Chiptuning bmw 525d xdrive?
Napísané: Pondelok, 12. Septembra 2011, 19:00
hiptunZdravim.
Chcel by som si dat chipnut auto bmw 525d xdrive automat.
Mate niekto skusenosti s tymto motorom po chipnuti.Rozmyslam medzi mmracing a profituning.
Ale skor mi pride rozumny profituning,kvoli cene a kvoli myslim rozumnejsiemu chipnuti.Zo 197 koni a 400nm by to malo
ist asi na 230 a 455nm.U mm racing je to 240 a okolo 500nm myslim.Vela som cital aj na zahranicnych forach,kde sa riesil tento motor
s touto prevodovkou.Ako zistili niektory neodbytny priamo od vyrobcu ZF ,tak automaticka prevodova ZF 19tu (ZF 21) je "stavana" na
450NM.Samozrejme je tam urcita rezerva.Kvoli tomuto by som nesiel na 500nm.Inej je to vraj u manualov,ktore maju vacsi limit NM.
Co sa tyka motora, tak ten ma velky potencial.Podla zisteni je to ten isty motor ako 530d.S kratsimi strekmi.(jediny rozdiel).
V mojom pripade je automat brzdnym faktorom.
Jeden z dovodov kvoli ktoremu som sa rozhodol pre ciptuning je ten,ze by som rad potlacil turboefekt.A hlavne zvysil reakciu plynoveho pedala.
Ako som sa docital,tak by sa mala skratit odozva medzi stlacenym pedala a nasledovnym zrychlenim.
Mam spravne informacie?
Ak niekto mate skusenosti s hore uvedenymi vlastnostami,tak sa podelte prosim.
Myslite, ze navysenie niejakych 30 koni a 55nm bude citit na chode auta?
Chcel by som si dat chipnut auto bmw 525d xdrive automat.
Mate niekto skusenosti s tymto motorom po chipnuti.Rozmyslam medzi mmracing a profituning.
Ale skor mi pride rozumny profituning,kvoli cene a kvoli myslim rozumnejsiemu chipnuti.Zo 197 koni a 400nm by to malo
ist asi na 230 a 455nm.U mm racing je to 240 a okolo 500nm myslim.Vela som cital aj na zahranicnych forach,kde sa riesil tento motor
s touto prevodovkou.Ako zistili niektory neodbytny priamo od vyrobcu ZF ,tak automaticka prevodova ZF 19tu (ZF 21) je "stavana" na
450NM.Samozrejme je tam urcita rezerva.Kvoli tomuto by som nesiel na 500nm.Inej je to vraj u manualov,ktore maju vacsi limit NM.
Co sa tyka motora, tak ten ma velky potencial.Podla zisteni je to ten isty motor ako 530d.S kratsimi strekmi.(jediny rozdiel).
V mojom pripade je automat brzdnym faktorom.
Jeden z dovodov kvoli ktoremu som sa rozhodol pre ciptuning je ten,ze by som rad potlacil turboefekt.A hlavne zvysil reakciu plynoveho pedala.
Ako som sa docital,tak by sa mala skratit odozva medzi stlacenym pedala a nasledovnym zrychlenim.
Mam spravne informacie?

Ak niekto mate skusenosti s hore uvedenymi vlastnostami,tak sa podelte prosim.
Myslite, ze navysenie niejakych 30 koni a 55nm bude citit na chode auta?