Odvzdusnovaci ventil chlad. systemu E60 M57
Napísané: Nedeľa, 12. Novembra 2023, 13:08
Zdravim,
chcem poprosit o radu kde najst odvzdusnovaci ventil chladiaceho systemu po vymene chladiacej kvapaliny. Vypustaci srub na vypustenie chladiacej kvapaliny je diel c.2? na bloku motora uz nie su ziadne?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/Europe/525d-M57N2/L-N/browse/radiator/mounting_parts_f_radiator/?fbclid=IwAR0-bMnQuOewgW8jaPfxtZ9f2r3xvYncH5QUAp1oWTmFmW6KRuA_61ZNFpo
a teraz odvzdusenie, cital som vsade mozne a kazdy uvadza inak zalezi asi od typu motora, ja mam E60 LCI 2009, tam je motor M57 D30 145kw diesel, a tam je uz elektricka vodna pumpa a treba to odvzdusnit manualne? Na N47 sa to vraj neodvzdusnuje a urobi sa to automaticky....
Odvzdusnovacia hadica je diel c.2 ale tam som nenasiel nic na odvzdusenie:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/Europe/525d-M57N2/L-N/browse/radiator/cooling_system_water_hoses_2/?fbclid=IwAR11bbSCvfyQUdO6yyTiPlxwBVvfMTiqCzwlF3-7iFeF8Wd5qsRoo5zQdMM
Na bimmer som nasiel aj takyto postup:
"Zapnite zapaľovanie (neštartujte motor). Nastavte ovládače teploty v interiéri vozidla na maximálne zahriatie a otáčky ventilátora na Nízke. Stlačte plynový pedál na podlahu a podržte ho stlačený desať sekúnd. Spustite elektrické čerpadlo asi na 12 minút, aby cirkulovala chladiaca kvapalina a vypustilo vzduch z chladiaceho systému. Keď čerpadlo spustí cyklus, skontrolujte hladinu chladiacej kvapaliny v expanznej nádrži a podľa potreby ju upravte."
Na bmw klube niekto pisal, ze to pojde aj klasicky cez otvorenu expanznu nadobku, dolievat a cakat kym sa otvori termostat a vypusti vzduch a zase dolievat....
Odvzdusnoval uz niekto na tomto type motoru?
Dakujem za rady.
chcem poprosit o radu kde najst odvzdusnovaci ventil chladiaceho systemu po vymene chladiacej kvapaliny. Vypustaci srub na vypustenie chladiacej kvapaliny je diel c.2? na bloku motora uz nie su ziadne?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/Europe/525d-M57N2/L-N/browse/radiator/mounting_parts_f_radiator/?fbclid=IwAR0-bMnQuOewgW8jaPfxtZ9f2r3xvYncH5QUAp1oWTmFmW6KRuA_61ZNFpo
a teraz odvzdusenie, cital som vsade mozne a kazdy uvadza inak zalezi asi od typu motora, ja mam E60 LCI 2009, tam je motor M57 D30 145kw diesel, a tam je uz elektricka vodna pumpa a treba to odvzdusnit manualne? Na N47 sa to vraj neodvzdusnuje a urobi sa to automaticky....
Odvzdusnovacia hadica je diel c.2 ale tam som nenasiel nic na odvzdusenie:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/Europe/525d-M57N2/L-N/browse/radiator/cooling_system_water_hoses_2/?fbclid=IwAR11bbSCvfyQUdO6yyTiPlxwBVvfMTiqCzwlF3-7iFeF8Wd5qsRoo5zQdMM
Na bimmer som nasiel aj takyto postup:
"Zapnite zapaľovanie (neštartujte motor). Nastavte ovládače teploty v interiéri vozidla na maximálne zahriatie a otáčky ventilátora na Nízke. Stlačte plynový pedál na podlahu a podržte ho stlačený desať sekúnd. Spustite elektrické čerpadlo asi na 12 minút, aby cirkulovala chladiaca kvapalina a vypustilo vzduch z chladiaceho systému. Keď čerpadlo spustí cyklus, skontrolujte hladinu chladiacej kvapaliny v expanznej nádrži a podľa potreby ju upravte."
Na bmw klube niekto pisal, ze to pojde aj klasicky cez otvorenu expanznu nadobku, dolievat a cakat kym sa otvori termostat a vypusti vzduch a zase dolievat....
Odvzdusnoval uz niekto na tomto type motoru?
Dakujem za rady.