BMW 530d LCI - zname choroby
Napísané: Pondelok, 6. Novembra 2017, 13:18
Mozno uz tu bolo spominane, ak to niekde je dajte mi vediet link na danu temu nech to nie je duplikovane.
Takze co som uz cital na viacerych forach tak toto su hlavne choroby 530D motorizacie (vo videunajdete to detailnejsie vysvetlene):
1-odlucovac oleja - do najnovsich sa dava bezudrzbovy. Pri predchadzajucich modeloch sa daval udrzbovy a potom cyklicky.
Odporuca sa aj podla BMW udrzbovy s flisovym filtrom. Vymena do 30 000 km (menit pri kazdej 2nd vymene oleja)
2- interval vymeny oleja - 10-15 000 km max. Nie je ani dolezite pouzit najlepsi (najdrahsi) olej na trhu ale menit pravidelne.
3 - tesnenia sacieho potrubia - zvykne prepustat olej na zhavice
4 - virive klapky - podla modelu a stavu (zanesenie, ...) vybrat a zaslepit
5 - 2 termostaty (hlavny + EGR)- odchadzaju, motor sa nezahrieva na prevadzkovu teplotu a okrem ineho potom neprebieha regeneracia DPF
6 - E61 - kable v 5-tych dverach sa lamu - opravit alebo vymenit kompletnu kabelaz
7 - E61 - diversity antena - zateka do nej - pretesnit DIY
8 - E61 - kompresor Niva - odporuca sa vyviest nasavanie do interieru do kabiny ku baterii. Alebo pravidelna kontrola aby kompresor nenasaval vzduch mimo filtra
Dufam ze niekomu posluzi
Takze co som uz cital na viacerych forach tak toto su hlavne choroby 530D motorizacie (vo videunajdete to detailnejsie vysvetlene):
1-odlucovac oleja - do najnovsich sa dava bezudrzbovy. Pri predchadzajucich modeloch sa daval udrzbovy a potom cyklicky.
Odporuca sa aj podla BMW udrzbovy s flisovym filtrom. Vymena do 30 000 km (menit pri kazdej 2nd vymene oleja)
2- interval vymeny oleja - 10-15 000 km max. Nie je ani dolezite pouzit najlepsi (najdrahsi) olej na trhu ale menit pravidelne.
3 - tesnenia sacieho potrubia - zvykne prepustat olej na zhavice
4 - virive klapky - podla modelu a stavu (zanesenie, ...) vybrat a zaslepit
5 - 2 termostaty (hlavny + EGR)- odchadzaju, motor sa nezahrieva na prevadzkovu teplotu a okrem ineho potom neprebieha regeneracia DPF
6 - E61 - kable v 5-tych dverach sa lamu - opravit alebo vymenit kompletnu kabelaz
7 - E61 - diversity antena - zateka do nej - pretesnit DIY
8 - E61 - kompresor Niva - odporuca sa vyviest nasavanie do interieru do kabiny ku baterii. Alebo pravidelna kontrola aby kompresor nenasaval vzduch mimo filtra
Dufam ze niekomu posluzi