Strana 1 z 1

Palivový filter - chyba

Napísané: Štvrtok, 2. Júla 2015, 07:49
od jany72
Ahojte,
vymenil som si palivový filter za nový. Keďže som si zaobstaral aj diagnostiku, všimol som si túto chybu : 4587- palivový filter je vyhrievaný. Nechápem tomu. Filter som vymenil, dal som tam značku BOSCH, namiesto toho Champion, čo tam mal pôvodný majiteľ. Auto ide bez chyby. Chybu keď zmažem zmizne, a znova sa objaví po dlhšej jazde. Poraďte čo s tým. Ďakujem

Re: Palivový filter - chyba

Napísané: Štvrtok, 2. Júla 2015, 08:49
od Mi00wa
není chyba ve filtru, ale ohřívač nafty co máš před filtrem, neboli předehřívač filtru.

Re: Palivový filter - chyba

Napísané: Štvrtok, 2. Júla 2015, 11:09
od starML
Ohřívání paliva u DDE 5 nebo DDE6.0/6.2/6.3
Ohřívací zařízení je integrováno v palivovém filtru a zapíná se v závislosti na teplotě a tlaku v palivovém filtru.
Tlakové a teplotní spínače jsou rovněž integrovány v palivovém filtru. Ohřívač paliva pracuje pouze při zapnutém zapalování.

Ohřívací zařízení palivového se zapne, když:
• tlak paliva > 6 bar a
• teplota paliva < 2 ° C

Ohřívač paliva se vypne, když:
• tlak paliva < 5,5 baru po dobu> 5 min nebo
• teplota paliva > 12 ° C nebo
• během startování, když elektronika v palivovém filtru detekuje napětí baterie < 7,5 V po dobu delší než 0,2 s

Zpracování chyb:
Ohřívací zařízení palivového není řízeno řídicí jednotkou DDE. Přesto ohřívací zařízení paliva hlásí ucpání filtru prostřednictvím signálu DIAG_DKH do řídicí jednotky DDE. Řídící jednotka DDE pak uloží chybu. Pravděpodobně ten namontovaný BOSCH filtr nebude kompaktibilní pro Tvoje auto.

Obrázok
nebo si nějaké zvířátko kouslo do přívodních kabelů
Obrázok

Re: Palivový filter - chyba

Napísané: Štvrtok, 2. Júla 2015, 14:02
od jany72
Palivový filter je tam - BOSCH BOR 0450906457. Ono ta chýba zmizne a po dobe sa objaví znova, ale iba na diag. Neprejavuje sa to na správaní auta. Čo sa môže stať, keď tá jednotka bude poškodená? Môžem dovtedy jazdiť, kým zoženiem druhú? Ďakujem za odpovede.

Re: Palivový filter - chyba

Napísané: Štvrtok, 2. Júla 2015, 23:46
od starML
V klidu jezdi dál, filtr bude filtrovat, žádná kontrolka se rozsvěcet nebude a vliv na výkon to taky nebude mít. Do paměti závad se občas zapíšou chyby, které nikomu nevadí, protože o nich neví. Filtr paliva je dobré vyměnit jednou ročně, nejlépe před zimou, zvláště u nafťáků, protože v zimě nafta parafinizuje a má horší filtrovatelnost. U starší e39 byl tento filtr v motorovém prostoru, takže byl poměrně v teple a některé byly filtry vyhřívané. U e60 se filtr montuje na spodek auta, kde si tepla moc neužije. Tak si k té výměně filtru naplánuj i kontrolu toho vyhřívacího elementu - na zimu to bude lepší.