BMW e60 N53 šramot-trieštivý zvuk motora
Napísané: Utorok, 10. Januára 2017, 00:56
Zdravím Vás
Mám takýto problém ,skúsim to napísať v stručnosti
BMW e60 523i N53 vin : BX99869
z motora sa mi ozýva doslovný šramot v závislosti na ot. mot. čím vyššie otáčky tým to viac chrčí, doslova trieštivý zvuk v okolí vačkových hriadeľoch, v okolí 5 až 6 valca ......samozrejme dosť možné že sa môže tento pazvuk prenášať. Prejavuje sa najčastejšie pri 1700-2500 ot./min občas je to silnejší zvuk , inokedy je to zanedbateľne.
Na aute boli menené: všetky vstrekovače pri 250 000
Cievky pri 295 000
sviečky,olej filtre pri 312 000
hydraulicky šponér na rozvodovej reťazi 220 000 a 312 000-preventívne
všetky vodiace kladky remeň alternátora aj samotný alternátor bol repas.
veko ventilov.
Na aute som kontroloval vôle či už skrutiek plechov krytov na motore veci okolo výfuku pod čelným sklom pri stieračoch či sa niekde nenachádza vôľa, alebo niečo nerezonuje......bolo dole aj veko ventilov no vizuálne sa na nič neprišlo, vačky dolu neboli.
Diagnostika bola urobená, kde bola jediná zvada NOx senzor ten sa už vymenil .
časovanie motora ok.
tlak paliva ok,
hodnoty vstrekovačov ok
bola tam zapísaná chyba o krátkodobom výpadku pal. čerpadla v nádrži
ešte podotknem že motor štartuje niekedy na brnk niekedy toči cca 3-4sec.mám v pláne dať na repas. Štarter resp. puzdra
sem tam motor zachveje cítíť to niekedy na voľnobehu v kľude v kabine auta.......vybracie ani chvenie od spojky nepociťujem stratu výkonu auta nepociťujem, ani zvýšenú spotrebu paliva auto má momentálny nájazd 317 xxx km. Celkový chod motora je myslim si kultivovaný
Veľmi by som bol povďačný za radu, ktorá by vedela pomôcť ,pripadne nejaký mechanik v okolí ZA čo ma N53 v malíčku a bol by ochotný pozrieť na to.
Mám takýto problém ,skúsim to napísať v stručnosti
BMW e60 523i N53 vin : BX99869
z motora sa mi ozýva doslovný šramot v závislosti na ot. mot. čím vyššie otáčky tým to viac chrčí, doslova trieštivý zvuk v okolí vačkových hriadeľoch, v okolí 5 až 6 valca ......samozrejme dosť možné že sa môže tento pazvuk prenášať. Prejavuje sa najčastejšie pri 1700-2500 ot./min občas je to silnejší zvuk , inokedy je to zanedbateľne.
Na aute boli menené: všetky vstrekovače pri 250 000
Cievky pri 295 000
sviečky,olej filtre pri 312 000
hydraulicky šponér na rozvodovej reťazi 220 000 a 312 000-preventívne
všetky vodiace kladky remeň alternátora aj samotný alternátor bol repas.
veko ventilov.
Na aute som kontroloval vôle či už skrutiek plechov krytov na motore veci okolo výfuku pod čelným sklom pri stieračoch či sa niekde nenachádza vôľa, alebo niečo nerezonuje......bolo dole aj veko ventilov no vizuálne sa na nič neprišlo, vačky dolu neboli.
Diagnostika bola urobená, kde bola jediná zvada NOx senzor ten sa už vymenil .
časovanie motora ok.
tlak paliva ok,
hodnoty vstrekovačov ok
bola tam zapísaná chyba o krátkodobom výpadku pal. čerpadla v nádrži
ešte podotknem že motor štartuje niekedy na brnk niekedy toči cca 3-4sec.mám v pláne dať na repas. Štarter resp. puzdra
sem tam motor zachveje cítíť to niekedy na voľnobehu v kľude v kabine auta.......vybracie ani chvenie od spojky nepociťujem stratu výkonu auta nepociťujem, ani zvýšenú spotrebu paliva auto má momentálny nájazd 317 xxx km. Celkový chod motora je myslim si kultivovaný
Veľmi by som bol povďačný za radu, ktorá by vedela pomôcť ,pripadne nejaký mechanik v okolí ZA čo ma N53 v malíčku a bol by ochotný pozrieť na to.