Strana 1 z 1

Problém s DPF

Napísané: Štvrtok, 5. Mája 2016, 18:21
od Matej G
Ahojte, prosím poraďte mi. Mám vymenené obidva termostaty na 530xd. Dal som to na diagnostiku a dal vynútiť regeneráciu DPF. Stále mi diagnostika hlási že požaduje sa regenerácia. V diagnostike mi ani neukazuje kolko km mi zostáva do ďalšej regenerácie. Vypisuje mi chybu 452A.
Tlaky zadná časť výfuku :

volnobeh - 4 mbar
2000 otáčok - 20 mbar
4000 otááčok - 60 mbar

ak je táto hodnota nízka je DPF UPCHATÝ ? alebo je už Odpálený ????

Ďakujem.

Re: Problém s DPF

Napísané: Piatok, 6. Mája 2016, 07:53
od TT-SIMIK
A co pise pod tou chybou presne?Lebo podla kodu je to dpf system...ako ide vykonovo????

Re: Problém s DPF

Napísané: Piatok, 6. Mája 2016, 08:28
od Matej G
No vypíše mi iba tu chybu 452A a pod tým mi už nepíše nič. Viem o tom ze je to niečo s dpf, práve preto chcem zistiť podľa tlakov či ho mam dobrý alebo zlý. Píše mi životnosť na 50 000 km. Auto mi šlape ako hodinky, ťah to ma poriadny.

Re: Problém s DPF

Napísané: Piatok, 6. Mája 2016, 10:04
od TT-SIMIK
A kolko maš km???Píše v iba diag,alebo aj na idrive????

Re: Problém s DPF

Napísané: Piatok, 6. Mája 2016, 16:54
od Matej G
Na najazdené km mam 218 000. A v idrive to nemám vôbec, iba na diagnostike všetko

Re: Problém s DPF

Napísané: Štvrtok, 7. Júla 2016, 16:39
od Pepo57
Treba ho vymeniť alebo vyčistiť.Životnosť DPF je okolo 200 000km mal som ten problém, tak som DPF vyčistil. Najazdil som 65 000km a na idrive ukazuje 180 000 km.

Re: Problém s DPF

Napísané: Piatok, 8. Júla 2016, 21:45
od peter9898
Matej G.: podla tlakov je to ok. Nemoze tam byt len nejaky senzor ktory dava flosne signaly ?
Skus natankovat (pre regen je nutne mat min. 12l v nadrzi), vymaz chyby cez diag, vynut regeneraciu, a skus ist na dialnicu. pre regen je nutne mat aspon 270 stupnov teple vyfukove potrubie, cca 2000 otacok, teplota chladiacej 80stupnov a a rychlost aspon okolo 80kn/h ak budes mat pripojenu diagnostiku tak ISTA tusim vie aj ukazovat ci regeneracia bezi alebo nie...snad pomoze (mne pomohlo len ja som pridal este aj protec do nadrze na podporu regeneracie pred regen som mal na 2000 otackach tlak okolo 230mbar ak dobre pametam )