Strana 1 z 1
Nastavenie rozvodou po pretrhnuti rozv.remena na E 34 520i
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 21:26
od MAJKY551
Caute pani.Kupil som E 34 520i r.v. 90 po pretrhnuti roz.remena.Bolo zlomene aj vahadlo na 1 valci na vyfuk.Ventil sa zda byt ok.Ine skody som nenasiel.Vahadlo som vymenil dal nove rozvody nastavil na risky na kluke aj remenici na rozvod.,ale motor pri startovani zneje ako elektromotor,vobec ani len neodpali.Nevie niekto poradit?
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 21:51
od Helldiver
Hlavu si mal dole a pozeral si ventily zospodu?
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 22:13
od MAJKY551
No tak k tomu som sa nedostal.Mal som pocit ze to nebude potrebne,ale asi som sa mylil.Ale bez toho aby som z ventilmi daco robil,tak maju velku volu.Nemoze to dako ovplivnovat?Myslis ze treba dat hlavu dolu?
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 22:17
od Jannci
MAJKY551 napísal:No tak k tomu som sa nedostal.Mal som pocit ze to nebude potrebne,ale asi som sa mylil.Ale bez toho aby som z ventilmi daco robil,tak maju velku volu.Nemoze to dako ovplivnovat?Myslis ze treba dat hlavu dolu?
vies, ked sa ti roztrhol, tak sa vacsinou stava, ze sa ti stretnu ventili a valce. Preto tam bola ta otazka
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 22:28
od MAJKY551
To teda asi bude treba vymenit ventili ak budu naburane.Nevie dakto poradit kde by som zohnal druhe?
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 22:29
od Helldiver
Tak to si vazny optimista ked sa ti na M20 roztrhol remen a ty vymenis jedno vahadlo a myslis ze bude vsetko OK:))) To by si musel mat ooohromne stastie, M20 je "stretavaci" motor (ventily zasahuju do priestoru valcov), takze najskor doslo k slusenmu karambolu a motor bude asi na odpis... Schvalne zmeraj kompresiu, podla mna nic nenameras na vacsine valcov. Ventily zozenies nove v BMW, kazdopadne asi bude toho treba vymenit viac, daj hlavu dole a uvidis, mozno budu aj poskodene piesty a spalovacie priestory v hlave. Pri cenach M20 by som radsej rovno zhanal slusny jazdeny motor (a mozno uz aj rovno M20B25).
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 22:43
od MAJKY551
Vies ja som ho kupil s tym,ze tam casom pojde iny,najlepsie silnejsi motor,ale chcel som skusil ozivit aj tento motor,ale asi zostane len pri tom-chcel!Prosim ta pasoval by tam aj motor z 525i 24ventil?Co sa tyka prerobenia aj el.instalacie?Alebo co radis?DIKI
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 23:03
od Helldiver
Daj tam M20B25 a mas to jednoduche, nic ine nemenis (budes mat teda kratsi diferak, ale to je jedno, aspon bude lepsi zatah), pri prestavbe na M50 by uz sla asi aj prevodovka, kardan, diferak, komplet ina motorova elektronika...
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 23:23
od MAJKY551
Nechcem vypadat ako blb,ale som novy v rodine BMW a nie su mi dost jasne vyrazy ako- M 20B25, M 50.Vies mi to troska objasnit?
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 23:32
od Helldiver
M20B25 - 12ventilovy sestvalec s objemom 2.5L, vykon 170ps (5800ot), krutak 220nm (4000ot) cize to co tam mas teraz, len to ma o pol litra a 40 koni viac viac . M50B25 je jeho nastupca, 24 ventilovy sestvalec tiez 2.5L s vykonom 192PS (5900ot) a krutakom 245NM (4700ot).
Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2008, 23:46
od MAJKY551
Super.Dik za pomoc,uz len zohnat ten spravny motor na transplantaciu.Este raz dik a prajem Ti tisice stastnych km na BMW.