veru hej, aj tá fialová E34 520iT so swapom M52B28 od vás zo Žiliny má nejaké probľéme s olejom. teda vychlontalo mi to 2,5l oleja relatívne rýchlo, sám som na tom najazdil 300-400km, ale majiteľ si nevedel spomenúť kedy naposledy pozeral olej, resp. ho menil. Keďže ja kupujem autá štýlom kg = 0,14€, tak som pri kúpe ofkors motor ani nepozrel

Riešiť som to začal až keď búchanie hydroštelov začalo prerastať v dáke dretie.
Motor má tiež plastové veko M52 a M50B25 sanie/klapka/odvetranie.
Ak chceš separátor, osobne by som na motor vrátil B28 sanie a vyhútal dáku podložku medzi TB M50 a sanie M52 aby si mohol zachovať obyčajské lanko.
OCT je úžívateľsky neatraktívne práve preto, čo si spomenul. Sám ho mám v garáži volaďe šmarené lebo sa mi ho nechce do auta montuvať, aby som ho furt musel vylievať.
a e36 m52 mali najpv také veko aké by si chcel, treba ale hladať vozy s dátumom výroby do 6/95 - námatkovo som našiel fotku maiki-ho 323i.
