525xd chyba palivoveho cerpadla
Napísané: Štvrtok, 21. Decembra 2017, 00:53
BMW E61 525XD 2007 FACELIFT 3.0L 165 000km
Zdravím. Mám taký dlhodobý problém ktorý pretrváva už od Septembra. Vždy pri naštartovaní studeného motora mi po hlásení nízkej teploty ostane rozsvietený oranžový výkričnik vedľa ukazatela P (zaradeneho stupna prevodovky).Po prejdeni 20m výstrazny trojuholnik s výkricnikom zmizne, niekedy mu to trva aj 300m, raz svietil asi 3km.
Ziadne ine info ohladne toho trojuholnika mi na ziadnom displeji nehlasi. Ked sa preklikam cez i-drive k servisu a momentalnim chybovým hláseniam tak tam píse "Kraftstoffpumpe gestört" pocas jazdy ten trojuholnik zmizne a hlasenie o pumpe sa premeni na "Keine störungen".
Pokial motor vypnem kratko po starte este pocas svietiaceho trojuholnika, vypise chybu palivoveho cerpadla(Kraftstroffpumpe gestört).
S autom som uz absolvoval v poslednej dobe aj dlhe tasy SK-IT 900km ,kde sa tato chyba objavila iba rano po studenom starte,kazdy dalsi start je bez hlaseni a pri jazde nepocitujem pokles vykonu alebo ine abnormalne javy.
Ked sa to stalo prvy krat, hned som navstivil servis, kde mi po diagnostike povedali ze v pamati nieje ulozenia ziadna chyba suvisiaca s palivovim cerpadlom alebo palivovim systemom.
Po vymene palivoveho filtra sa nic nezmenilo.
Za vaše postrehy a názory budem veľmi vďačný.
Zdravím. Mám taký dlhodobý problém ktorý pretrváva už od Septembra. Vždy pri naštartovaní studeného motora mi po hlásení nízkej teploty ostane rozsvietený oranžový výkričnik vedľa ukazatela P (zaradeneho stupna prevodovky).Po prejdeni 20m výstrazny trojuholnik s výkricnikom zmizne, niekedy mu to trva aj 300m, raz svietil asi 3km.
Ziadne ine info ohladne toho trojuholnika mi na ziadnom displeji nehlasi. Ked sa preklikam cez i-drive k servisu a momentalnim chybovým hláseniam tak tam píse "Kraftstoffpumpe gestört" pocas jazdy ten trojuholnik zmizne a hlasenie o pumpe sa premeni na "Keine störungen".
Pokial motor vypnem kratko po starte este pocas svietiaceho trojuholnika, vypise chybu palivoveho cerpadla(Kraftstroffpumpe gestört).
S autom som uz absolvoval v poslednej dobe aj dlhe tasy SK-IT 900km ,kde sa tato chyba objavila iba rano po studenom starte,kazdy dalsi start je bez hlaseni a pri jazde nepocitujem pokles vykonu alebo ine abnormalne javy.
Ked sa to stalo prvy krat, hned som navstivil servis, kde mi po diagnostike povedali ze v pamati nieje ulozenia ziadna chyba suvisiaca s palivovim cerpadlom alebo palivovim systemom.
Po vymene palivoveho filtra sa nic nezmenilo.
Za vaše postrehy a názory budem veľmi vďačný.