Strana 1 z 1

alternátor repas e60

Napísané: Utorok, 4. Apríla 2017, 08:03
od Koki28
Ahoj, je normální, když mi teď při jízdě ukazuje ve skrytém menu napětí dobíjení 14,0 V 14,1 V stačí to? Baterie ve vozidle 105Ah AGM. Nepozoruji, že by se něco chovalo abnormálně špatně. Před repasí altíku ukazovalo 14,7 V Díky. Vůz BMW e60 V8.

Re: alternátor repas e60

Napísané: Utorok, 4. Apríla 2017, 08:10
od PetoK
Je to OK, nabijanie AGM je teplotne zavisle.

Re: alternátor repas e60

Napísané: Utorok, 11. Apríla 2017, 15:59
od BrunoSoprano
Takže to je normálne keĎ pod 0 stupnov alebo pod bod mrazu mi ukazuje dobíjanie 11,7V a na 14,8V nabehne až po zahriati motora? Chcel som vymeniť tiež alternátor,ale pri terazjších teplotách nad 10stupnov mi dobíja hned po naštartovaní 14,4V. Je to normálne? ISTA ani INPA nezaregistrovala žiadnu chybu s dobíjaním .

Re: alternátor repas e60

Napísané: Utorok, 11. Apríla 2017, 16:04
od BrunoSoprano
PetoK napísal:
Je to OK, nabijanie AGM je teplotne zavisle.
Takže to je normálne keĎ pod 0 stupnov alebo pod bod mrazu mi ukazuje dobíjanie 11,7V a na 14,8V nabehne až po zahriati motora? Chcel som vymeniť tiež alternátor,ale pri terazjších teplotách nad 10stupnov mi dobíja hned po naštartovaní 14,4V. Je to normálne? ISTA ani INPA nezaregistrovala žiadnu chybu s dobíjaním .

Re: alternátor repas e60

Napísané: Utorok, 11. Apríla 2017, 16:30
od PetoK
Nabijat musi zacat par sekund po nastartovani. Inak je altik KO.

Re: alternátor repas e60

Napísané: Streda, 12. Apríla 2017, 21:46
od Koki28
Další postřeh mám takový, když vytočím otáčky třeba ke 3 tisícům, pak pozvolně padají a nakonec se zhoupnou a v ten moment jde napětí altíku až na hodnotu 12,9V (ve skrytém menu) Je to normální nebo mi dojebali repas alternátoru? Při pohybu volantem to udělá také, ale s menším poklesem napětí tak 13,5 - 13,7V. Diagnostika závadu neukazuje. Chyba motoru také není.

Re: alternátor repas e60

Napísané: Sobota, 15. Apríla 2017, 09:35
od Koki28
Dneska z rána jsem jel a ukazovalo mi 14,7, 14,8, občas skočilo 14,9 až 15V, ale když jsem zpomalil a dojel na křižovatku tak to spadlo na 13,5V a pak zase 14,7