Strana 1 z 1

545i voľnobeh

Napísané: Pondelok, 4. Marca 2019, 23:09
od Milos545i
Cauko chalani, už som zúfalý.. mám 545i e60 rv 2005 mám v tom bohužiaľ aj plyn .. už som obehal asi všetky servisi v okoli a nikto si nevie stym dať rady .. keď je auto studené .. ide ako hodinky ale ako sa zohreje .. tak na voľnobehu alebo pri zaradenom D a státí na mieste mi kolíšu otáčky ale kľudne aj o 500 rpm .. nieje to pravidelne kolísanie ale keď sa zohreje robí to vždy .. aj na benzíne aj na plyne.. riešil som nové membrány ccv nepomohlo .. jeden servisak mi poradil komplet nové vika ventilov .. myslite že to pomôže ? Má niekto už s niečim takým skúsenosti ? Myslím že tam môže byt neaky podtlak zlý .. pretože keď otvorím pri naštartovanom motore viko od oleja motor má taký podtlak že až zdusne.. prikladám video ..

https://youtu.be/n12aUsA3O04

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Utorok, 5. Marca 2019, 17:50
od kadli
To že motor chcípne po otevření víčka je normální, nevím, co tím kdo sleduje, že by za chodu motoru otevíral víčko. Jaké jsou tlaky na válcích? Diagnostika bez chyb?

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Utorok, 5. Marca 2019, 18:08
od Milos545i
Neviem či to je normálne .. známy mal 745i a po otvorení sa ani nepohli otáčky .. a diagnostika píše .. systém sekundárneho vzduchu u rady valcov 1 a 2 , ďalej prepínanie sacieho potrubia , a výpadky spaľovania

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Utorok, 5. Marca 2019, 18:10
od Milos545i
Toto to píše ..

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Utorok, 5. Marca 2019, 19:00
od PetoK
Vitaj vo svete LPG, tie chyby su normalne... daj si najprv zmerat kompresie a riadne skontrolovat LPG montaz...

Najlepsie bude dat cely plyn do <> a vratit to do povodneho stavu. Na ten smrad to nikdy dobre nepojde

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Utorok, 5. Marca 2019, 19:21
od Milos545i
Plyn bol cely na kontrole , zevraj je všetko fajn, a ono to robí aj na benzíne to iste .. neviem či to nebude niečo s tým chladením klukovej skrine, alebo tie membrány ccv .. to som dočítal ešte ale neviem vôbec ty nemáš stym skúsenosti ? Zevraj sa robia aj originál vika ventilov bez tých regulačných potrubí .. neviem vôbec

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Utorok, 5. Marca 2019, 21:22
od Peped
Nemas nahodou problem s bateriou, IBS alebo s dobijanim? To ste kontrolovali?

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Streda, 6. Marca 2019, 07:11
od Milos545i
To je práveže úplne v pohode dobíja .. batéria drží ..

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Streda, 6. Marca 2019, 15:10
od Peped
Ja som sice nemal až taketo problemy ale robilo to voloviny a tiež kopec chýb dost podobnych ako mas ty, len nie tolko. Bateriu tiež drzalo aj dobijalo dobre ale auto malo stale problem a bol tam neoriginalny regulator alternatora.

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Streda, 6. Marca 2019, 17:41
od Milos545i
A skákali ti aj hentak otáčky? Ako mne dole na tom videu? No nad týmto som vôbec nerozmýšľal ešte .. a nikto to ani v servise nespomenul .. vlastne si stym nevie dať rady nikto zatiaľ

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Streda, 6. Marca 2019, 20:41
od kadli
Možná bych se ještě zkusil podívat, jestli nemáš zatopenou RJ. Ale to by jsi měl vodu v autě, toho by jsi si všimnul.

Re: 545i voľnobeh

Napísané: Sobota, 16. Marca 2019, 06:17
od airbone
Preco to nedas niekomu co tomu rozumie? V prvom rade mas nefunkcny valvetronic. Motor bezi dobre len v rezime skrtiacej klapky, to je prvych 30 sekund po nastartovani. Nefunguje ti valvetronic (vvt), je v nudzovom rezime. To sa da pozriet, treba tie chyby ohladne vvt rozklikat. Nefunguje ti ventilator lre chladenie e-boxu kde je rj motora a rj vvt. Ta rj vvt si aktivovala nudzovy rezim z dovodu vysokej teploty jednotky, ale na tych vvt jednotkach zvyknenaj odist interny snimac tejto teploty (vymena rj vvt). Treba spravit kalibraciu vvt motorov, pozriet a pripadne nastavit minimalny zdvih vvt (cez diag) a zistit preco ten sysytem nefunguje. Aj tie membrany treba pozriet. A nefunguje ti IBS, nekomunikuje alternator.... je tam toho dost..... inac na tu chybu sekundarneho vzduchu sa uplne mozes vysrat, ta s tym nesuvisi a ani nic nesposobuje. Je to len kvoli znizeniu emisii pri studenom starte. Kanaly vstrekovania sekundarneho vzduchu do vyfukovych ventilov sa casom zacpu a potom to toto pise, ale neries to. Zameraj sa na to co som pisal...