Jak se chovat při manuálním režimu
Napísané: Pondelok, 14. Júna 2021, 19:36
Ahoj, zeptám se; ... ví někdo zda je vhodnější při manuálním režimu pod plnou záteží při ručním zařazení při stisku + pustit nohu z plynu a pak zase přidat (obdobně jako u manuálu) nebo řadit nahoru bez ubrání plynu?
třeba pro sekvenčí SMG (robotizované převodovky) je nejhorší možný fakt, když se řadí nahoru pod plynem, trpí tím jak spojka, tak i převodovka.....
Ale jak je to u hydroměničových automatů? Tomu to vadí nebo nevadí?
Poprosím o kvalifikovanou odpověď někoho kdo má k převodovkám a motorům blízko a vztah a není jen uživatelem co rasí káry:-).... a ždímě z nich maximum a po nás potopa...
můj případ 6HP26 v 535d LCI (E60)
děkuji napřed
třeba pro sekvenčí SMG (robotizované převodovky) je nejhorší možný fakt, když se řadí nahoru pod plynem, trpí tím jak spojka, tak i převodovka.....
Ale jak je to u hydroměničových automatů? Tomu to vadí nebo nevadí?
Poprosím o kvalifikovanou odpověď někoho kdo má k převodovkám a motorům blízko a vztah a není jen uživatelem co rasí káry:-).... a ždímě z nich maximum a po nás potopa...
můj případ 6HP26 v 535d LCI (E60)
děkuji napřed