Strana 1 z 1
motor s 270 000 km
Napísané: Nedeľa, 23. Júna 2013, 22:09
od Angellic
zdar mam miernu dilemu medzi 2voma motormi obe su M21 2.4TD
jeden ma nevedno kolko KM

odhadom tak 500 000 pred nedavnom kružkovaný, brusená hlava menené turbo a čerpadlo
druhý má poctivých 270 000 no auto stalo 2 roky na dvore, napriek tomu po vložení baterky koplo ako keby práve zišlo z linky, trubo ma vôľu nula
sú tieto motory po kvázy pologeneralke porovnatelne? alebo má jeden jednoznačne navrch, ja osobne sa pri tom čo stálo obávam len rôznych gumičiek tesnení a podobne ktore počas 2 rokov neboli mazane a teda či neprezreli
Re: motor s 270 000 km
Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 07:11
od sklenus
ja by som to čo stálo asi nebral, zachvíľu sa ti začnú (možno) prejavovať netesnosti a motor sa rozhodí, ten čo bol celý memený, tak určite asi ten, 2.4 vydrží toľké km, je to ešte poctivá liatina a ako píšeš relatívne všetko čo odchodí bolo menené, ak zháňaš dobré turbo tak mám doma jedno
Re: motor s 270 000 km
Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 14:35
od starynovy
a ked si robil hlavu, a kruzky.. co kluka? loziska..
Re: motor s 270 000 km
Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 14:41
od ViktorDDD
vymeniť len krúžky a celý spodok nechať ako je a poskladať

to je šetrenie na nesprávnom mieste
Re: motor s 270 000 km
Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 16:00
od starynovy
zvlast u tohto motora, si pytas aby ti ojnica vyliezla bokom, alebo sa zlomila kluka.. celkom realna moznost, uz davno si tam mal dat M51

Re: motor s 270 000 km
Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 20:09
od Angellic
sklenus napísal:ja by som to čo stálo asi nebral, zachvíľu sa ti začnú (možno) prejavovať netesnosti a motor sa rozhodí, ten čo bol celý memený, tak určite asi ten, 2.4 vydrží toľké km, je to ešte poctivá liatina a ako píšeš relatívne všetko čo odchodí bolo menené, ak zháňaš dobré turbo tak mám doma jedno
no zhanam moje už je ta tam

... pri stojacom aute a plnom plyne ledva 0.4bar čudo olej netlači ani lopatky nepočut....ty ake maš? rad by som ATL z E28smy

Re: motor s 270 000 km
Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 20:12
od Angellic
starynovy napísal:zvlast u tohto motora, si pytas aby ti ojnica vyliezla bokom, alebo sa zlomila kluka.. celkom realna moznost, uz davno si tam mal dat M51

m51 som tam povodne chcel napasat ale vela uprav a počul som zle aj dobre jak na M21 tak na M51,,, výkon je rovnaký akurat 51 ma retaz a lepšiu hlavu.... a čo sa tyka spodku tak mi jeden stary mechanik povedal že to nieje škodovka že kľuku robit netreba
Re: motor s 270 000 km
Napísané: Streda, 26. Júna 2013, 16:55
od sklenus
Angellic napísal:no zhanam moje už je ta tam

... pri stojacom aute a plnom plyne ledva 0.4bar čudo olej netlači ani lopatky nepočut....ty ake maš? rad by som ATL z E28smy

no na voľnobehu viac asi nevytlačiš, musíš to premerať pri záťaži, mne to pod záťažou tlačilo pretlak 0.9 baru, no a k tomu turbu, musím povedať, že neviem ako sa to označuje ale mám tam teraz origo e34kové, ale mám doma jedno staré ze28, viem že to malo nejak inak riešené EGR
Re: motor s 270 000 km
Napísané: Streda, 26. Júna 2013, 16:56
od sklenus
starynovy napísal:zvlast u tohto motora, si pytas aby ti ojnica vyliezla bokom, alebo sa zlomila kluka.. celkom realna moznost, uz davno si tam mal dat M51

alebo ešte generáciu vyššie

Re: motor s 270 000 km
Napísané: Streda, 26. Júna 2013, 22:50
od Angellic
možno raz......
maš PM odomna tak mi odpiš potom

sklenus napísal:alebo ešte generáciu vyššie
