Strana 1 z 1

Smrad z motoroveho prostoru

Napísané: Piatok, 21. Apríla 2017, 20:53
od abcent500
Ahoj lidi, resim tuto zalezitost na ceskem foru bmwklub.cz ale zatim jsme neprisli na to, co se deje.
Obcas se mi stava, nejcasteji po jizde mestem, ze auto z niceho nic zacne radit z 3. na 4. stupen az nad 2000 otacek, motor ma razantnejsi zvuk (rachotivy) a pri zastaveni pronika do kabiny smrad spaleneho oleje, plastu a gumy ale ne nafty (nejde o praskle svody). V noci pri zastaveni jde videt slaby kour z prostoru turba. Staci vletet na dalnici, jakoby se to ochladi a je klid. Pod turbem je trochu vlhko, jinak nikde nic netece, olej neubyva, jen se neco asi prehriva a meni se zvuk motoru a prevodovka radi vysoko (a urcite to neni regenerace PDF).
Nevim si rady. Diky za jakykoliv napad.

Bmw E61, 530 xd, 173 kW, automat, 193 tis.,

Re: Smrad z motoroveho prostoru

Napísané: Sobota, 22. Apríla 2017, 05:39
od Stanley530xd
Zdravím, mne sa presne takto prejavuje auto pri regenerácii DPF- ka

Re: Smrad z motoroveho prostoru

Napísané: Sobota, 22. Apríla 2017, 08:04
od abcent500
A to ti regenerace probiha i pri stojicim vozidle a je doprovazena smradem spaleneho plastu?

Re: Smrad z motoroveho prostoru

Napísané: Sobota, 22. Apríla 2017, 08:43
od boris2409
Ak netesní veko ventilov tak kape na turbo. Potom to dymí, Pozri či nemáš vzduchový filter od oleja. A zvody+tesnenia máš nove? že si si istý? ja som mal mikro praskliny na zvodoch bolo to vidno až keď boli vonku.

Re: Smrad z motoroveho prostoru

Napísané: Sobota, 22. Apríla 2017, 17:00
od abcent500
Ano to může, zatím nemám možnost to prolést. Kdyby to bylo ale těsnění, změnil by se náhle zvuk motoru a převodovka začala řadit vysoko? Svody jsou původní, nesmrdí to ale stále, jen občas cca 3x do týdne.

Načetl jsem dnes chyby přes Carly:

Faultcode: BSD message failureCode: 0042DE
Faultset 1: appeared at 192768 km
baterry voltage: 14,17 V
Injection quantity: 0,00 mg/Hub
vehicle speed: 41,45 km/h
engine coolant temperature: 88,27 C
Boost pressure actual value: 1063,38 mbar
Air mass per cylinder: 523,03 mg/hub
Engine speed: 1379,12 1/min
Pedal value generator: 0,00 %
Rail Pressure Is: 417,48 bar
State of the glow indicator: 0,00

Dále Transmission - Wear oil
Code: 0054C6

Rozluští to někdo?Obrázok

Chybu motoru jsem smazal, převodovky smazat nejde. Stále se zobrazuje znovu.

Re: Smrad z motoroveho prostoru

Napísané: Nedeľa, 23. Apríla 2017, 05:24
od boris2409
Keď to dobre chápem tak nemáš olej v prevodovke. Ak ti už horia lamely nebude to dobre.

Re: Smrad z motoroveho prostoru

Napísané: Utorok, 25. Apríla 2017, 19:09
od subler
boris2409 to si niekde vycital alebo to len tak dedukujes, ze by to mohli byt lamely?

Re: Smrad z motoroveho prostoru

Napísané: Utorok, 25. Apríla 2017, 21:03
od boris2409
wear oil to ti tam píše. Každopádne chod na normálnu diagnostiku keď je niečo s prevodovkou. carly len vidí že je tam nejaká chyba zapisana a preloží blud.

Re: Smrad z motoroveho prostoru

Napísané: Nedeľa, 21. Mája 2017, 15:43
od IMAX
Mam podobny problem, podla servisu mi zacalo slzit tesnenie krytu ventilov a olej z uniku obcas kvapne na vyfukovu cast a to sposobuje ten smrad pri DPF regeneracii.

Re: Smrad z motoroveho prostoru

Napísané: Utorok, 12. Septembra 2017, 20:29
od abcent500
Do dnes stale problem pretrvava. Vymenen motorovy olej, proplach prevodovky u ZF Pakry, ta je v poradku. Vymenen olejovy separator, zkontrolovany intercooler a hadice, na hadici, co jde do egr je mala dira, vymenim pristi tyden. Nikde zadny unik oleje, za 3 mesice stale na max.
Stojim, mam neutral, motor bezi klidne, zaradim D a zvuk motoru se trochu logicky zmeni, jelikoz jde do zaberu. Muj problem je v tom, ze ted uz docela casto, kdyz sjedu z dalnice par metru od baraku, stojim na svetlech (zarazeno samozrejme D), padne zelena a ja se pomalu rozjizdim a v tu ranu je pedal o neco citlivejsi a motor vic rve nez normalne, jakobych pustil klimu, motor mel rymu, atypicky zvuk, proste nelze to preslechnout. Lehky rozjezd a radi si 1-2, 2-3 normalne ale 3-4 az pri 2500 tis.otacek! Kazdej tady vyklada o regeneraci ale je hloupost aby probihala pomalu kazdy den ve stejnou dobu a ve stejny moment kdy stojim po sjezdu z dalnice na svetlech! A to uz nemluvim o tom, ze z motoru je citit smrad oleje (ze zacatku se z kapoty linul kour a smrad pronikal do kabiny). Uz to je rok a stale jsem na nic neprisel. Jeste chci dodat, vse zacalo po vymene tesneni okolo turba. Co tam kdo zprasil, tezko rict, nebo je to nahoda, kdo vi. Pod turbem malinko vlhko, jinak nic netece, vse ciste...

Na padlo me, ze odchazi DPF ale po roce uz by musel byt min. 10krat mrtvy...