Strana 1 z 1

Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Utorok, 9. Apríla 2024, 19:16
od spacewerk
Ahoj pánové, jdu za zkušenými pro radu....

preventivně cca co půl rok napichuji na ISTU své e60 535D LCI 2009 co má najeto nyní 221tkm a v DDE mám stále uloženou chybu 452A.
Dočetl jsem se zde, že je to "pouhá hláška pro servis" o končící životnosti DPF.

Dle IsTY je životnost DPF ještě 51tkm, ale :

chyba nejde smazat a proto asi nejspíš neprobíhá regenerace DPF.

auto pocitově jezdí stále stejně, žádná hláška nevyskakuje, teplota motoru se motá kolem 90st...

Při výpisu z DDE mi hlásí stále vzdálenost od poslední regenerace 0.0m

stav předposlední a druhé předposlední regenerace se zobrazuje shodně na 210345000m

Při vynucení regenerace, kterou provádím když zastavím a hraju si s ISTOU i přes splnění podmínek = teplota motoru, dostatek PHM, teplota splodin nad 230st. se zahlsáí, že regenerace není aktivní....

Co dělám špatně?
resp. kvůli chybě 452A se nespustí regenerace? tato chyba ale nejde smazat..... Poradíte prosím pěkně?

O vůz se starám věřím hezky, olej dostává co 10tkm, kapaliny měnim, žhavičky a vše kolem ok....
Mám se vydat cestou přes ISTU provest povel výměna DPF, to pak ale budou rozdílový čidla rozhozený, že mají jiné hodnoty než u novýho DPF, je toto cesta chybu 452A smazat aby se spouštěla regenerace nebo už jen výměna filtru příp jeho čištění s nejasným výsledkem.....

Rád bych aby byl motor jak v bavlnce a toto mu rozhodně nesvědčí, co by jste dělali Vy v této situaci???

Předem velké díky všem zdejším mistrům a borcům, co se zde dělí o informace....

V.

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Utorok, 9. Apríla 2024, 19:47
od spacewerk
PS: hodnotu protitlaku neznám. nevím jak vyčíst....

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Streda, 10. Apríla 2024, 05:19
od eld
Osobne si myslim, ze to dpf tam uz nemas podla toho co pises...

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Streda, 10. Apríla 2024, 11:40
od spacewerk
je tam DPF , auto je od prvomajitele stále pod dozorem....koncovky jak dětská prdýlka...
regenerace do cca 200Tkm probíhala co 800km

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Streda, 10. Apríla 2024, 11:48
od PeqpeK
detske prdylky byvaju riadne zasrane :)

tato chyba neobmedzuje regeneraciu, ak by si mal zly protitlak, zapise inu chybu...cize pre pokoj duse mozes dat dpf vycistit a zapisat jeho vymenu

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Streda, 10. Apríla 2024, 12:22
od spacewerk
Pravda zrovna jedna malá doma je a leze z ní neustále kremžská hořčice....

ale díky moc za radu a uklidnění.....
mě obecně rozhodila hodnota v DDE: ujetá vzdálenost od poslední regenerace stále ukazující 0.0 m

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Streda, 10. Apríla 2024, 12:52
od mitocross
chyba nejde smazat a proto asi nejspíš neprobíhá regenerace DPF. - neni pravda. Kolko si nabehal km odkedy si na to prisiel? Ak tam 452A je uz par tisic km, tak asi....

auto pocitově jezdí stále stejně, žádná hláška nevyskakuje, teplota motoru se motá kolem 90st... - toto je dobre

Při výpisu z DDE mi hlásí stále vzdálenost od poslední regenerace 0.0m - toto je divne, ale nie som zbehly v iste

stav předposlední a druhé předposlední regenerace se zobrazuje shodně na 210345000m - toto je tiez divne, ale nie som zbehly v iste

Při vynucení regenerace, kterou provádím když zastavím a hraju si s ISTOU i přes splnění podmínek = teplota motoru, dostatek PHM, teplota splodin nad 230st. se zahlsáí, že regenerace není aktivní.... - asi nepotrebuje, vynutenie nie je absolutne :-)

Co dělám špatně? - nic
resp. kvůli chybě 452A se nespustí regenerace? tato chyba ale nejde smazat..... - ide zmazat, v inom programe, ak sa dovzdelavas, tak si to vies spravit sam, inak sa za to plati bmw koumakom. Ja osobne to neviem urobit, nepotreboval som, ale niekde na nete sa da najst postup.

Mám se vydat cestou přes ISTU provest povel výměna DPF, to pak ale budou rozdílový čidla rozhozený, že mají jiné hodnoty než u novýho DPF, je toto cesta chybu 452A smazat aby se spouštěla regenerace nebo už jen výměna filtru příp jeho čištění s nejasným výsledkem..... - toto by bola velka chyba, dovody si popisal sam

Rád bych aby byl motor jak v bavlnce a toto mu rozhodně nesvědčí, co by jste dělali Vy v této situaci??? - ako starostlivy majitel by si si mohol zaobstarat vreckovu diag. (napr. Carly) a sledovat live data - teploty, tlaky, intervaly regen., atd, cim sa ti veci vyjasnia, tzn. ci mas problem alebo ziaden nemas (!)

Vycistit DPF preventivne nedoporucujem, kvoli vysokemu riziku jeho poskodenia, tzn. jazdit, az kym nebudes donuteny vec riesit, a to bud vymenou za novy, alebo tou rizikovou cestou (cistenim), co je u starsieho auta ekonomicky pochopitelne...

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Pondelok, 13. Mája 2024, 12:34
od spacewerk
Pánové tak asi chybně, ale zatím bez s chodem bezproblemů..jsem v zoufalství nakodoval auto jakoby nový DPF a najednou se opět začaly počítat vzdálenost od poslední regenerace..... a všechny jednotky mám v autě opět zelené....

přes mou istu neumím změřit rozdílové tlaky na dpf, tedy nepoznám jho zaplnění, nevím zda je to jednotkou ve voze nebo verzí isty, ale v sekci DPF mám pouze dvě nabídky a ani jedna z nich to neumožnuje....


vím, že to asi nění správné řešení, ale ještě před tím jsem si ověřil, že je více uživatlé, co má dpf původní a najeto mají přes 300tkm a vše jim stále funguje pouze udelali reset DPF...tak nevim

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Sobota, 25. Mája 2024, 17:22
od airbone
staci mu len povedat, ze mas novy DPF a ta hlaska a chyby okolo toho zmiznu. To meranie tlakov DPF musis v ISTA mat, asi to nehladas spravne resp. v spravnej sekcii.

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Nedeľa, 26. Mája 2024, 10:04
od spacewerk
jj souhals

máš prosím v hlavě jak se dostat k měření rozdílových tlaků? Taky mi přijde, že to tam někde musí být....

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Nedeľa, 26. Mája 2024, 10:42
od TT-SIMIK
Ta ista nieje mapa sveta,hladaj a najdes…Spetny tlak ukazuje priamo v dde…Na E60 popol myslim ze nieje…

Re: Chyba 452A a nefunkční regenerace

Napísané: Nedeľa, 26. Mája 2024, 16:36
od airbone
spacewerk napísal:
jj souhals

máš prosím v hlavě jak se dostat k měření rozdílových tlaků? Taky mi přijde, že to tam někde musí být....
robil som to velakrat ale presne z hlavy si to nepamatam.....niekde v servisnych funkciach - ale nie je to puhe zobrazenie dat - je to v podstate testovaci modul (ABL) tusim ktory musis najst niekde ohladne motora/DDE/DPF (power train) a potom ho jednoducho spustit - je automaticky riadeny, meria to najprv na volnobehu, potom na urcitych otackach 2000, 4000 apd....