Zelene farbivo pri klimakopresore/remenici
Napísané: Utorok, 28. Novembra 2023, 22:18
Zdravim,
pri vymene oleja a rutinej kontrole som si vsimol zelene farbivo pri drziaku, respektive opornom plaste klimakompresora, dalej k remenici: co sa prosim nachadza na pravo od kompresora vedla cierneho plastu, je to nejako cerpadlo klimy ?
v mieste, ktore som vyznacil je ako keby nejake stare tesnenie ako keby stary silikon, ktory sa odlupuje. Moze v danom mieste vznikat nejaka netesnost?
Mal som problemy s unikom klimy, dal som skontrolovat kompresor a vsetko odkial by mohla unikat klima, netesnost sa nasla na chladici, klimakompresor bol vsade cisty- kontrolovalo sa to len vizualne svetlom aj pri natlakovani novej klimatizacie, kedy sa tiez zistuje netesnot v systeme, preto som toto lete vymenil chladic klimy, naplnil klimu a klima funguje bez problemov, mohlo sa tam dostat farbivo este z unikov zo stareho chladica, kedze chladic je zrejme situovany blizko klimakompresora alebo je to nejaka nova netesnost? Dane miesto som vystriekal dokladne cisticom brzd a ostava to asi len sledovat, ci sa to objavi opat, ma zmysel cez zimu pustat klimu, zapne sa vobec? po pouzivani klimy by som znova skontroloval dane miesto...
Dakujem.


pri vymene oleja a rutinej kontrole som si vsimol zelene farbivo pri drziaku, respektive opornom plaste klimakompresora, dalej k remenici: co sa prosim nachadza na pravo od kompresora vedla cierneho plastu, je to nejako cerpadlo klimy ?
v mieste, ktore som vyznacil je ako keby nejake stare tesnenie ako keby stary silikon, ktory sa odlupuje. Moze v danom mieste vznikat nejaka netesnost?
Mal som problemy s unikom klimy, dal som skontrolovat kompresor a vsetko odkial by mohla unikat klima, netesnost sa nasla na chladici, klimakompresor bol vsade cisty- kontrolovalo sa to len vizualne svetlom aj pri natlakovani novej klimatizacie, kedy sa tiez zistuje netesnot v systeme, preto som toto lete vymenil chladic klimy, naplnil klimu a klima funguje bez problemov, mohlo sa tam dostat farbivo este z unikov zo stareho chladica, kedze chladic je zrejme situovany blizko klimakompresora alebo je to nejaka nova netesnost? Dane miesto som vystriekal dokladne cisticom brzd a ostava to asi len sledovat, ci sa to objavi opat, ma zmysel cez zimu pustat klimu, zapne sa vobec? po pouzivani klimy by som znova skontroloval dane miesto...
Dakujem.

