Strana 1 z 4
E60-525dA-slabý ťah v nízkych otáčkach-VYRIEŠENÉ
Napísané: Utorok, 7. Júna 2011, 21:38
od genur
Čaute chalani,
je podľa vás normálne ak chcem z pokoja zrýchliť a dám plyn na podlahu, tak 2 až 3 sekundy pomaly stúpajú
otáčky do cca 2000ot. a auto vystrelí až po tak dlhom časovom úseku?Zdá sa mi to príliš dlho,hlavne keď potrebujem rýchlo vyjsť z križovatky. Predtým tá diera bola,ale určite to netrvalo tak dlho.Díky za rady a postrehy.
Riešenie:až na poslednom servise ukázalo váhu vzduchu, tak som ju dal hneď vymeniť.
Auto ťahá výborne odspodu, zmizlo aj zaváhanie otáčok, ktoré bolo zhruba pri 2500, má krásny plynulý ťah v celom spektre otáčok.
Re: E60-525dA-turbo diera
Napísané: Utorok, 7. Júna 2011, 22:07
od jararak
podla mna to nieje turbo ale prevodovka
Re: E60-525dA-turbo diera
Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 07:11
od genur
jararak napísal:podla mna to nieje turbo ale prevodovka
Myslíš?Lebo nedávno som menil aj olej v prevodovke a tá radí dobre.Minule sa mi na tom viezol chlapík z Modry čo
opravuje automaty a ten tvrdil,že tá je v poriadku.Občasné mierne trhnutie vraj spôsobuje len nejaký piestik(ktorých je tam veľa)
keď sa pomaly rozbieham.Pri prudšom rozbiehaní,kedy je tlak v oleji väčší to preradí hladko-vtedy ten vyšší tlak oleja pretlačí ten piestik bez problémov.
Aspoň takto mi to bolo nejako vysvetlené.
Re: E60-525dA-turbo diera
Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 11:16
od jararak
vsade citam o adaptacii prevodovky po vymene oleja, robili ti ju? je to nejaky reset na tovarenske nastavenia a potom sa uci rj odnova
mozno by to pomohlo
inac ked sa stazujes na turbodieru - v akom stave mas vzduchovy filter, nepocujes nejake sicanie, hukanie a podobne blbosti od motora. nehuci motor velmi.
mne skapalo turbo, ked som to rozoberal nasiel som diery vo vyfuku zeby som tam napchal prst, to mohlo spodobyt zle prudenie spalin. uvidim ako to bude teraz, nalejem novy olej a konecne snad zabehnem :)
Re: E60-525dA-turbo diera
Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 11:50
od genur
Ten reset mi nerobili, nič také, zastavím sa u nich a opýtam sa na to.
Som dal asi zlý názov témy, skôr by tam malo byť "slabý ťah v nízkych otáčkach".
Skúsim zmeniť názov témy ,ale nevidím tu žiadnu takú možnosť.
V motore nič nesyčí,nehúka.Akurát mi asi pred troma týždňami niečo začalo rezonovať vždy v momente keď auto išlo preradiť.
Keď otáčky po preradení klesli,rezonancia zmizla.trvalo to asi 2týždne, teraz to už nerezonuje vôbec.
Pozerali mi to už dvaja mechanici, jediné čo zistili je čiastočne prepálený pletenec, no vraj to nemohlo spôsobovať tú rezonanciu.
A chlapík od automatov zas vravel, že tú rezonanciu prevodovka nespôsobuje.
No a vzduch. filter som menil v septembri minulého roka.
Dám pozrieť aj ten.
Všetky tieto problémy som začal mať po krízovom brzdení z 90 na nulu.
Pôjdem ešte na diagnostiku a uvidím čo mi zistia.
Re: E60-525dA-turbo diera
Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 13:54
od jararak
nazov temy zmenis tak, ze das upravit prvy prispevok a hore prepises predmet
teoreticky je mozne ze ti ostal pridrety piest na brzde, ktohovie, skus len tak bez brzd ist nejaku trasu dajme tomu kilometer a skus pochytat kolesa ci niektore nieje teple, alebo vyrazne teplejsie nez ostatne.
viac ma nenapada teraz
Re: E60-525dA-turbo diera
Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 16:58
od eEDOo
genur napísal:Myslíš?Lebo nedávno som menil aj olej v prevodovke a tá radí dobre.Minule sa mi na tom viezol chlapík z Modry čo
opravuje automaty a ten tvrdil,že tá je v poriadku.Občasné mierne trhnutie vraj spôsobuje len nejaký piestik(ktorých je tam veľa)
keď sa pomaly rozbieham.Pri prudšom rozbiehaní,kedy je tlak v oleji väčší to preradí hladko-vtedy ten vyšší tlak oleja pretlačí ten piestik bez problémov.
Aspoň takto mi to bolo nejako vysvetlené.
mozno trocha OT:
mne pride dost divne ked "odbornik" na opravu automatov povie ze nejaky piestik a ze je to v poriadku. Ten automat musi preradit bez trhnutia a pokial to trhne, tak ten piestik nefunguje tak ako ma. Tie piestiky su elektroventily a bud sa otvara tak ako ma alebo nie, tj. je pokazeny/pridrety, / prilepeny/ opotrebovany.
Pokial sa slabo otvory, tlak oleja neklesne dostatocne a automat moze napr. radit v zatazeni, co moze mat ovela horsie nasledky.
Ja by som to tiez videl na prevodovku.
Turbo sa zapina az od cca 2000ot a ako vravis tebe to ide pomaly do cca 2000ot.
Aky rocnik mas? Rocniky 2004 maly problem s hydromenicom.
Nieco podobne teraz riesim aj ja. Pri velmi slabom plyne mi prevodovka zaseka pri preradovani medzi 2->3. Pokial dom co len trocha plynu alebo radim manualne, tak to preradi bez problemov.
Diagnostika mi vyhodila zavadu radenia. Chystam sa este na origo diagnostiku do bavarie, tam by mali vediet povedat viac k tomu.
Bol si na diagnostike?
Re: E60-525dA-slabý ťah v nízkych otáčkach
Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 17:40
od speq
podla mna mas prasknute zvody , fuci to pri nizsich otackach von , a preto nejde napr do turba tolko kolko ma a su zblnute snimace a bar jake sondy tak to proste nejde ako ma ... nech ti kuknu tie zvody ver mi :) , das zo starej 530d alebo 330d a mas pokoj :)
Re: E60-525dA-slabý ťah v nízkych otáčkach
Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 20:38
od eEDOo
ak by mal prasknute zvody, tak by bolo pocut aj piskanie troska a smrad vyfukovych plynov v motorovom priestore.
Prasknute zvody by sa prejavovali skor pri tom turbe. Pokial neni zapnute a netlaci, tak nejaky ubytok tlaku plynov by nebol az taky problem.
Chod na diagnostiku, ta ti isto napovie, ktorym smerom sa mas ubrat.
Re: E60-525dA-slabý ťah v nízkych otáčkach
Napísané: Streda, 8. Júna 2011, 22:21
od AlienZV
Dáka netesnosť? Na hadici od turba?

Hmm každopádne to posledujem aj na svojom aký ma ťah od spodu.
Re: E60-525dA-slabý ťah v nízkych otáčkach
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 00:27
od speq
ja som mal prasknute zvody a nebolo pocut ziadne piskanie ani nic , a smradek bol citit mozno len sporadicky a to si mozno ani nevsimol , iba ked stojis dlhsie bez vnutorneho obehu tak je to citit .. a presne tak mi to robilo ze som dal plny a 2-2 sekundy sa nic nedialo a potom sa to dako zacalo rozbiehat a vystrelilo
Re: E60-525dA-slabý ťah v nízkych otáčkach
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 06:26
od genur
Budúci týždeň v piatok som sa objednal do BMW na diagnostiku,tak potom uvidíme.
Dovtedy sa budem z križovatiek šuchtať
A určite dám vedieť ako som dopadol a kde bol problém.
Re: E60-525dA-slabý ťah v nízkych otáčkach
Napísané: Štvrtok, 9. Júna 2011, 14:08
od miso_525d
genur napísal:Budúci týždeň v piatok som sa objednal do BMW na diagnostiku,tak potom uvidíme.
Dovtedy sa budem z križovatiek šuchtať
A určite dám vedieť ako som dopadol a kde bol problém.
este to moze byt aj filter pevnych castic, ak ho mas upchaty. daj si to pozriet. ja som mal tento problem a tak isto sa mi to spravalo, ako tebe, aj ked ja som mal manual.
Re: E60-525dA-slabý ťah v nízkych otáčkach
Napísané: Piatok, 10. Júna 2011, 15:20
od lukaspcolka
ja mam E61 a mne sa to stalo asi 2 krat ,, a co som tak zistoval tak mi bolo povedane ze to moze byt filter pevnych castit ale zatial som to neriesil lebo viac krat mi to nespravilo. zatial vsetko ide ako ma,, a ty miso_525d ty si to ako potom vyriesil ??
Re: E60-525dA-slabý ťah v nízkych otáčkach
Napísané: Piatok, 10. Júna 2011, 15:52
od mareko258
vcera vecer som stal pre barom a mal som nastartovane a bolo citit kusok smradek v aute od ako od vyfuku....aj ked som otvoril potom neskor kapotu ked som dorazil domov tak bolo kusok citit smradek, asi to pojde od zvodov alebo od pletenca????ci?