Strana 1 z 1
iDrive CCC
Napísané: Nedeľa, 29. Januára 2017, 10:58
od Mi00wa
Zdravím.
Skoro nikdo se nesetkal stou chybou.
Začalo to teď dělat, při prvním otočením klíčku se Idrive naběhne a po pár vteřinách vypne.
V druhé poloze (zapalovaní ON) iDrive naběhne bez potíží, akorát bez zvuku MUTE.
Při startovaní nachvili zhasne obrazovka jak motor naskočí tak iDrive taky, jako by byla slabá baterka. (Bosch S5 110ah, bohužel nevím jak je v kondici, plánuju koupit druhou stejnou včetně registrace)
Při čteni diag, jsem měl chybu > A46D CID: CID mafunction due to peripheral.
Podotýkám že Idrive funguje jak má bez resetování při jízdě i navigace tak TCU.
Na jaře či v létě to asi nejspíš hodím k ,matiz"
nesekal se sní někdo? V zahraniční někteří píšou že je špatná jednotka CCC nebo baterka.
Díky
Re: iDrive CCC
Napísané: Pondelok, 30. Januára 2017, 08:28
od jararak
aky mas rocnik? mas este mpm modul? co viem, tak ten robil svojho casu problemy, mozno ti blbne CIDsamotny. CCC nepise ziadne chyby? nezabudaj, ze je to 5 jednotiek, cize chyba moze byt v ktorejkolvek z nich.
Re: iDrive CCC
Napísané: Pondelok, 30. Januára 2017, 13:53
od Mi00wa
Je to 2004 takže MPM tam je.
Tyhle dvě chyby tam byl když to začalo.
4A07 DDE: Alternator 223920
A46D CID: CID malfunction due to peripheral 224408
Jinak to je všechno, i jednotky jsou zelené všechny.

Ještě mi doporučil na vodu v kufru ale tu tam nemám, občas to kontroluju a není ani u baterky.
Update: začalo to robit v chladném počasí a s autem jezdím třeba jednou za týden či víc přes 50km trasu, málo kdy se stane nějaká trať 10km.
Re: iDrive CCC
Napísané: Utorok, 31. Januára 2017, 07:29
od qmarcellp
Neviem ci mas 6 cd menic v priehradke ale mne to robilo ked sa mi odpalila poistka prave na ten cd menic.. display siel vsetko normalne slo len ziadny zvuk..
Re: iDrive CCC
Napísané: Utorok, 31. Januára 2017, 14:10
od Mi00wa
Je to velká výbava (TV, CD měnič, TCU) original

qmracellp, nejde o zvuk. Ale o obrazovku která po pár vteřinách zhasne při prvním otočíením kličku v 1.poloze, v druhé už naskoči normálně. Jenom když nechám vypnout iDrive v prvním poloze tak v druhé poloze iDrive znovu naskočí, ale bez zvuku (jako bych ho zmačkl tlačítko MUTE já)
Re: iDrive CCC
Napísané: Streda, 1. Februára 2017, 09:32
od airbone
Vymen mpm modul alebo ho aspon otvor a skontroluj
Re: iDrive CCC
Napísané: Streda, 1. Februára 2017, 14:21
od Mi00wa
na MPM se mrknu. Jinak dostanete info co to zpusobuje, takže trpělivost, ani v zahraniční fórum to nemůžu najit info.
Včera jsem četl učební pomůcku o E60 bus and voltage systém, a IBS vypne nepotřebné zařízení při slabé baterce MPM pošle napětí přes pojistku F57 do iDrive.
Re: iDrive CCC
Napísané: Streda, 1. Februára 2017, 15:18
od Mi00wa
Tak chlapi, dnes jsem se mrknul na baterku a zdá se, že si auto přeje pořádně nabit baterku.
Re: iDrive CCC
Napísané: Streda, 1. Februára 2017, 16:26
od airbone
ano ak mas bateriu v prdeli, tak mpm modul moze vypinat CCC, aj ostatne veci v aute atd....
Re: iDrive CCC
Napísané: Streda, 1. Februára 2017, 17:56
od Mi00wa
je v prdeli, někdy ju musím udržovat aby bylav dobré kondici.
Budu kupovat BOSCH S5 110ah
Re: iDrive CCC
Napísané: Streda, 1. Februára 2017, 21:02
od starML
Mi00wa napísal:baterka .je v prdeli, někdy ju musím udržovat aby bylav dobré kondici.
Budu kupovat BOSCH S5 110ah
.... tak se mi to vrátilo opět..... protože jsem to nemohl ani v zahraniční fóru najit mé chyby, dnes jsem přišel do auta a mrknul jsem na historii baterky a je na tom špatně, auto ju chce pořádně nabit. Takže myslím, že už asi vím proč mi zhasne iDrive při první otočením kličku a při startovani nachvili taky zhasne. ....teorie je správná ? včera jsem četl učební pomucku o bus systém a voltage e60 a MPM vypíná nepotřebne věci když je slabá baterka.
Záleží na způsobu provozu auta. Já jsem už před 10-lety vypozoroval, že denně 11-13x startuji a přitom najedu okolo 10-12 km denně. Takže pro baterku to znamená smrt. Ale mám inteligentní nabíječku, která umí baterii dobít a má i funkci "revitalize", To znamená, že napřed baterku dobije a potom probíhají programy na desulfatizaci a konzervaci. Ale i tak občas zajdu do garáže (krčma je blízko) a zkotroluji stav baterky a co hlásí nabíječka.
Podle toho žurnálu z ISTA to auto provozuješ pod 40% nabitím baterky tak se nediv, že PWM a jeho druhové občas něco vypnou. JIž dlouho říkám, že světový výrobci, kteří vyrábějí komponenty do aut v zemích 3. světa jsou pro mne nedůvěryhodní - tj. BOSCH, Continental, Varta - vyber si další. Doprava "šmejdu" do Evropy je někdy mnohem lacinejší, než vyrobit originál v naší zemi. V poslední době jsem načetl velmi dobré reference na baterky Banner. a Exide, ale rozhodnutí je pouze na Tobě, Hlavně tam dej přibližnou kapacitu, která je v autě nakódována a podle toho se alternátor řízený ŘJ motoru k baterce chová. Tj, jestli je nakódována AGM, dej AGM, jestli klasika dej olověnou klasiku. Překódování typu baterky totiž stojí (v BMW) více, než je rozdíl mezi "klasikou" a AGM. Kamarádi s diagnostikou to umí i laciněji, ale zadarmo si s tím hrát nebude NIKDO! U BMW všechna přání realizujeme, protože to platí zákazník, a čím blbější - tím víc vyděláme.