4x4 system and DCS failure
Napísané: Utorok, 12. Novembra 2024, 14:25
Zdravim, presne tento problem som na fore nenasiel.
Sporadicky (2-3 krat) mi tuto chybu uz vyhodilo po tom, co autom zacalo jemen trhat (styl idzem nejdzem), stratilo vykon a hodilo prevodovku do N a auto vyplo. Vyhodilo na displayi chybu 4x4 and DCS failure.
Carly diagnosti ukazala 3EED - DDE: Power management, closed-circuit current violation, ak si dobre pamatam.
Po nastartovani som znova siel dalej bez problemov a to po par sekundach.
Pripisoval som to moznemu kolisaniu napatia, starej baterke.
Baterka (po 7mich rokoch+udaje zo starej nizsie) sla nova, nakodoval som novu (kupil som presne tu istu) cez carly, aby ju spravne dobijalo auto.
Po nejakom case a po jazde cca 5km ma znova vyplo, tak som auto odstavil. Na dalsi den, ked som chcel auto dostat domov, tak zase nejaky usek bez problemov, az na stupani mi zacalo ako keby dusit auto a znova vyplo motor. Ku klasickej hlaske 4x4 .... pribudla aj increased emissions.
Carly ukazalo 2 chyby:
6E62 - DSC: Brake-air flap, plausibility
A849 - SZL: Steering-column switch, cruise control
Otocil som sa a siel som miernejsim kopcom a rovnomerne domov (samozrejme nic na displaji, bez chyb).
Zacal som studovat fora a nasiel som toto. Chlapik opisuje tie iste symptomy a problem s poskodenou kabelazou, co ide k ventilu regulácie tlaku v systéme Common-Rail. Teda som dal dole kryt motora a aj moj biely kablik bol, sice velmi malo, ale poskodeny - izolacia (vid obrazok nizsie)
Zaizoloval som to zatial iba paskou a zatial nejakcyh 7 km bez problemov. Moze poskodena izolacia sposobovat taketo problemy?
Z Ista a INPA mam iba vysledky, kde som este dodatocne odpajal baterku, cize mozu byt skreslujuce. Dnes po prvych km s zaizolovanym kablom som diagnostiku este nerobil

Udaje zo starej baterky pred vymenou:

Sporadicky (2-3 krat) mi tuto chybu uz vyhodilo po tom, co autom zacalo jemen trhat (styl idzem nejdzem), stratilo vykon a hodilo prevodovku do N a auto vyplo. Vyhodilo na displayi chybu 4x4 and DCS failure.
Carly diagnosti ukazala 3EED - DDE: Power management, closed-circuit current violation, ak si dobre pamatam.
Po nastartovani som znova siel dalej bez problemov a to po par sekundach.
Pripisoval som to moznemu kolisaniu napatia, starej baterke.
Baterka (po 7mich rokoch+udaje zo starej nizsie) sla nova, nakodoval som novu (kupil som presne tu istu) cez carly, aby ju spravne dobijalo auto.
Po nejakom case a po jazde cca 5km ma znova vyplo, tak som auto odstavil. Na dalsi den, ked som chcel auto dostat domov, tak zase nejaky usek bez problemov, az na stupani mi zacalo ako keby dusit auto a znova vyplo motor. Ku klasickej hlaske 4x4 .... pribudla aj increased emissions.
Carly ukazalo 2 chyby:
6E62 - DSC: Brake-air flap, plausibility
A849 - SZL: Steering-column switch, cruise control
Otocil som sa a siel som miernejsim kopcom a rovnomerne domov (samozrejme nic na displaji, bez chyb).
Zacal som studovat fora a nasiel som toto. Chlapik opisuje tie iste symptomy a problem s poskodenou kabelazou, co ide k ventilu regulácie tlaku v systéme Common-Rail. Teda som dal dole kryt motora a aj moj biely kablik bol, sice velmi malo, ale poskodeny - izolacia (vid obrazok nizsie)
Zaizoloval som to zatial iba paskou a zatial nejakcyh 7 km bez problemov. Moze poskodena izolacia sposobovat taketo problemy?
Z Ista a INPA mam iba vysledky, kde som este dodatocne odpajal baterku, cize mozu byt skreslujuce. Dnes po prvych km s zaizolovanym kablom som diagnostiku este nerobil

Udaje zo starej baterky pred vymenou:
