Pondelok, 26. Októbra 2015, 13:43
Nepovedal som že to je cela závada,ale že sa to občas vyskytuje a ty sa mal relé opálené, myslim že sa to aj fotilo-tvoj kamoš.....Ano stretol som sa druhe auto ktoré ma tento nevyriešitelny problém.....obe z NR......Hlavné relé bolo opálené tak sa to vymenilo a povedal som že treba pojazdit či to spraví znova,netvdil som že to bude na 100% v tom,ak by nebolo opalené tak by som rovno povedal že neviem a bude treba testovať.....ale chalanovi som povedal, ak sa chyba vysktitne do 30km, nech sa otoči........ale nevymenit opalené relé je základná chyba pre hladanie poruchy.......proste aby bola 100% istota, tak sa muselo vymeniť!!!to mi dá zapravdu každý čo viem niečo o oprave BMW....... ale to je tak ked príde z autom niekto iny ako majitel....a poda sa info zle.....:-))))!!Boli auta čo mali ten isty problém a chyba sa nevyskytla už......A kedže to urobilo tebe znova bude treba hladať ihlu v kope sena, kedže v žiadnej rj nebola uložená chyba o zhasnuti, ani poklese napetia ani nič...!!Obe autá su 170kw a motori M57N2.......tieto 2 auta maju jednu velku chybu, že na to nemá absolutne vplyv teplota, ani štyl jazdy, ani žiadne ine podmienky kedy to urobí...raz za jazdy, raz na semafore atd....tuto chybu bude dosť obtiažne najst...bude treba napojit loggeri, meraky a jazdit....mal som tu auto na ktorom to napr 2tyždne neurobilo ked sa testovalo denne.....keby hlavne relé nebolo opálené,tak by som povedal je to isté ako druhé auto a hladať....hladať a hladať.....
Ale budes prvy ktory sa dozvie co tomu je ked doriesim to druhe auto...