Vysoky prepad CR cerpadla normalne??? + problem s precerpavanim v nadrzi
Napísané: Nedeľa, 2. Januára 2022, 12:46
bmw e61 2005 525d 130kw M57N
Zdravim viem riesili ste to uz.. ale vsetko som uz poskusal co ste tu pisali a nic nepomohlo.
Auto stalo 3 mesiace siel som ho nakopnut a neuspesne, v nadrzi bzuciace cerpadlo a neodpalilo.. cerpadlo objendnane a vymenene zaroven aj palivovy filter pod vodicom. A nasledne sa stalo ze auto prestalo precerpavat naftu, tak som badal dalej a zistil som ze je velky prepad od motora ktory sa vracia silnym tlakom spat do lavej nadrze. Budis uz som vedel preco sa plni lava nadrz a preco to nestiha precerpavat.. Nasledne som nechal vypnuty motor a dal hadixu z prepadu cerpadla do flasky a zapol kluce , velkym tlakom nafta sla spat do flase... odpojil som prepad od vsetrekovacov a rampy a cerpadla aby som zistil kde je problem v prepade.. samozrejme ze len z cerpladla ... Nasledne som skusil zapojeny konktor ,, solenoid samozrejme ani neprdol.. demontoval a slusil na 12V zdroji ale vyskom vykonom 200A solenoid ( regulacmy ventil pekne zatvoril ked som do neho tlacil vzduch... takze naspat do auta nahodil... a zacal merat kolko ide do konektora toho regulatora a je tam iba 7 az 8Voltov malo lebo reg. ventil nezatvori... diag. ista neukazala ziadnu poruchu lebo ked ma motor naftu nastartuje aj ked na viac atacok kym podrzi naftu.. merane hodnoty na rampe po nastartovani okolo 400 bar.. po vypnuty motora samozrejme tlak na nizko tlakej strane z 5 bar klesol hned na nulu...Ekp nevypisalo zaidnu poruchu .. dde iba na zaciatku startu pokial nema tlak vypise reg. tlak paliva.. Co sa podrbalo a preco mi neuzatrvori ten ventil , resp. preco to dava len tolo Voltov? Auto startuje.. vykon ma.. jazdit sa a tym neda lebo mi tym prepadom rychlo nacerpa lavu stranu a nestihne precerpat naftu do pravej strany nadrze .. senzory odkonrolovane v nadrzi. ok.. ten suck prkotina v lavej nadrzi ok O kruzok vymeneny novy ..
Zdravim viem riesili ste to uz.. ale vsetko som uz poskusal co ste tu pisali a nic nepomohlo.
Auto stalo 3 mesiace siel som ho nakopnut a neuspesne, v nadrzi bzuciace cerpadlo a neodpalilo.. cerpadlo objendnane a vymenene zaroven aj palivovy filter pod vodicom. A nasledne sa stalo ze auto prestalo precerpavat naftu, tak som badal dalej a zistil som ze je velky prepad od motora ktory sa vracia silnym tlakom spat do lavej nadrze. Budis uz som vedel preco sa plni lava nadrz a preco to nestiha precerpavat.. Nasledne som nechal vypnuty motor a dal hadixu z prepadu cerpadla do flasky a zapol kluce , velkym tlakom nafta sla spat do flase... odpojil som prepad od vsetrekovacov a rampy a cerpadla aby som zistil kde je problem v prepade.. samozrejme ze len z cerpladla ... Nasledne som skusil zapojeny konktor ,, solenoid samozrejme ani neprdol.. demontoval a slusil na 12V zdroji ale vyskom vykonom 200A solenoid ( regulacmy ventil pekne zatvoril ked som do neho tlacil vzduch... takze naspat do auta nahodil... a zacal merat kolko ide do konektora toho regulatora a je tam iba 7 az 8Voltov malo lebo reg. ventil nezatvori... diag. ista neukazala ziadnu poruchu lebo ked ma motor naftu nastartuje aj ked na viac atacok kym podrzi naftu.. merane hodnoty na rampe po nastartovani okolo 400 bar.. po vypnuty motora samozrejme tlak na nizko tlakej strane z 5 bar klesol hned na nulu...Ekp nevypisalo zaidnu poruchu .. dde iba na zaciatku startu pokial nema tlak vypise reg. tlak paliva.. Co sa podrbalo a preco mi neuzatrvori ten ventil , resp. preco to dava len tolo Voltov? Auto startuje.. vykon ma.. jazdit sa a tym neda lebo mi tym prepadom rychlo nacerpa lavu stranu a nestihne precerpat naftu do pravej strany nadrze .. senzory odkonrolovane v nadrzi. ok.. ten suck prkotina v lavej nadrzi ok O kruzok vymeneny novy ..