Strana 1 z 1

blbne volnobeh E34 525i M50

Napísané: Streda, 27. Augusta 2008, 13:13
od rh05
kupil so E34 525i M50, trošku som sa poyeral v motore a mám tam odpojenú hadičku od spínača na aktivne uhlie -tá časť ktorá ide do šk.klapky, ked saom to zapojil tak kolisal volnobeh a ked to mám odpojené že nasava len vzuch tak to ide napodiv v pohode, ale asi to ma byť zapojené lebo pri jazde sem tam pri spomalovaní citim výpary benzinu, skuste prosim poradiť, dakujem.

Re: blbne volnobeh E34 525i M50

Napísané: Streda, 27. Augusta 2008, 15:39
od Max-Max
rh05 napísal:
kupil so E34 525i M50, trošku som sa poyeral v motore a mám tam odpojenú hadičku od spínača na aktivne uhlie -tá časť ktorá ide do šk.klapky, ked saom to zapojil tak kolisal volnobeh a ked to mám odpojené že nasava len vzuch tak to ide napodiv v pohode, ale asi to ma byť zapojené lebo pri jazde sem tam pri spomalovaní citim výpary benzinu, skuste prosim poradiť, dakujem.


urcite treba mat zapojene vsetko..tym ze mas hadicku odpojenu ides na zlu zmes, ked to zapojis, sice ti volnobeh blbne ale z nejakeho ineho dovodu, tipujem dieru niekde v sani alebo nejake cidlo dava zlu hodnotu, prip MAF. Je mozne , ze pridavna dierka po tejto hadicke kompenzuje nepresnu funkciu volnobezneho ventilu. Skontroluj tesnost sania - pri kolisavom volnobehu daj dole olejove vicko, ked sa volnobeh rozhodi este viac, je sanie tesne, potom mozes hladat chybu inde. ked sa volnobeh nezmeni, je niekde v sani diera.

Re: blbne volnobeh E34 525i M50

Napísané: Sobota, 6. Septembra 2008, 09:36
od rh05
Max-Max napísal:
urcite treba mat zapojene vsetko..tym ze mas hadicku odpojenu ides na zlu zmes, ked to zapojis, sice ti volnobeh blbne ale z nejakeho ineho dovodu, tipujem dieru niekde v sani alebo nejake cidlo dava zlu hodnotu, prip MAF. Je mozne , ze pridavna dierka po tejto hadicke kompenzuje nepresnu funkciu volnobezneho ventilu. Skontroluj tesnost sania - pri kolisavom volnobehu daj dole olejove vicko, ked sa volnobeh rozhodi este viac, je sanie tesne, potom mozes hladat chybu inde. ked sa volnobeh nezmeni, je niekde v sani diera.


Tak som sa nato pozrel, vymenil som ventil na akt.uhlie aj samotnu nadobku, pretesnil všetky spoje a teraz to ked idem na lahký plyn drží pekne volnobeh ale jakmile ho vytočím a potom pustím , klesne skoro pod 500 potom poskočí 2-3 krát a až sa ustáli a strašne dlho trvá kým z cca 1200 klesne na 800 , na kamošovej 520i M50 to klesne krásne aj z 5000 na 750 a pekne drži, som z toho debil, žeby ventil volnobehu? alebo škrt.klapka? prosím skuste poradiť, dakujem

Napísané: Sobota, 6. Septembra 2008, 10:17
od Miro528
Vycisti ventil volnobehu ak nebol este cisteny tak bude urcite zakarbonovany a pozri hadicky co idu k ventilu ci niesu popraskane ,preventivne mozes precistit aj klapku :wink:

Napísané: Sobota, 6. Septembra 2008, 11:17
od rh05
Miro525 napísal:
Vycisti ventil volnobehu ak nebol este cisteny tak bude urcite zakarbonovany a pozri hadicky co idu k ventilu ci niesu popraskane ,preventivne mozes precistit aj klapku :wink:


dobre to urobím, ako zistím či ten ventil vobec funguje alebo nie?
mám jeden náhradný ale z 535i trochu inač vyvody ale je 3 kontaktový dal by sa použiť?

Napísané: Sobota, 6. Septembra 2008, 12:04
od Miro528
rh05 napísal:
dobre to urobím, ako zistím či ten ventil vobec funguje alebo nie?
mám jeden náhradný ale z 535i trochu inač vyvody ale je 3 kontaktový dal by sa použiť?


Z 535i ti ventil nebude pasovat ma inac vyvody, ak budes mat vonku ventil vycisteny napoj nanho kable a mal by sa nastavit do strednej polohy a a mal by jemne cvakat (nemam to odskusane niekde som to cital :oops: )Skus odmerat odpory cievok na vinuti