Majo111 napísal:No chyba tam urcite je. A mam pocit, ze mi to blokuje dorobeny imobilizer. Diagnostika mi nic nevypisuje, ziadne chyby na vstrekoch, cerpadle, raili. Boli tam len klasicke chyby. Som uz s toho zufali a s autom nie a nie pohnut.
dnes som mal presne tento ístý problém,na 3,0d M57N , menil som bočnú prírubu na vodu tú rozdvojku čo ide z boku motora, čo sa napája hrubá a tenká hadica,na vodu, lebo mi tiekla odtial voda a mal som dole sanie,odpojenú škrtiacu klabku, zadný konektor na rampe,na saní hadičky podtlakové a ventil a konektor snímača na saní + baterku a čuduj sa svete ,ked som to všetko pozapájal a zložil ani za marju som nevedel naštartovať ako keby bol upchatý filter palivový. Pol hodinu som to štartoval a vždy už ked si odkašlalo štarter prestal točiť, lebo má nejakú ochranu proti vybitiu baterie alebo odpálenia štartéra. tak som nehal otočený klúč chvílu,nech poriadne dotlačí naftu a štartoval znova. úplne mi to pripadalo ako, ked je zlý klukový senzor otáčok alebo zapchatý palivový filter. Potom ked som naštartoval horko ťažko ,tak už to išlo štartovať na brnk, nechápem,čo to bolo,či to bolo kvôli tomu že bola baterkla odpojená 4hodiny alebo nejaký podtlak chytilo,nechápem ... vymením preistotu palivový a vzduchový filter, ale v živote sa mi to nestalo,vždy som na brnk naštartoval. vyskúšaj ešte štartovať,možno sa to spamatá,ked ti nezapísalo chybu.V palivovom filtri sa ti nemohol maglajz nahromadit,ked to stálo celú zimu? vôbec to ani nezakašle,neodpáli ani jeden valec,ked štartuješ? odpoj a zapoj ešte raz konektory na rampe,či zle nezacvakli aj naškrtiacej klabke ,či ho nepridusuje