e60 530d LCI strata výkonu
Napísané: Streda, 23. Mája 2018, 23:24
Ahojte, prosím o pomoc/radu. Pri kľudnej jazde som pocítil mierne zašklbanie motorom. Mal som málo nafty, tak som to pripisoval tomu a palivovému filtru. Filter som vymenil a problém pretrvával a postupne sa to zhoršilo. Teraz pri preradení hlavne z dvojky do trojky motor prestane ťahať a auto začne dusiť. Po chvíli všetko nabehne, výkonovo tak ako ma. Diagnostika vypísala tieto chyby:
3FF0- Air-mass flow sensor - Ratio of calculated to measured air mass too high
4BD7 - Engine mount, activation - open circuit
Live hodnoty na voľnobehu sa správali presne ako na videu v linku s tým, že live data viac stúpnu a následne klesnú, rozptyl od 250 do 500mg/HUB:
https://www.youtube.com/watch?v=qlpb0xUkbJI
Váhu vzduchu som prehodil z mojej trojky, urobil adaptaciu/reset a chyba 3FF0 zmizla. Zaujímavé je, že akože chybná váha v trojke funguje.
Čiže mi tam ostala už iba jedna chyba 4BD7, auto ide stále zle. Dopátral som sa, že engine mount sú silenbloky motora do ktorých vedú hadičky s vákuom? Skúsim to pozrieť, či nejaká hadička nie je deravá alebo silenblok poškodený.
Ešte som pozeral EGR či funguje. Pri zhodenej hadici z intercoolera ventil otvorilo ale motor zdochol.
Ak máte ešte nejaké tipy alebo skúsenosti, na čo sa zamerať a čo by pomohlo, tak mi prosím napíšte.
Ešte postreh z dneska pred výmenou váh vzduch, mi cestou do práce vyskočila hláška: emisie príliš vysoké a zasvietila kontrolka motora. Cestou z práce som skúsil odpojiť váhu a auto išlo poznateľne lepšie.
Za každý nápad vďaka
PS: jedná sa o BMW 530d LCI 173 KW motor M57
3FF0- Air-mass flow sensor - Ratio of calculated to measured air mass too high
4BD7 - Engine mount, activation - open circuit
Live hodnoty na voľnobehu sa správali presne ako na videu v linku s tým, že live data viac stúpnu a následne klesnú, rozptyl od 250 do 500mg/HUB:
https://www.youtube.com/watch?v=qlpb0xUkbJI
Váhu vzduchu som prehodil z mojej trojky, urobil adaptaciu/reset a chyba 3FF0 zmizla. Zaujímavé je, že akože chybná váha v trojke funguje.
Čiže mi tam ostala už iba jedna chyba 4BD7, auto ide stále zle. Dopátral som sa, že engine mount sú silenbloky motora do ktorých vedú hadičky s vákuom? Skúsim to pozrieť, či nejaká hadička nie je deravá alebo silenblok poškodený.
Ešte som pozeral EGR či funguje. Pri zhodenej hadici z intercoolera ventil otvorilo ale motor zdochol.
Ak máte ešte nejaké tipy alebo skúsenosti, na čo sa zamerať a čo by pomohlo, tak mi prosím napíšte.
Ešte postreh z dneska pred výmenou váh vzduch, mi cestou do práce vyskočila hláška: emisie príliš vysoké a zasvietila kontrolka motora. Cestou z práce som skúsil odpojiť váhu a auto išlo poznateľne lepšie.
Za každý nápad vďaka
PS: jedná sa o BMW 530d LCI 173 KW motor M57