes vymahat? Co ak to budu nejaky curaci a len sa s nimi budes natahovat?
ja by som to dal na repas...do 1500e sa snad zmestis...
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Utorok, 1. Novembra 2011, 09:41
od kOcur.tO
ano za 700e automat a je to od kamosa tak zaruka je v tom zahrnuta ak nepojde bereju naspat ale je z auta co malo 60 000km a pasuje kod tak dufam ze to vide ..aj vypada moc zachovalo tak on by ma neklamal. dnes idem do toho jak to prehodim dam vam vediet jak to dopadlo

Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Utorok, 1. Novembra 2011, 11:41
od lubomt
kOcur.tO napísal:ano za 700e automat a je to od kamosa tak zaruka je v tom zahrnuta ak nepojde bereju naspat ale je z auta co malo 60 000km a pasuje kod tak dufam ze to vide ..aj vypada moc zachovalo tak on by ma neklamal. dnes idem do toho jak to prehodim dam vam vediet jak to dopadlo

ze ma prevodovka 60.000km to pocuvam stale. Oblubene kilometre predajcov. Pocitadlo kilometrov nema, uhlikovou metodou vek nezistis

, takze zase never reciam. Ale k veci - co je to ze kod sedi? Tj ze ma Tvoja kod 6hp19 a jeho tiez? To nie je kod prevodovky,ale typova rada. Je tiez 6.stupnova? Ale na 99% Ti nepojde, pretoze Tvoja ma prevody stavane na 3.0d a jeho na 2,5d, takze ine prevodove stupne kvoli rozdielnemu vykonu. Riadiaca jednotka zisti ine otacky na snimacoch. Bude Ti to robit blbosti, nebude si rozumiet so zadnym diferakom, bude trhat,hadzat do nudzaku.... Ale vsak uvidis, pretoze si aj tak nedas povedat vo vidine lacnej kupy....
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Utorok, 1. Novembra 2011, 12:10
od voMacK
lubomt napísal:ze ma prevodovka 60.000km to pocuvam stale. Oblubene kilometre predajcov. Pocitadlo kilometrov nema, uhlikovou metodou vek nezistis

, takze zase never reciam. Ale k veci - co je to ze kod sedi? Tj ze ma Tvoja kod 6hp19 a jeho tiez? To nie je kod prevodovky,ale typova rada. Je tiez 6.stupnova? Ale na 99% Ti nepojde, pretoze Tvoja ma prevody stavane na 3.0d a jeho na 2,5d, takze ine prevodove stupne kvoli rozdielnemu vykonu. Riadiaca jednotky zisti ine otacky na snimacoch. Bude Ti to robit blbosti, nebude si rozumiet so zadnym diferakom, bude trhat,hadzat do nudzaku.... Ale vsak uvidis, pretoze si aj tak nedas povedat vo vidine lacnej kupy....
toto by ma napr zaujimalo...pretoze podla ETK je skutocne na pred FL modeloch ten isty automat [to iste BMW cislo aj u 530d aj 525d ] ..preco by mali byt potom konstrukcne rozdielne? Ved keby boli rozdielne, mala by kazde svoje cislo nie? Tak ako u FL modeloch kde 525d a 530d su uz rozdielne. Zaujima ma to cisto ako laika :)
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Utorok, 1. Novembra 2011, 15:51
od mexican
lubomt napísal:ze ma prevodovka 60.000km to pocuvam stale. Oblubene kilometre predajcov. Pocitadlo kilometrov nema, uhlikovou metodou vek nezistis

, takze zase never reciam. Ale k veci - co je to ze kod sedi? Tj ze ma Tvoja kod 6hp19 a jeho tiez? To nie je kod prevodovky,ale typova rada. Je tiez 6.stupnova? Ale na 99% Ti nepojde, pretoze Tvoja ma prevody stavane na 3.0d a jeho na 2,5d, takze ine prevodove stupne kvoli rozdielnemu vykonu. Riadiaca jednotky zisti ine otacky na snimacoch. Bude Ti to robit blbosti, nebude si rozumiet so zadnym diferakom, bude trhat,hadzat do nudzaku.... Ale vsak uvidis, pretoze si aj tak nedas povedat vo vidine lacnej kupy....
Nebude rozdiel výkonu 525d vs. 530d zohľadnený iba iným stálym prevodom v diferáku?
Keď som si pozeral napr. odstupňovanie prevodov v 8-stupňovom automate pre novú X3, všetky motorizácie mali rovnaké prevody a líšili sa iba prevodom v diferáku.
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Utorok, 1. Novembra 2011, 15:59
od Rottwa
Rozdielny je iba S/W a kalibracia.
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Streda, 2. Novembra 2011, 22:24
od lubomt
ee. Nemate pravdu,teda iba ciastocne. Uvediem priklad : moja Audi A6 3,0tdi 176kW/239k r.2009 mi ide pri 130km/h rychlosti na 2000ot/min na 6.prevodovom stupni. Kamaratova Audi Ollroad 3,0tdi 176kW/239k r.2008 mu ide pri 100km/h rychlosti na 2000ot/min takisto na 6.prevodovom stupni. Obe na pohlad identicke automaty. Preco? Ved obe auta su skoro rovnake, vykonostne take iste motory okrem vela drobnosti /on ma Euro 4 a ja Euro 5/, hmotnostne auta skoro to iste, prevodovky su obe 6HP19 od nemeckej ZF, akurat "iba" ine kody /tri pismena na stitku/,tak preco taky velky rozdiel? Vnutrajsok prevodovky inak sprevodovany, soft riadiacej prevodovky iny, ina pridavna prevodovka, iny kardan atd. Ved v jednom roku boli schopni vyrobit podla vykonu motora a este co ja viem coho aj 30 kodov prevodoviek na to iste auto a motorizaciu. Takze duplom nemoze byt prevodovka na 2,5d rovnaka ako 3,0d. Vsak nech si poriadne pozrie oba kody prevodoviek a uvidi. Nie typove oznacenia.
Ako som povedal, nahodi ju, RJ bude pozadovat urcite otacky prevodovych stupnov, ked sa tieto nebudu zhodovat, vyhodi to ako zavadu "PREKLZ PREVODOVEHO STUPNA xy" alebo inu zavadu. takisto konvertor /menic/ je stavany na urcity vykon, od vnutorne ineho rozlozenia lopatiek turbin az po inu spojku menica a niekedy az ine uchytenie konvertora k unasacu /roztec dier, priemer natrubku, hrubka menica/. Ak by mu aj tento sedel, vydrzi menic z 2,5d vsadeny do 3,0d ovela menej kilometrov, pretoze nie je stavany na vyssi krutiaci moment. Atd atd
Re: Blbne mi automat na E60 POMOZTE.
Napísané: Streda, 2. Novembra 2011, 22:34
od airbone
lubomt napísal:ee. Nemate pravdu,teda iba ciastocne. Uvediem priklad : moja Audi A6 3,0tdi 176kW/239k r.2009 mi ide pri 130km/h rychlosti na 2000ot/min na 6.prevodovom stupni. Kamaratova Audi Ollroad 3,0tdi 176kW/239k r.2008 mu ide pri 100km/h rychlosti na 2000ot/min takisto na 6.prevodovom stupni. Obe na pohlad identicke automaty. Preco? Ved obe auta su skoro rovnake, vykonostne take iste motory okrem vela drobnosti /on ma Euro 4 a ja Euro 5/, hmotnostne auta skoro to iste, prevodovky su obe 6HP19 od nemeckej ZF, akurat "iba" ine kody /tri pismena na stitku/,tak preco taky velky rozdiel? Vnutrajsok prevodovky inak sprevodovany, soft riadiacej prevodovky iny, ina pridavna prevodovka, iny kardan atd. Ved v jednom roku boli schopni vyrobit podla vykonu motora a este co ja viem coho aj 30 kodov prevodoviek na to iste auto a motorizaciu. Takze duplom nemoze byt prevodovka na 2,5d rovnaka ako 3,0d. Vsak nech si poriadne pozrie oba kody prevodoviek a uvidi. Nie typove oznacenia.
Ako som povedal, nahodi ju, RJ bude pozadovat urcite otacky prevodovych stupnov, ked sa tieto nebudu zhodovat, vyhodi to ako zavadu "PREKLZ PREVODOVEHO STUPNA xy" alebo inu zavadu. takisto konvertor /menic/ je stavany na urcity vykon, od vnutorne ineho rozlozenia lopatiek turbin az po inu spojku menica a niekedy az ine uchytenie konvertora k unasacu /roztec dier, priemer natrubku, hrubka menica/. Ak by mu aj tento sedel, vydrzi menic z 2,5d vsadeny do 3,0d ovela menej kilometrov, pretoze nie je stavany na vyssi krutiaci moment. Atd atd
Suhlas.