Strana 1 z 1
					
				Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Piatok, 10. Novembra 2023, 10:54
				od milan316
				Zdravím vás. Má niekto skúsenosti s neoriginal zvodmi? 525d rv.2006 Auto nešlo od nízkych otáčok a zobudilo sa az pri 3000rpm. Zistili sme, že sú prasknuté zvody. Dal som neoriginal zvody z Bardi auto a auto sa správa rovnako. Ako ďalší krok bol repas turba , stále bez zmeny tak reklamacia turba dali ďalšie turbo aj nový actuator turba. Auto stále neťahá zospodu. Diagnostika : tlak vzduchu je po pridaní cca o 40% nižší ako požadovaný. Môžu byť príčinou tie zvody? Ďakujem za postrehy
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu  Topic is solved
				Napísané: Piatok, 10. Novembra 2023, 11:09
				od PeqpeK
				vymenit servis, zvody to nebudu...kludne prines k nam do MA a vyriesime
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Piatok, 10. Novembra 2023, 11:24
				od milan316
				Len ste trochu ďaleko chlapi. Vieš ma prosím aspoň nasmerovať čo riešiť?
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Piatok, 10. Novembra 2023, 15:08
				od Fobos
				By som skôr povedal že váha vzduchu sa porúčala. Odpojil by som ju a išiel sa previezť. Malo by ti ukázať rozdiel jasne nieje to normál ale napovie ti to aaa určite by som zmenil servis ..
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Piatok, 10. Novembra 2023, 15:57
				od milan316
				Vaha vzduchu nová bosch +adaptácia. Nový snimac teploty na saní. Nový snimac tlaku na saní. Skontrolovane všetky hadice sania a intercoler a nové gumičky vymenené. Dpf čisté. Egr funkčné. Auto neťahá
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Piatok, 10. Novembra 2023, 17:18
				od juro xd
				Citujem:tlak vzduchu je po pridaní cca o 40% nižší ako požadovaný........  V akom jazdnom režime ste to kontrolovali???   Auto musí byt v zábere v jazde.   Pri statí na mieste sa to určit nedá.  Torque limiter obmezí vstrekované množstvo nafty a turbo bez spalín viac netlačí.   Takže tlak turba merat jedine v zátaži.
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Piatok, 10. Novembra 2023, 19:30
				od PeqpeK
				milan316 napísal:Len ste trochu ďaleko chlapi. Vieš ma prosím aspoň nasmerovať čo riešiť?
iba diagnostiku, live data a meraciu techniku pod kapotou...
 
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Piatok, 10. Novembra 2023, 19:53
				od milan316
				Meranie v rýchlosťi 80 km/h otáčky cca 1800rpm je to automat tak manualne zaradená 4ka pridanie plynu plný bez pretlacenia pedálu vtedy je ten rozdiel najväčší
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Pondelok, 13. Novembra 2023, 21:59
				od milan316
				juro xd napísal:Citujem:tlak vzduchu je po pridaní cca o 40% nižší ako požadovaný........  V akom jazdnom režime ste to kontrolovali???   Auto musí byt v zábere v jazde.   Pri statí na mieste sa to určit nedá.  Torque limiter obmezí vstrekované množstvo nafty a turbo bez spalín viac netlačí.   Takže tlak turba merat jedine v zátaži.
Meranie v rýchlosťi 80 km/h otáčky cca 1800rpm je to automat tak manualne zaradená 4ka pridanie plynu plný bez pretlacenia pedálu vtedy je ten rozdiel najväčší 
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Pondelok, 13. Novembra 2023, 23:22
				od TT-SIMIK
				No ak nemas vzduch tak bud neni palivo a neroztoci turbinu, alebo zle funguje turbina ako taka….
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Utorok, 14. Novembra 2023, 10:41
				od Petoo0123
				odpoj vahu vzduchu a povoz sa beznej... ked nedáš originál váhu vzduchu nikdy to nebude dobre , pozrieť intercooler, hadice všetky od turba ale nie na aute dať doel skontorlovať či nieje dierka aťd ...
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Pondelok, 29. Januára 2024, 12:06
				od milan316
				Ahojte. Takže problém robil vzduchový filter.
			 
			
					
				Re: Výfukové zvody strata výkonu
				Napísané: Pondelok, 29. Januára 2024, 12:38
				od ALAS
				Vzduchovy filter treba menit pravidelne aj ked sa autom nenajazdi "vela".
Najveci problem je vlhkost a dazdive pocasie, lebo tym ako sa papierove filtre namocia a vyschnu tak sa uzatvaraju pory, to je ako z novinami ked zmoknu a potom sa vysusia tak su na pocit tvrdsie.
Mam s tym osobnu skusenost ked som za 2 roky s autom najazdil velmi malo, tak nemalo vykon, resp. bola velmi dlha odozva po zosliapnuti plynu kym sa auto rozhybalo, po vymene filtra to bolo zase ako ma byt.