Strana 1 z 2
E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Pondelok, 25. Októbra 2010, 13:49
od swandes
Zdravim Vas pani.
Tymto Vas chcem poprosit o radu nazory,pomoc.
Kamarat ma BMW 530d 2004 E60.
Stalo sa mu ze zo sacieho potrubia sa mu odtrhli 2 lopatky poskodili mu ventily a preletelo mu to turbom,jedna lopatka z dvoch sa nenasla ta co preletela turbom.
Vymenene je: Tesnenie pod hlavou, Tesnenie vyfukoveho potrubia,od hlavy, Klapky sania- komplet, Vyfukove ventily 4x, Sacie ventily 4x + repar turba v Ziline.
Po tomto vsetkom,po nahodeni nejde auto ako ma,nema vykon...uplne ze na gulku.
V com moze byt prosim vas zavada?
Diagnostika nic nevypisuje,treba dat nieco naprogramovat ci resetovat?
Za vase rady vopred dakujem

Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Pondelok, 25. Októbra 2010, 17:35
od TT-SIMIK
Dost možné že ostala druha klapka zaseknuta v turbe v regulacii lopatiek,kedže sa nenašla..... to by mohol byt dôvod nevykonu,aj keď nehovorim,že to tak je.....
nech vyskuša regulaciu na turbe či nedrhne!!!!!!
Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Pondelok, 25. Októbra 2010, 18:26
od Georgo
Alebo mozno ta jedna ostala zaseknuta vo vyfuku a teraz nemozu volne unikat vyfukove plyny. Asi sa zachytila pred DPF filtrom.
Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Pondelok, 25. Októbra 2010, 20:38
od swandes
Pani
dakujem za vase rady,nazory...pomoc pri rieseni nasho problemu.
Oboznamim znameho.
Mam nove fakta:
Ide na volnobehu krasne kultivovane na 6 valcov ako ma, ALE akonahle na volnobehu chce pridat max sa dostane do 3000-3500 otacok viac ani za boha!
AKONAHLE hadicku z turba odstrani otacky idu do krytickych ako lusk!
Ked sa ide previest viac ako do 2ky neda /ma automat/ chce rozbehnut na 3ku hned mu da do 2ky :/
Co moze byt toto ?
DAKUJEM-e

Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 09:02
od TT-SIMIK
Treba vyriešit to turbo ako som písal, ak ide potom do vysokých niečo je z regualciou ktorá, dobre nefunguje!!!!Tohoto sa drž!!!!Ak auto blbne na vykone tak blbne aj automat....vlastná skusenost!!!!
Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 09:19
od LuCKy
Turbo je po repasae, tak predpokladam, ze by malo byt OK.
Z coho su tie klapky vyrobene, plech...? Zrejme bude problem v nepriechodnom vyfukovom potruby.
Dufam, ze klapky dal uz zo sania doprec.

LuCKy
Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 09:45
od eEDOo
tie klapky su asi hlinikove (alebo nejaky iny plech) a mozu byt este pogumovane.
Problem v tom turbe ja nevidim. Ak ho mal na repase v Ziline, tak tam to rozoberaju komplet. Ak by bol nejaky kus zaseknuty niekde v regulacii turva ale niekde inde, tak by to tam nasli.
Pozri to vyfukove potrubie, mozno to tam niekde skoncilo a brani to plynulemu priechodu plynov.
Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 10:06
od swandes
No najviac to smeruje k tomu turbu...nakolko ako som pisal ked sa odpoji hadicka z turba ide ako des no po pripojeni ledva do 3500/ot.
Dame pozriet tu regulaciu

a druhe to vyfukove potrubie
Ps: LuCKy - klapky tam nechal je tam new z Bawarie

no po tomto ja zvazujem zablentovat,skontrolovat na mojom 110kw co ma uz cez 200t/km
Ak Vas prosim nieco napadne dajte echo.
Dakujem-e
Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 10:13
od TT-SIMIK
Sorry to som prehliadol!!!!!že je turbo po repase.......takže takto....ak bolo na repase,tak bude rozladené nadstavenie lopatiek, už sme sa tu s tým par krat stretli!!!!!Vid ondrisov problém!!!Muselo si to turbo ladiť sám chudák,ale nakoniec to zvladol!!!!!Presne tak sa správa zlé nadstavenie ovladanie turba!!!!Tak isto môj bývalý problém!!!!!!Takže tak....
Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 10:18
od lionlion
Ja by som urobil este jednu vec do buducna, kedze tie klapky v sani maju slabu osku (u novsich je hrubsia) a ulomi sa to az vtedy ked je sanie zasrate od karbonu a vsetkeho mozneho, tak by som zaslepil EGR ventil nech netaha vyfukove plyny do sania a tym sanie ostane ovela dlhsie ciste a nemalo by hrozit, ze sa zase klapky utrhnu (samozrejme sanie vycistit)
Co vy nato? moze to pomoct alebo kecam sprostosti

Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 10:20
od TT-SIMIK
Môže,ja by som ich vyhodil von!!!!
Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 11:09
od lionlion
To by bola este lepsia volba ale tam treba, sa mi zda, kupit neake zaslepky aby neostala diera v sani po klapkach. Som to videl niekde na anglickej stranke a cena bola asi 90 libier.
Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 11:20
od TT-SIMIK
Ja som si ich dal vysustružit a cena bola 00.....

Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 12:23
od swandes
Dame to pozriet,nastavit...dufam ze tam bude zadrhel
Inak prestudoval som temu
bmw3/e46-odpojit-klapky-u-sacieho-potrubia-alebo-nechat-zapojene-t27828.html a pustam sa do zaslepenia

lebo ozaj za toto vsetko to nestoji
ps: simik ty si to nakoniec dal sustruzit,po vymene vsetko ok ?
Skusim objednat z Ebay.
Dakujem
Re: E60 530d - odtrhnute klapky zo sacieho potrubia :/ hepl
Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 12:56
od LuCKy
Tie klapky tam v podtstate byt nemusia. Ak ma nove sanie, tak tam by sa problem s klapkami uz nemal vyskytovat.
Niektore klapky sa dali pekne oddelit od osky, takze nie je potrebne riesit zaslepky, proste sa daju klapky dole z osky a vsetko sa necha tak ako bolo. Pripadne teda ich dat doprec a dat vysustruzit alebo kupit zaslepky ako tu bolo spomenute. V pripade, ze su klapky snimatelne (kazdu jednu drzia na oske dva srobiky), tak je ich zhodenie lacnejsie a rychlejsie. Hole osky tam prekazat urcite nebudu.
Dalsia vec je zmiznuta jedna klapka. Ta sa len tak predsa nemohla vyparit. Podla vsetkeho je z nejakeho kovu (pripadne aj pogumovana) ako tu zaznelo a kov sa predsa len tak nestrati. Ale neviem si vysvetlit ako sa mohla dostat az do turba, bez toho aby dodrbala aj hlavu alebo piest...
LuCKy