Sport. podvozok sachs 530xd e60 vymena za seriu
Napísané: Pondelok, 10. Júla 2017, 10:28
Zdravim,
Mam taky problem. Kupil som auto so sportovym podvozkom SACHS a tyzdenne spravim cca 1 000 km. Isiel som minule po dialnici do ciech a pred kutami su take 2 sproste jamy jak je 100ka co som si nevsimol a prask do jednej aj druhej. Raz som siel a obiehal som 2 kamiony a v 160 prask do jamy tiez. Vysledok auto mi pri 90 az 120 km jazde vybruje dost znacne a dokonca aj pri brzdeni vybruje. Geometriu som dal robit tyzden pred tym ako som buchol do jami, uz 3x za tento rok. Nechce sa mi verit, ze by som musel stale davat robit geometriu kvoli tomu ze buchnem do jami. Sa mi zda zi pri kazdej vacsej jame alebo nerovnosti sa mi furt pokazi. Ked mi to robilo najprv dal som tam nove ramena potom brzdy potom geometriu a pomohlo. Teraz mi to zase robi a zevraj mam aj vajcovu gumu. Osobne si myslim ze tie vibracie nemozu byt zapricinene len tou vajcovou gumou, ci sa mylim? Uvazujem o zmene na klasicky seriovy podvozok, alebo mozno klasicky M-podvozok, len neviem ci sa robi na xdrive. Kedze raz za cas lubim slapnut a dost sa opriet do zataciek a ten sportovy podvozok drzi fakt super, preto by som ho nerad menil. Mate niekto osobne skusenosti? Mam tam 240/40 r18 kolesa. Rozmyslam vymenit aj elektrony aj gumy kupit nove, kedze elektrony boli uz par krat skryvene a vyrovnavane, tak aj to mozno bude problem.
Dakujem vo pred za rady.
Mam taky problem. Kupil som auto so sportovym podvozkom SACHS a tyzdenne spravim cca 1 000 km. Isiel som minule po dialnici do ciech a pred kutami su take 2 sproste jamy jak je 100ka co som si nevsimol a prask do jednej aj druhej. Raz som siel a obiehal som 2 kamiony a v 160 prask do jamy tiez. Vysledok auto mi pri 90 az 120 km jazde vybruje dost znacne a dokonca aj pri brzdeni vybruje. Geometriu som dal robit tyzden pred tym ako som buchol do jami, uz 3x za tento rok. Nechce sa mi verit, ze by som musel stale davat robit geometriu kvoli tomu ze buchnem do jami. Sa mi zda zi pri kazdej vacsej jame alebo nerovnosti sa mi furt pokazi. Ked mi to robilo najprv dal som tam nove ramena potom brzdy potom geometriu a pomohlo. Teraz mi to zase robi a zevraj mam aj vajcovu gumu. Osobne si myslim ze tie vibracie nemozu byt zapricinene len tou vajcovou gumou, ci sa mylim? Uvazujem o zmene na klasicky seriovy podvozok, alebo mozno klasicky M-podvozok, len neviem ci sa robi na xdrive. Kedze raz za cas lubim slapnut a dost sa opriet do zataciek a ten sportovy podvozok drzi fakt super, preto by som ho nerad menil. Mate niekto osobne skusenosti? Mam tam 240/40 r18 kolesa. Rozmyslam vymenit aj elektrony aj gumy kupit nove, kedze elektrony boli uz par krat skryvene a vyrovnavane, tak aj to mozno bude problem.
Dakujem vo pred za rady.