Utorok, 25. Novembra 2014, 17:46
keď si to otváral kým bol motor teplý tak syčanie je v pohode, ale ajtak to nevieš odmerať kým motor nevychladne lebo keď meriaš teplú nemrzku tak odmeráš bludy
spodná hadica, ktorá ide od chladiča do motora bola studená preto, lebo vonku bolo +1st., a chladič na TD/TDS je celkom veľký a hrubý, je v ňom veľa vody, kým sa motor poriadne ohreje pri teplotách okolo nuly to potrebuje aj 8-10km, takže za tých 15 sa motor zahrial ale nestihla sa ohriať všetka voda v chladiči, čomu napomáhalo aj náporové chladenie, pojazdi aspoň 20-25km najlepšie keď sa motáš v meste aby bolo náporové chladenie minimálne a uvidíš že bude aj spodná hadica vlažná
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."