Strana 1 z 2

Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 00:29
od NorbertB
Zdravím všetkých, potreboval by som vedieť, či môže začať horieť auto,ak zostane otvorený EGR...auto šľapalo ako hodinky,akurát vysoká spotreba a z ničoho nič začalo horieť...mechanik tvrdí, že dôvodom je otvorený EGR...ďakujem za pomoc

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 08:10
od jurkyLE
cital som aj to druhe tvoje vlakno, pekne krasne odnes mechanikovi auto a nech to opravi a da do pôvodneho stavu, nieco ti tam dohnojil :evil:

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 08:38
od NorbertB
jurkyLE napísal:
cital som aj to druhe tvoje vlakno, pekne krasne odnes mechanikovi auto a nech to opravi a da do pôvodneho stavu, nieco ti tam dohnojil :evil:

No auto je u neho...ja teraz potrebujem viacmenej dokázateľne argumenty, že to bola jeho vina...a sám sa do toho až tak veľmi nerozumiem a neviem čím sa mám ohradiť 8-[

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 08:45
od SurrendeR
hasil si to ty? videl si zdroj ohna?
stastie, ze si mal hasak po ruke co? teda ak si to hasil sam.. :shock:

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 08:51
od NorbertB
SurrendeR napísal:
hasil si to ty? videl si zdroj ohna?
stastie, ze si mal hasak po ruke co? teda ak si to hasil sam.. :shock:

No hasil som to,pomohli mi aj chlapi z dodávky, čo šla hneď za mnou,ale bol som v takom strese a šoku (v aute sme boli aj s ročným synom,čaja s ním len utekala rýchlo het od auta),že som na mieste ani nepatral po príčine...akurát viem, že plamene šli niekde z pravej strany, medzi krytom motora a alternátorom....ale odkiaľ presne....netuším...viem len čo mi tvrdí mechanik

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 10:03
od ViktorDDD
k tej zvysenej spotrebe si nemal aj smrad nafty? ze by ti vytekalo palivo akurat na take nestastne miesto kde sa to mohlo chytit od niecoho

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 10:19
od NorbertB
ViktorDDD napísal:
k tej zvysenej spotrebe si nemal aj smrad nafty? ze by ti vytekalo palivo akurat na take nestastne miesto kde sa to mohlo chytit od niecoho

Spotrebu som mal až 13,5 po meste a cca 12,5 mimo mesto...a to som jazdil ekonomicky,naozaj...predtým, než som dal opraviť vstreky a vložiť dpf bolo cítiť naftu,ale zdá sa mi, že potom to už bolo fajn...tiež som si to myslel, ale mechanik tvrdí, že palivo nikde nevytekalo....

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 10:30
od PetoK
Preboha vymen radsej mechanika... a vsetku skodu mu daj k nahrade...

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 12:53
od acid
Zvysena spotreba a ohen v motorovom priestore znie ako unikajuce palivo. Urcite je to aspon jedna z moznosti.

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 20:36
od NorbertB
No,takže dnes nám mechanik povedal, že odhalil príčinu...na 99% to bolo v mieste, ktoré nazval enginium...káble z prevodovky vraj neboli zaizolované a priamo sa dotýkali motora...mali sme robenú prevodovku v prevodovkovom centre, takže sa to ide riešiť ďalej...držte palce ](*,)

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 20:48
od jurkyLE
odpovedal som ti v druhom vlakne, naco by kto odiozoloval kablôe k prevodovke? pri motore? ](*,) pekne ta ten poliak taha za nos ](*,) najlogickejsie vysvetlenie je, ze plameň spalil izolaciu na kabloch, cize sa to stalo pri poziari a nie ze to bolka pricina poziaru :-s :-s

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Piatok, 11. Marca 2016, 22:03
od TT-SIMIK
Kable k prevodovke idu uplne inokade ako kde bol plamen.....!!!

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Sobota, 12. Marca 2016, 09:36
od NorbertB
jurkyLE napísal:
odpovedal som ti v druhom vlakne, naco by kto odiozoloval kablôe k prevodovke? pri motore? ](*,) pekne ta ten poliak taha za nos ](*,) najlogickejsie vysvetlenie je, ze plameň spalil izolaciu na kabloch, cize sa to stalo pri poziari a nie ze to bolka pricina poziaru :-s :-s

Tak je pravda,že tesne pred tým bola robená prevodovka a vraj človek ktorý nám ju montoval tam už ani nepracuje a z toho centra sú ochotní to preplatiť...a že najviac to je obhorené práve v tom enginiu...čakám na foto, tak budeme múdrejší....

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Nedeľa, 13. Marca 2016, 12:50
od airbone
:mrgreen: :mrgreen: :D :D Vraj enginium.... :thumbup: Odpadnem.... :shock: :mrgreen:

Ten tvoj polsky mechanik musi byt asi na drogach. Taketo miesto, cast motora ci vyraz neexistuje :)

Ku prevodovke sa pripaja okruhly steker, je to rozhodne na uplne inom mieste ako tebe horel motor. Je to naspodu lebo kabel vedie do mechatroniky, no navyse je to este zo zadnej strany prevodovky, nie spredu smerom od motora.
Je tazko predstavitelne aby sa tam nejako odizolovali kable.
Ak vznikne taky poziar, je to na 95% elektrika, takze ten skrat mohol nastat niekde inde a aj niekde inde mohlo zacat horiet.
No tvrdit ze od EGR ventilu alebo o nejakom enginiu..... fff.. to je moc.... Ten tvoj mechanik je nejaky sarlatan.....

Tak isto detinske vyhovorky o ludoch co nieco montovali, ale zhodou okolnosti tam uz nepracuju, alebo medzicasom zomreli...

Re: Plameň pod kapotou

Napísané: Nedeľa, 13. Marca 2016, 13:07
od jurkyLE
enginium - čítaj ako "endžínium" ( odvodené z angl. slova engine - motor, v anglickej polštine znamená miesto okolo alternátora pod EGR ventilom, kde sa nachádza káblový zväzok pre automatickú prevodovku v BMW E60 )
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ale tak, ked ti preplatia opravu, tak nie je čo riešiť :thumbup: