Strana 1 z 1
					
				BMW 530 xd (e61) JEBNUTY ROZVODOVY RETEZ
				Napísané: Piatok, 10. Marca 2017, 18:34
				od Drtikol
				Snad nekdo tady na foru pomuze. Motor z me 530 ctyrkolky je na odpis oprava nerealna ale sehnal jsem ten samy motor z 530 zadokolky bude pasovat? a jake bude treba udelat upravy a zmeny diky za veskere kloudne informace
			 
			
					
				Re: BMW 530 xd (e61) JEBNUTY ROZVODOVY RETEZ
				Napísané: Piatok, 10. Marca 2017, 21:51
				od airbone
				myslim ze olejovu vanu budes musiet prehodit zo svojho povodneho, ale ak tam je este nieco ine, nech druhi doplnia.
			 
			
					
				Re: BMW 530 xd (e61) JEBNUTY ROZVODOVY RETEZ
				Napísané: Piatok, 10. Marca 2017, 22:07
				od driverBMW
				Len tu vaňu... ja mam 530d zadnokolku a menil som motor zo 530d 4x4 a ta olejová vaňa musela ist stara....
			 
			
					
				Re: BMW 530 xd (e61) JEBNUTY ROZVODOVY RETEZ
				Napísané: Piatok, 10. Marca 2017, 22:10
				od airbone
				jj - a nezabudni na tom nahradnom motore vymenit komplet rozvody a olejove cerpadlo.... aby si nezhanal ochvilku zasa....
			 
			
					
				Re: BMW 530 xd (e61) JEBNUTY ROZVODOVY RETEZ
				Napísané: Pondelok, 13. Marca 2017, 15:48
				od Drtikol
				Ok. chlapi diky za rady. Ja jeste dodavam ze aj s vanou jde saci kos. A rozvody dam urcite nove, olejove cerpadlo nejspis taky nebot to muze byt  pricina rozjebaneho retezu casem se pridira, spanuje onen rozvodak a pak zase to uz vseci dobre vime mrd ho cus
			 
			
					
				Re: BMW 530 xd (e61) JEBNUTY ROZVODOVY RETEZ
				Napísané: Pondelok, 13. Marca 2017, 15:54
				od ppmajko
				hlavne na tom motore musi byt ten isty kod,,,inak mozu byt este ine vstreky, sanie,,,,,ale to si v pohode prehodis zo stareho
			 
			
					
				Re: BMW 530 xd (e61) JEBNUTY ROZVODOVY RETEZ
				Napísané: Utorok, 14. Marca 2017, 23:26
				od airbone
				olejove cerpadlo na 100% vyment. Inac to nema zmysel, prave tie sa seru a to natahuje retaz.... a jedneho dna sa zakusnu a je vymalovano....
			 
			
					
				Re: BMW 530 xd (e61) JEBNUTY ROZVODOVY RETEZ
				Napísané: Streda, 15. Marca 2017, 06:02
				od majo38
				ja som menil 306d3 a muselo sa viac menit, rok do zadu sa to riesilo...kupil som z 5ky 2009 rok motor komplet aj s remenmi..alternator bol iny...neviem ako sa to vola, myslim kryt rozvodovej retaze z boku kde su diery nan...ale pokial mas povodny nemal by si mat problem motor isiel do e92