Strana 1 z 2
525td e34 voda
Napísané: Štvrtok, 7. Augusta 2008, 11:51
od Stew
mam taky problem ze vzdy ked nastartujem auto tak hadica do chladica je velmi tvrda.potom ked otvorim cuflik kde sa dolieva voda doslova sa tam vari a buble.strasne velky tlak je v tej hadici a neviem preco vznika.vcom moze byt problem poradte
Napísané: Štvrtok, 7. Augusta 2008, 15:02
od atc
Termostat(malo pravdepodobne ale najlacnejsie riesenie),hlava valcov alebo tesnenie pod nou

.Prehrieva sa

Da sa s tym jazdit

Napísané: Štvrtok, 7. Augusta 2008, 15:18
od chembos
no a ked tak buble je isto horuca?? inak aj ja mam tlak vzdy vo vodnom systeme, ale to je zrejme normalne, aspon si myslim, ked otvaram viecko dolievania tak tiez to sici, cize je tam tlak
Napísané: Piatok, 8. Augusta 2008, 00:22
od Stew
da sa natom jazdit hej , proste ta para ten vzduch sa nema skade dostat prec , preto mi aj praskol kusok chladiča ale to uz je vyriesene.ale velmi rychlo sa prehrieva motor,takze ked sa prehreje automaticky sa mi vypne turbo na niakych 15-20min,auto ide rychlostou 20,a potom zas nabehne.no uvidime co to bude.a ja musim dolievat 20litrov destilovanej vody, tam dam viac tej vody jak nafty :) nooo bude to ten termostat alebo tesnenie pod hlavou , dufam aj ja ze to bude termostat

no kazdopadne dam vedet co.
Napísané: Piatok, 8. Augusta 2008, 00:39
od mathesss
kebyže to máš prasknuté tesnenie alebo hlavu tak by ti muselo z výfuku pri takej velkej strate vody dymiť ako z dymovnice alebo by si pri kontrolovani oleja videl že máš v oleji zmiešanu vodu. Ked sa voziš, zastaviš tak nemáš pod autom mláku???
Ja mám 523i E39 mal som podobny problém a celé to bolo vo vodnej pumpe. Hadice som mal tak tvrdé že mi tiekol termostat a potom neskor gejzíre z vodnej pumpy. Vymenil som vodnu pumpu a odvtedy ide auto ako hodinky. Ale hovorim videl som že mi tlak vodu vyraža a preto mi mizla. Keď nevidiš že ti ta voda niekde tečie tak to pravdepodobne musí byť niečo s hlavou alebo tesnením
Napísané: Piatok, 8. Augusta 2008, 00:54
od Stew
ale ano , ide mi z takej pumpy strasne vela pary a vyzera to akokeby mi horel motor ale pritom to je len horuca para , a dymet z vyfuku mi zacina len ftedy ked uz tam vobec neni voda a motor ide na sucho bez nej.ftedy sa dost prehreje motor.preto praskol kusok chladica , ktory som dal spravit , a teraz si to naslo druhu unikovu cestu cez ktoru to ide . taka hadicka sktorej ma vytekat nabytocna voda , no tak stade ide uplny naval pary horucej. dufam ze to bude len ta vodna pumpa alebo termostat
Napísané: Piatok, 8. Augusta 2008, 07:17
od chembos
...no tak si to prerob na parny stroj

sak treba tu paru nejak vyuzit
ale ked ti to robi hentak tak natom nejazdi, a nedajnoze bez vody, to je fakt na prasknutie tesnenia, mooc by som to neriskoval
Napísané: Piatok, 8. Augusta 2008, 21:56
od tomcat1
Na 95 percent je to prasknuta hlava.
Napísané: Piatok, 8. Augusta 2008, 23:44
od Stew
ale ono to nedymi , len ked jazdim natom cca pol hodku, inac ide normalne , a to preto zacne dymyt podla mna lebo sa stade cela voda vyparila,neviem sak uvidime. ked to bude prasknuta hlava tak asi treba zohnat novu vsak
Napísané: Sobota, 9. Augusta 2008, 08:40
od chembos
nemusi byt prasknuta hlava, mozno len tesnenie pod hlavou, a to by bol ten lepsi pripad
Napísané: Pondelok, 11. Augusta 2008, 11:48
od mathesss
Stew napísal:ale ono to nedymi , len ked jazdim natom cca pol hodku, inac ide normalne , a to preto zacne dymyt podla mna lebo sa stade cela voda vyparila,neviem sak uvidime. ked to bude prasknuta hlava tak asi treba zohnat novu vsak
začne ti to dymiť neskor pretože sa ti zohreje motor a potom sa cez vyfuk vyparuje voda von. Na tych motoroch tesnenie praska malokedy vždy pukne hlava.
Napísané: Utorok, 12. Augusta 2008, 10:25
od Stew
tak ak mas pravdu tak co ma vyde oprava priblizne? dik.
Napísané: Utorok, 12. Augusta 2008, 15:50
od atc
Na niektore rocniky sa davali vodne pumpy s plastovou vrtulou ktora sa zvykne rozpadnut co znamena ze voda nekoluje motorom a ten sa prehrieva

Skus to overit ja som robil uz min. 3 tds-ka s tymto problemom.Potom sa zaoberaj hlavou atd.
Napísané: Štvrtok, 14. Augusta 2008, 11:57
od mathesss
Stew napísal:tak ak mas pravdu tak co ma vyde oprava priblizne? dik.
no väčšina ludí to rieši spôsobom, rozobrať hlavu dať zvariť, dať na magnetku, vymeniť tesnenie a nahodiť späť. Takto ťa to vyde ale okolo 10-15litrov zaleží ako a kde. Ja osobne by som to takto nerobil zhaňal by som novu hlavu alebo po prípade radšej komplet motor. Máš to istotu. To zvaranie podla mňa je len také lepenie a už to neni nikdy ono. Samozrejme na tvojom mieste by som išiel od najlacnejších vecí... výmena vodnej pumpy a termostatu a auž potom by som to riešil dalej. Ale ja pochybujem že to bude tou pumpou a termostatom pretože sa ti až strašne moc stráca ta voda. Kebyže máš zlu pumpu tak maš strašny tlak až by si ta voda našla cestu kade vytečie. Takže ak zretelne nevidíš že kade sa ti voda straca, bude to tou hlavou alebo tesnením
Napísané: Štvrtok, 14. Augusta 2008, 12:30
od Jannci
Zvaranie je spajanie dvoch kovov s pridanim ineho matrialu, ktory sposobuje, ze zvar je pevnejsi ako povodny material. Cize v praxi. ked to je dobre zavarene, tak ti uz v tom istom mieste nepraskne. A ked na tom aute nejazdis zavody a neprehriavas ho, tak by potom nemala puknut vobec