Strana 1 z 1

m57N 3,0D,2,5d ,dekodovanie škrtiacej kladky.

Napísané: Piatok, 20. Novembra 2015, 19:12
od BrunoSoprano
Majstri,nedalo by sa toto nejako použiť na M57N 3,0d na 160kw? škrtiaca kladka a egr ventil si myslím,že by sa mali dať odkódovať a škrtiacu vyhodiť a nahradiť to takýmto niečim,ževraj to zvýši krútiaci moment a zníži spotrebu a do motora neprúdi škodlivý výfukový dym a nezakarbonuje sa už viac sanie. : http://prebmw.sk/bmw-egr-bypass-m47-m47 ... 0089c22641

Re: m57N 3,0D,2,5d ,dekodovanie škrtiacej kladky.

Napísané: Piatok, 20. Novembra 2015, 23:15
od TT-SIMIK
Ibaze ty mas rychlosponu!!!Toto je tak na staru E46 na hadicu kde je SKpaska....

Re: m57N 3,0D,2,5d ,dekodovanie škrtiacej kladky.

Napísané: Sobota, 21. Novembra 2015, 12:40
od BrunoSoprano
TT-SIMIK napísal:
Ibaze ty mas rychlosponu!!!Toto je tak na staru E46 na hadicu kde je SKpaska....


to viem ale dalo by sa to nejako s nejakou redukciou uraviť od intercooleru a dať tam hadicu a obyčajné skpasky,mechanická časť by sa dala prerobiť,len aby sa to dalo softverovo upraviť najlepšie dpf+egr+škrtiaca off.

Re: m57N 3,0D,2,5d ,dekodovanie škrtiacej kladky.

Napísané: Sobota, 21. Novembra 2015, 14:22
od TT-SIMIK
stači dať blendy a vybavene, zbytočne to komplikuješ...ta origo hadice je tak či tak dost namahana, ale ked sa ti roztrhne v hore v kolene ako každa druha,tak potom ta možeš dať aj take niečo......egr nejde už ked od neho odpojiš hadičku, stači to softowo vypnut a vybavene....