... všetko o BMW ...

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
pedro86
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 28.8.2011
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: zilina

hydroslely m50

Štvrtok, 9. Augusta 2012, 17:04

bucha mi par zdvyhatok mam novy olej.otazka je ako zistim ktore presne su to a ci sa daju vymenit ak by to boly napriklad niake vzadu na siestom valci ze by som len nadvihol vačku aby som nerozhodil rozvod slo by to alebo nie lebo nechce sa mi to nastavovat lebo mam na druhom motore tam boly dobre nebuchaly.a este jedna vec v TIS som nasiel niaky navod pri montazi hydrostelov ze nemoze sa hned srobovat vacky zavisi to podla teploty prostredia nad 20stupnou treba pockat 4 minuty od 11-20 st 11 min. pod 10st 30 min.pred nasadenim vačky co je na tom pravdy inač ze by narazali piesty do ventilou a este vkladaju sa tam ked su natlacene olejom alebo prazdne
ex:Skoda Favorit
ex:VW Golf 1
ex:Skoda Felicia
ex:Audi 80
ex:Fiat Croma
ex:Mazda 323
ex:Nissan Bluebird
ex:Bmw e30
ex:Skoda 105
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: hydroslely m50

Pondelok, 13. Augusta 2012, 09:51

vadne zdvihatko zistis tym ze ho pri plne zavretom ventily zatacis napr. drievkom, a vopchas medzi zdvihatko a vacku sparomerku. Presnu hodnotu medzery pre BMW uz neviem, ale mozes to porovnavat medzi sebou a hned uvidis ktore su v cudu..
 
Užívateľov profilový obrázok
4dams
Príspevky: 813
Registrovaný: 21.10.2009
Auto: e34 TDS/A & e34 538i
Kraj: Zahraničie

Re: hydroslely m50

Pondelok, 13. Augusta 2012, 13:57

nové zdvihátko sa dá kúpiť od cca 6,- eur čo nieje veľa keby si kúpil všetky nové. Aspoň budeš mať pokoj.
Ak máš 520i od 9/1992 do 9/1994 tak mám 12 zdvihátok, ktoré majú od novoty cca 20 000 km, mám ku nim aj účet.
 
Užívateľov profilový obrázok
pedro86
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 28.8.2011
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: zilina

Re: hydroslely m50

Pondelok, 13. Augusta 2012, 19:55

4dams napísal:
nové zdvihátko sa dá kúpiť od cca 6,- eur čo nieje veľa keby si kúpil všetky nové. Aspoň budeš mať pokoj.
Ak máš 520i od 9/1992 do 9/1994 tak mám 12 zdvihátok, ktoré majú od novoty cca 20 000 km, mám ku nim aj účet.



ceny som pozeral okolo 20 evri a lacnejsie 11,mal som zhodeny dekel a skusal som to stlacat ale nezdalo sa mi ze by sa dali stlacit tie zdvihatka skor som stlacil ventil ani vacky nie su zbrusene.nalial som tam prisadu na zlepsenie chodu zdvihatok a ide to tichsie ale aj tak to este bucha.neviem kolko bol ten motor odstaveny kim som ho kupil mam teraz 2.5-ku.olej som dal 5w40.pred tim bola 10w40 a spravil som preplach ale aj na tej 10-ne to buchalo a nebol ani stary ten olej ked som ho vypustal nebol cierny spaleny.a musi ist dole cely ten drziak co je ulazena vacka musim zhodit retaz aby som to vymenil to sa mi praveze nechce nastavovat bojim sa ze to poseriem.
ex:Skoda Favorit
ex:VW Golf 1
ex:Skoda Felicia
ex:Audi 80
ex:Fiat Croma
ex:Mazda 323
ex:Nissan Bluebird
ex:Bmw e30
ex:Skoda 105
 
Užívateľov profilový obrázok
4dams
Príspevky: 813
Registrovaný: 21.10.2009
Auto: e34 TDS/A & e34 538i
Kraj: Zahraničie

Re: hydroslely m50

Pondelok, 13. Augusta 2012, 20:22

Značka AE sú po necelých 6,- eur za kus. Sranda že motor TDS a pod. má rovnaké zdvihátka ako 520i, 525i s pod...
Najlepšie je keď zdvihátka povyberáš a tak najlepšie zistíš ktoré je zlé. Rukou by sa nemalo dať stlačiť. Najlepšie je všetky naraz vymeniť, lebo postupne budú ďalšie odchádzať...
 
Užívateľov profilový obrázok
pedro86
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 28.8.2011
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: zilina

Re: hydroslely m50

Pondelok, 13. Augusta 2012, 20:30

4dams napísal:
Značka AE sú po necelých 6,- eur za kus. Sranda že motor TDS a pod. má rovnaké zdvihátka ako 520i, 525i s pod...
Najlepšie je keď zdvihátka povyberáš a tak najlepšie zistíš ktoré je zlé. Rukou by sa nemalo dať stlačiť. Najlepšie je všetky naraz vymeniť, lebo postupne budú ďalšie odchádzať...



a to kde maju za taku cenu?ja viem ze je najlepsie vymenit vsetky ale teraz to nevyda ked som kupoval motor a dnes este prevodovku
ex:Skoda Favorit
ex:VW Golf 1
ex:Skoda Felicia
ex:Audi 80
ex:Fiat Croma
ex:Mazda 323
ex:Nissan Bluebird
ex:Bmw e30
ex:Skoda 105
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: hydroslely m50

Utorok, 14. Augusta 2012, 15:08

Rozvody niesu ziadna alchymia, staci najst schemu na dva pripravky co potrebujes, nechat si to vyrobit (alebo si ich niekde pozicat) a za par minut to mas nastavene. Ja som si ich nechal robit a nemam problem.
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
pedro86
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 28.8.2011
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: zilina

Re: hydroslely m50

Štvrtok, 16. Augusta 2012, 21:40

a este som zabudol napisat ze ked bol dekel dole skusal som stlacat aj sponer na retaz isiel dost lahko je to normalne alebo by sa nemal stlacit ked je natlaceny olejom lebo sa mi zda ze bucha len strana na sacich ventiloch
ex:Skoda Favorit
ex:VW Golf 1
ex:Skoda Felicia
ex:Audi 80
ex:Fiat Croma
ex:Mazda 323
ex:Nissan Bluebird
ex:Bmw e30
ex:Skoda 105
 
Užívateľov profilový obrázok
pedro86
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 28.8.2011
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: zilina

Re: hydroslely m50

Nedeľa, 19. Augusta 2012, 15:51

no dnes som menil hydrostely na sacej strane dal som ich z dvojlitra co som mal predtim ten siel potichu zakladal som vačku pritahujem postupne tie loziska v com je ulozena vačka a čo sa nestalo vačka sa zlomila na dve časti musela bit už prasknuta lebo bolo vydno v strede vačky bolo sucho a na krajoch bola mastna od oleja tak som tam dal zas z dvojlitra nastastie sedela bucha to stale ale mam podozrenie na piestne kruzky na siestom valci je tam maly tlak a preto mi to aj trasie motorom na volnobehu a ked odpojim konektor od cievky nič sa neudeje budu asi polamane nič tam nemoze ine buchat a menil som este strunu v sponery retaze co su vacky spojene bola viac stlacena ako ta z dvojlitra.
ex:Skoda Favorit
ex:VW Golf 1
ex:Skoda Felicia
ex:Audi 80
ex:Fiat Croma
ex:Mazda 323
ex:Nissan Bluebird
ex:Bmw e30
ex:Skoda 105
 
Užívateľov profilový obrázok
pedro86
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 28.8.2011
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: zilina

Re: hydroslely m50

Sobota, 8. Septembra 2012, 14:49

no takze dnes som zhodil hlavu dole nalial som tech.benzin na ventili a prepustaju takze budu trosku podpalene mal som maly tlak na siestom valci aj ked som svietil zo svetlom na ventili tak som vydel svetlo.a preto to aj buch ked ostavali otvorene tak hydrostely isly kusok naprazdno uvidim ci bude rozdiel ked sa da spravit hlava len neviem ake bude treba tesnenie pod hlavu lebo sa mi zda ze uz bola kedysi dole celkom nove tesnenie tam bolo a na valcoch vydno honovanie a aj valce som skusal zaliat benzinom nastastie kruzka neprepustaju.a pripravky na rozvody som si pozical z elitu takze nebude problem nastavit
ex:Skoda Favorit
ex:VW Golf 1
ex:Skoda Felicia
ex:Audi 80
ex:Fiat Croma
ex:Mazda 323
ex:Nissan Bluebird
ex:Bmw e30
ex:Skoda 105
 
Užívateľov profilový obrázok
pedro86
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 28.8.2011
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: zilina

Re: hydroslely m50

Piatok, 21. Septembra 2012, 18:56

tak problem odstraneny vsetky vyfukove ventili nove zabrusena hlava odtlakovana.nic uz nebucha.
ex:Skoda Favorit
ex:VW Golf 1
ex:Skoda Felicia
ex:Audi 80
ex:Fiat Croma
ex:Mazda 323
ex:Nissan Bluebird
ex:Bmw e30
ex:Skoda 105

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný