BMW E34 535iA, voľnobeh, servo, divné zvuky a zopár ďalších.
Napísané: Streda, 22. Októbra 2014, 14:36
Zdravím Vás
Mám zopár problémov s mojou E34 motor M30B35, prevodovka 4HP22, a chcem zistiť či mi niekto nebude vedieť pomôcť v ich riešení.
Prvý problém je že na voľnobehu mi mierne kolíšu otáčky, v rozmedzí cca 50 - 100ot/min, chod motora to neovplyvňuje nieje to nič strašné, napadá ma buď voľnobežný ventil alebo možno nejaká podtlaková hadička...tie moje toho už majú za sebou dosť, každopádne ich budem meniť za nové keď sa mi k tomu podarí dostať...
Druhý problém je že pri rozbiehaní počuť akokeby také praskanie...zdá sa mi že to ide niekde s pravej strany...je to zvuk ako keď praská vadný homokynetický kĺb avšak nieje to až také hlasné. Robí to len pri rozbiehaní s nuly len do cca 20km/h možno aj menej.
Ďalší neviem či to nazvať problém je ten že ak radím P,R,N,D je všetko OK ale keď radím s D do R tak občas ako keby trhne prevodovka konktrétne ked už dávam s N do R, predošlý majiteľ mi vravel že keď radím s D do R tak keď som v N tak mam pustiť brzdu, znovu ju stlačiť a tak hodiť do R. Ak to spravím tak ako mi vravel tak je všetko OK nič netrhá. Ako je to podľa vás?
Ďalší problém nastáva ak v aute nemám vôbec batériu. Ak ho chcem zamknúť kľúčom klasicky cez zámok tak ho zamknem, ale keď ho chcem otvoriť ta ho neotvorím? Ako tam funguje ten mechanizmus na centrál?
Asi posledný probém je zatekanie do auta po daždi...viem že cez šíber sa to stáva keď sa upchajú tie odvodňovacie kanáliky ale mne to tečie z predu od spolujazdca konkrétne to ide ako keby poza palubovku potom okolo toho repráku čo je pri nohách a tak na koberec...mal s tým niekto podobný problém? Ak nie tak chyba bude v čelnom skle, resp. pri jeho lepení.
Najnovšia závada je že hučí servo, pravdepodobne čerpadlo, po dnešnom prvom naštartovaní som vo volante pri zatočení také jemné zadrhnutie a prasknutie od motorovej časti čiže najskôr asi horné uloženie tlmiča...myslel som že to bude horne uloženie tlmiča...asi po pol minúte mi začalo hučať servo aj napriek tomu že som s volantom netočil. Potom už po zatočení nepraskalo. Čo s tým? Viem možno že je to banalita ale možno že aj zlá predzvesť že niečo je na odchode. Do teraz som s tým problém vôbec nemal, akurát včera som išiel po najväčšom lejaku tak či sa niekde nedostala voda a preto to hučalo?
Ešte taká technická otázka. Aké najmenjšie kolesá obujem ak tam dám brzdy s 540i V8? Predpokladám že 16" a tiež s akým ET môžu byť aby mi brzdič nešúchal o koleso?
Vopred vďaka za všetky rozumné odpovede.
Mám zopár problémov s mojou E34 motor M30B35, prevodovka 4HP22, a chcem zistiť či mi niekto nebude vedieť pomôcť v ich riešení.

Prvý problém je že na voľnobehu mi mierne kolíšu otáčky, v rozmedzí cca 50 - 100ot/min, chod motora to neovplyvňuje nieje to nič strašné, napadá ma buď voľnobežný ventil alebo možno nejaká podtlaková hadička...tie moje toho už majú za sebou dosť, každopádne ich budem meniť za nové keď sa mi k tomu podarí dostať...
Druhý problém je že pri rozbiehaní počuť akokeby také praskanie...zdá sa mi že to ide niekde s pravej strany...je to zvuk ako keď praská vadný homokynetický kĺb avšak nieje to až také hlasné. Robí to len pri rozbiehaní s nuly len do cca 20km/h možno aj menej.
Ďalší neviem či to nazvať problém je ten že ak radím P,R,N,D je všetko OK ale keď radím s D do R tak občas ako keby trhne prevodovka konktrétne ked už dávam s N do R, predošlý majiteľ mi vravel že keď radím s D do R tak keď som v N tak mam pustiť brzdu, znovu ju stlačiť a tak hodiť do R. Ak to spravím tak ako mi vravel tak je všetko OK nič netrhá. Ako je to podľa vás?
Ďalší problém nastáva ak v aute nemám vôbec batériu. Ak ho chcem zamknúť kľúčom klasicky cez zámok tak ho zamknem, ale keď ho chcem otvoriť ta ho neotvorím? Ako tam funguje ten mechanizmus na centrál?
Asi posledný probém je zatekanie do auta po daždi...viem že cez šíber sa to stáva keď sa upchajú tie odvodňovacie kanáliky ale mne to tečie z predu od spolujazdca konkrétne to ide ako keby poza palubovku potom okolo toho repráku čo je pri nohách a tak na koberec...mal s tým niekto podobný problém? Ak nie tak chyba bude v čelnom skle, resp. pri jeho lepení.
Najnovšia závada je že hučí servo, pravdepodobne čerpadlo, po dnešnom prvom naštartovaní som vo volante pri zatočení také jemné zadrhnutie a prasknutie od motorovej časti čiže najskôr asi horné uloženie tlmiča...myslel som že to bude horne uloženie tlmiča...asi po pol minúte mi začalo hučať servo aj napriek tomu že som s volantom netočil. Potom už po zatočení nepraskalo. Čo s tým? Viem možno že je to banalita ale možno že aj zlá predzvesť že niečo je na odchode. Do teraz som s tým problém vôbec nemal, akurát včera som išiel po najväčšom lejaku tak či sa niekde nedostala voda a preto to hučalo?
Ešte taká technická otázka. Aké najmenjšie kolesá obujem ak tam dám brzdy s 540i V8? Predpokladám že 16" a tiež s akým ET môžu byť aby mi brzdič nešúchal o koleso?
Vopred vďaka za všetky rozumné odpovede.
