Strana 1 z 2

Spatny tlak dpf

Napísané: Piatok, 2. Apríla 2021, 17:25
od lukinooo3
Chalani...aky mate spatny tlak dpf?volnobeh 2000 otacok...v poslednej dobe mi po regeracii nechce klesnut pod 15mbar...sledujete to niekto?a pri akom tlaku spusta regeneraciu...dik

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 09:38
od Mi00wa
před FL ?
0-6mbar > volnoběh
2000 už nevim malo kdy si to měřim ale tuším cca 30 mbar
regerenerace si sama vyhodnoti kdy spusti > u mně obvykle od 500km dle stavu jízdy.
nesmí bejt chyba v DDE na souvislost regenerací a hlavně teplota motoru.

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 10:51
od lukinooo3
To mi je vsetko jasne...len ten tlak sa mi zvysil...vzdy som mal okolo 6mbar a zrazu sa pod 15 po regeneracii nedostanem...zeby pomalu ale isto kapal:))a je to fl

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 11:41
od Mi00wa
FL má vyšši hodnoty 25mbar volnoběh.
Ale pokud nadale bude stoupat, tak asi pomalu odchazi, za předpokladu že je po stránce v motoru vše OK.

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 14:15
od lukinooo3
Ano motor je pretesneny rozvody termostaty zhavice vstreky ok...je tam vsetko porobene...tam sa toho nebojim...no uvidim co bude dik

Re: Spatny tlak dpf  Topic is solved

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 15:12
od TT-SIMIK
25 na volnobeh je viac ako ma byt.....8-10mbar je stav dobreho dpf....

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 16:01
od lukinooo3
No doteraz som tak nejak mal...na 2000ot. Cca 45mbar...a zrazu volnobeh 15 a 2000ot. do 60mbar...este sa mi stalo ked som to pozoroval ze mal som volnobeh a tlak klesol na 6 a znova stupol na 15...

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 16:08
od TT-SIMIK
Skontroluj cidlo,pri pripachatom dpf sa casto poskodi....

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 16:46
od lukinooo3
Cidlo som menil 2 mesiace dozadu...no skusim tam dat nas5 stare

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 17:10
od starynovy
Za ake? Na M57N2 funguje akurat tak original. Skusal som tam Hella a Magneti Marelli, oboje ukazovali ak ma pamat neklame presne toto, DPF vypalene a stale 40mBar tlaky. Tak som odpojil hadicu z DPF, cize na cidle je len atmosfera. Ked sa jednotka zobudi robi kalibracie MAP a EGT cidla proti atmosfere, aby aj ked si v BA kde je mozno 990mBar ale aj ked si v tatrach kde je 920mBar, ukazovali relativne proti atmosfere bez pretlaku, 0mBar. A aj bez hadice to ukazovalo tlak.. Vybral som dobre originalne z ineho auta na skus a cuduj sa svete, 6mBar na volnobeh. Takze aby si nenahanal duchov s nahradami toho cidla, tu to proste nefunguje. Ocividne je tam domrvena zavislot napatia na tlaku.

Cakam zase dakeho keketa, ze jeho znamy ma renolte z aliexpresu a ide mu to, ze trepeme hovna, staci za 4€. :D

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 17:13
od lukinooo3
Nie nie nove je tiez original...nedavam do auta ziadne nahrady...zajtra ak sa mi bude chciet skusim nahodit stare...co ukaze

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 18:59
od starynovy
Skus ho aj za behu odpojit ci ten tlak na diag padne na 0-1mBar. Odpojit hadicu, nie konektor.

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 22:18
od lukinooo3
To uz bude problem...na iste este tak dobre neviem aby som videl za jazdy tlak...

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Nedeľa, 4. Apríla 2021, 13:16
od lukinooo3
No bol som pozriet tlak...na studenom aute ukazuje 8.9mbar....tak nechapem preco pri zohriatom pod 15 nejde...

Re: Spatny tlak dpf

Napísané: Nedeľa, 4. Apríla 2021, 16:52
od TT-SIMIK
Logicky ked je teply je vyssi.....