Pondelok, 27. Mája 2024, 21:22
Deformace předních kotoučů nejčastěji způsobuje "zamrzání" /nedostatečné vracení se pístků brzdových segmentů,kotouč se hřeje a tím deformuje a pak to tzv. klepe do volantu při brzdění bez zdánlivé příčiny. Brzdové segmenty rozebrat,není to nic složitého,skontrolovat celkový stav vodících ploch,pístu a jeho dutiny,vyměnit krycí manžety a těsnění pístu,jedině OEM,ev. ATE,vše ostatní je na piču,bobtná to,tvrdne,při montáži namazat tukem ATE na brzdy-zabraňuje srážení vlhkosti pod manžetou a zajištuje hybnost pístu ve válci. Písty OEM bývají z lehké slitiny,náhrady z nerezu nedávat,jsou o xxx gramů těžší,kolo neustále za jízdy kmitá a rozdíl vah je minimálně nežádoucí neodpruženou hmotou.
Zřídky kdy nebo méně často může být závada na ventilu v hlavním brzdovém válci,ale je to málo pravdě podobné ,dodržet specifikaci a pokud možno i výrobce brzdové kapaliny.,a dál jak píše sandrito........tím bych začal