Pondelok, 13. Januára 2020, 13:54
Miroslav Poľakovský napísal:Calani presne ako ste povedali nahrady stoja za prd a ten kto vymyslel DPF ,je tiež magor mám ešte starú A4 1.9tdi 96kw 4X4 povodné turbo je na nej 435000km a bol som na EK ,auto prešlo bez problémov žiadne dymenie.
Ja už mám asi piate BMW a motor top ale vždy bud vstreky alebo DPF jednoducho naša nafta stojí za prd,ked BMW tak asi jedine benzín.
Už som objednal nové DPF z BMW cena 1700 tak to prehodím a hádam to bude oka ked nie rozpedám ho lebo už so zúfalý
zial je to tak, takmer "bezudrzbove" motory od VW koncernu, PD, rotačky...ta era skoncila v 2004...od vtedy je problem najst automobilku kde komponenty vydrzia...je to pre automobilky biznis...len z predaja aut by sa nedalo zit...musia zarabat kde sa da, vsetko je vyratane kolko co vydrzi...od loziska kolesa cez prevodovku az po motor....s tym ze uzivatel ovplyvnuje znacnu cast co kolko vydrzi....nemysli si ze benzin bude bez servisu

E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom