E 34 skladačka
Napísané: Pondelok, 18. Novembra 2013, 19:01
Zdravim Vás Baworovci :)
Pred nedávnom som kúpil 34ku. Papierovo je to 2,5, reálne 3,0. Všeličo je poupravované. Pred pár dňami som doskackal domov na palivovej rezerve. Následne po dvoch dňoch som doplnil palivo v objeme 10l z ČS Shell, chcel som preštartovať, ale baterka to dako nezvládla, tak som nabil a nainštaloval. Dnes som sadol, naštartoval. Všeliako to plkotalo, buchotalo a kuckalo, ale nakoniec sa ukľudnil a na neutráli držal ok. sem tam dáky zášklb. Po zohriatí na prevádzkovú teplotu som ho chcel prevetrať. 1tka, 2jka s kludnou nohou v pohodičke, ked som mu však na dvojke prišlapol, oprelo ma xichtom o čelné sklo, lebo klesli otáčky a nestihol som vymačknúť spojku. Potom sa opäť zakuckal. následne som ho pridržiaval v otáčkach. pokúšal som sa ho vytiahnuť do otáčok ale max 3700 a dalej ani Ťuk. Ked som potreboval vyliezť do mierneho briežku motor zhasol a ani za pána nakopnúť. Tak som kukol čerpadlo a po otočení kľúčom ticho, zhodil som hadičku z čerpadla a ani kvapka. pootočil som okruž, pohýbal s čerpadlom a po otočení kľúčom a pokuse naštartovať striekal benzín. pozapájal som všetko naspäť, prekontroloval prívodné hadičky pod škrtiacou klapkou a aj tam pri pokuse o naštartovanie tiekol benzín. Skontroloval som cievku a tá hádzala iskru tak nejako sporadicky (na môj vkus veľké intervali), počas chodu motora som vyťahoval sviečkové káble a vždy sa mierne zmenil chod motora. Potom som ho na 150ty krát konečne naštartoval a v na neutráli v celku ok, ked som ho chcel potiahnut do otáčok začal sa šklbať, strielal do výfuku a ani bohovi ho dostať do otáčok. naposledy som prečistil sviečky a škrtiacu klapku. do iného som zatial nevŕtal. vedeli by ste mi dakto poradiť čo s tým? motor vynecháva, má nepravidelný chod a stratil výkon. vďaka
Pred nedávnom som kúpil 34ku. Papierovo je to 2,5, reálne 3,0. Všeličo je poupravované. Pred pár dňami som doskackal domov na palivovej rezerve. Následne po dvoch dňoch som doplnil palivo v objeme 10l z ČS Shell, chcel som preštartovať, ale baterka to dako nezvládla, tak som nabil a nainštaloval. Dnes som sadol, naštartoval. Všeliako to plkotalo, buchotalo a kuckalo, ale nakoniec sa ukľudnil a na neutráli držal ok. sem tam dáky zášklb. Po zohriatí na prevádzkovú teplotu som ho chcel prevetrať. 1tka, 2jka s kludnou nohou v pohodičke, ked som mu však na dvojke prišlapol, oprelo ma xichtom o čelné sklo, lebo klesli otáčky a nestihol som vymačknúť spojku. Potom sa opäť zakuckal. následne som ho pridržiaval v otáčkach. pokúšal som sa ho vytiahnuť do otáčok ale max 3700 a dalej ani Ťuk. Ked som potreboval vyliezť do mierneho briežku motor zhasol a ani za pána nakopnúť. Tak som kukol čerpadlo a po otočení kľúčom ticho, zhodil som hadičku z čerpadla a ani kvapka. pootočil som okruž, pohýbal s čerpadlom a po otočení kľúčom a pokuse naštartovať striekal benzín. pozapájal som všetko naspäť, prekontroloval prívodné hadičky pod škrtiacou klapkou a aj tam pri pokuse o naštartovanie tiekol benzín. Skontroloval som cievku a tá hádzala iskru tak nejako sporadicky (na môj vkus veľké intervali), počas chodu motora som vyťahoval sviečkové káble a vždy sa mierne zmenil chod motora. Potom som ho na 150ty krát konečne naštartoval a v na neutráli v celku ok, ked som ho chcel potiahnut do otáčok začal sa šklbať, strielal do výfuku a ani bohovi ho dostať do otáčok. naposledy som prečistil sviečky a škrtiacu klapku. do iného som zatial nevŕtal. vedeli by ste mi dakto poradiť čo s tým? motor vynecháva, má nepravidelný chod a stratil výkon. vďaka