Strana 1 z 1

E34 525i: M20B25 prestavba na LPG

Napísané: Sobota, 21. Apríla 2012, 18:47
od Blondak
Zdravym všetkych.
Ma niekto skusenosť s prestavbou tohoto motora na LPG? Kolko vas vyšla prestavba? Nejake problemy? Ako je to potom so spotrebou? LPG mi je uplne cudzia tema tak by som sa rad informoval. Dakujem

Re: E34 525i: M20B25 prestavba na LPG

Napísané: Sobota, 21. Apríla 2012, 19:40
od hessy
spravit ti to spravi kazda normalna firma.. ten motor nieje nicim specificky aby sa nedal spravit na plyn. Ak by som mal dane peniaze na prestavbu Legalnu cca 1500eur tipujem tak by som nevahal a utekal by som si spravit plyn

Re: E34 525i: M20B25 prestavba na LPG

Napísané: Nedeľa, 22. Apríla 2012, 13:58
od Blondak
Ano všetko chcem robyť legalne. A mesačne najazdim tak 1600km čiže navratnosť by nemala byť tak zdlhava. Skôr by ma zaujmalo či treba robyť indyvidualnu prestavbu alebo je ten motor je už schvaleny. A ako to je s tym mazanim sediel ventylov. Je to potrebne alebo mu neprekaža ked to tam nebude. V sekcii e39 je čoto popisane ale len pre novšie motorizacie. Ako to potom vychadza so spotrebou? Auto ešte nemam lebo momentalne jazdim na nafte

Re: E34 525i: M20B25 prestavba na LPG

Napísané: Nedeľa, 22. Apríla 2012, 14:12
od hessy
urcite trba robit individualnu prestavbu. Motor M50 nieje schvaleny... Pri tvojom najdze by som ani nerozmyslal keby som mal tie peniaze. Kedze je plyn ,,suchsi" nikde som tu cital ze je lepsie na xyz km prejst jednu plnu nadrz benzinu...

Re: E34 525i: M20B25 prestavba na LPG

Napísané: Utorok, 24. Apríla 2012, 22:48
od dURi91
mal som presne také ale to este bolo illegal a iba klasický podtlakovy systém,a no problem :) spotreba okolo 12 l ak si dobre pamatam , ale nakladal som mu dost , ked este lpg stalo 0,45€ tak nevadilo ani 20l,a ten zvuk M20 okolo 5-6tisic :D 5.rychlost som nepoznal :lol: rozdiel vykonu som pocitoval iba ked dlhu dobo som jazdil na plyn ,kedze to bol podtlakovy system casom prisiel problem typu strielanie do sania co nieje nic prijemne ked ti rozhodí váhu :D ale to bol stary systém,tie nove su uz ina káva (minimalny rozdiel vykonu,ziadne strielanie kedze uplne iny princip,aj mensia spotreba) ja by som isiel do toho ,keby som mohol aj dnes jazdím na mojej EX :) boli casy ked dlhe mesiace sa jazdilo iba na plyn,a motor ma ajtak nikdy po technickej stranke nesklamal,rocník bol 91 z VIN dokonca 90 ,v 2003 to pri kúpe uz malo "magických" 299960 km, potom aspon 150 tisic za 6 rokov unás,a potom.... totalka :) ale motor dostáva zabrat dodnes,len uz sluzi inemu majitelovi v inej e34ke :)