Strana 1 z 2
m50b20 samosvor
Napísané: Nedeľa, 14. Apríla 2013, 21:36
od Boboo96
caute.. aky by mi pasoval samosvor? neviem ani aky tam mam teraz diff da sa to dako pozret? neveiem o tom nic ale chcel by som samosvor nemam ani potuchy kolko to moze stat ani aky tam ma ist.. prosim poradte
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Nedeľa, 14. Apríla 2013, 21:52
od bnykolass
Tu mas tabulku aky diff sa kde daval
http://e34.de/tuning/getriebediff.htmJe celkom zaujimave zohnat samosvor. Ja som za svoj zaplatil 250e
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Nedeľa, 14. Apríla 2013, 21:58
od Boboo96
takze podla tejto tabulky mam 3.64? lebo v legende je ze touring.. ??
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Sobota, 15. Júna 2013, 16:30
od Boboo96
podla vsetkeho mam teraz 3.64 budem menit M5 napravu na ktorej je bud 3.91 alebo 3.23 mozte mi napisat co to znamena? budem mat kratsie prevody alebo dlhsie alebo ako to funguje vlastne? dakujem
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Sobota, 15. Júna 2013, 16:40
od starynovy
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Sobota, 15. Júna 2013, 16:43
od Boboo96
chcem to polopatisticky ci budu kratsie alebo dlhsie..
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Pondelok, 17. Júna 2013, 11:08
od bnykolass
Cim vacsi pomer tym lepsi zrychlenie. Teda pri pomere 5 sa ti musi kardan otocit 5krat aby sa ti kolesa otocili raz.
Ked mas maly pomer mas horsie zrychlenie ale lepsiu spotrebu.
Ak sa mýlim opravte ma prosim

Re: m50b20 samosvor
Napísané: Piatok, 21. Júna 2013, 21:43
od Arnold
Teoreticky hovoris spravne, ale v reali je to uplne inak

S kratsim diffom ti bude zrychlovat horsie lebo budes musiet viac kvaltovat a dostanes sa na povodnu hodnotu ked nie na horsiu

Kratsi diff je vhodny max tak na drift

Re: m50b20 samosvor
Napísané: Sobota, 22. Júna 2013, 21:15
od Boboo96
tak ako to je vlastne? bude auto lenivesjie alebo ako bude ked bude mat o 0,4 otacky na kardani menej ?
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Nedeľa, 23. Júna 2013, 08:34
od sklenus
čím máš dlhší diff, tým je lepšia akcelerácia na !!jednotlivých!! stupňoch, ale musíš radiť častejšie a zníži sa ti maximálna rýchlosť, keď sa s tým naučíš krásne radiť, tak trhneš xy ľudí zo začiatku ale neskôr ťa dobehnú pretože viac už proste nevytočíš
máš to dosť podobne ako na bicykli, skús na prevodoch 1-4 a potom 3-7 a uvidíš rozdiel
samozrejme sa bavíme o tom, že sa ti maximálka zmení tak o 20-30km/h podľa diffu, nie že nevytiahneš ani kilec
dá sa presne povedať o koľko ale to by sa muselo prerátať cez pomer prevodovky a diffu
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Nedeľa, 23. Júna 2013, 16:01
od darklord
Ach boze. Zase dristy a nepravdy.
Cim je staly prevod diferencialu "dlhsi" (=nizsie cislo) tym je vyssia teoreticka maximalna rychlost a horsia akceleracia na jednotlive prevodove stupne.
Cim je staly prevod diferencialu "kratsi" (=vyssie cislo) tym je nizsia teoreticka maximalna rychlost a lepsia akceleracia na jednotlive prevodove stupne.
Vhodnost toho-ktoreho staleho prevodu pre konkretny motor (ci skorej konkretny motor v danej karoserii) je myslim celkom dobre zarucena uz z fabriky a nehrabal by som do toho. Ked das prevod dlhsi, tak sice teoreticky mozes dosiahnut nizsich otacok pri cestovnej rychlosti, na druhu stranu pruzne zrychlenie diky slabemu motoru nebude vobec dobre - a tym spotrebu mozes v [praxi aj neprijemne zvysit. Keby si menil motor tak tomuto vymyslaniu rozumiem - ja napriklad po zmene z 2.5 na 2.8 citim ze motor ma lepsi zatah v nizsich otackach ako 2.5 a tak by som rad diferencial s dlhsim stalym prevodom -> aby som znizil otacky motoru pri cestovnej rychlosti tak, aby bol motor v rozsahu s vyssim krutakom a tym mensou spotrebou.
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 09:49
od Boboo96
bude to cititelny rozdiel z pomeru 3,64 na pomer 3,23 ?? mam 2l 24v
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 13:58
od sklenus
darklord napísal:Ach boze. Zase dristy a nepravdy.
Cim je staly prevod diferencialu "dlhsi" (=nizsie cislo) tym je vyssia teoreticka maximalna rychlost a horsia akceleracia na jednotlive prevodove stupne.
Cim je staly prevod diferencialu "kratsi" (=vyssie cislo) tym je nizsia teoreticka maximalna rychlost a lepsia akceleracia na jednotlive prevodove stupne.
Vhodnost toho-ktoreho staleho prevodu pre konkretny motor (ci skorej konkretny motor v danej karoserii) je myslim celkom dobre zarucena uz z fabriky a nehrabal by som do toho. Ked das prevod dlhsi, tak sice teoreticky mozes dosiahnut nizsich otacok pri cestovnej rychlosti, na druhu stranu pruzne zrychlenie diky slabemu motoru nebude vobec dobre - a tym spotrebu mozes v [praxi aj neprijemne zvysit. Keby si menil motor tak tomuto vymyslaniu rozumiem - ja napriklad po zmene z 2.5 na 2.8 citim ze motor ma lepsi zatah v nizsich otackach ako 2.5 a tak by som rad diferencial s dlhsim stalym prevodom -> aby som znizil otacky motoru pri cestovnej rychlosti tak, aby bol motor v rozsahu s vyssim krutakom a tym mensou spotrebou.
zasa som si splietol dlhší a kratší,
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
už sa to hádam naučím
Re: m50b20 samosvor
Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 14:39
od starynovy
sa mate ze mozte menit, na TDS je 2.9? a nizsie nic

Re: m50b20 samosvor
Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 17:05
od darklord
A prevodovkou nejakou to nejde este nahnat? Sak niesu vsetky rovnake...