Strana 1 z 1

e34 tds - potrebujem radu elektrikára

Napísané: Nedeľa, 11. Marca 2012, 11:31
od ViktorDDD
zdravím!
vymenil som motor v e34 tds za motor z e36 tds, zapojil som celú elektriku, aj imobilizér, a takto sa to správa:

zapnem zapaľovanie, počujem cvaknutie v EWS module (asi to že rozpoznal čip), ale na prístrojovke sa nerozsvieti žhavenie a kontrolka vstreku, a netlačí podávacie čerpadlo, štartér točí ale motor nechytí, nepočujem ani cvaknutie v čerpadle
vytiahnem kľúč zo zapaľovania, po krátkom čase zase cvaknutie v EWS module, takže to by malo byť v poriadku, a EWS je správne zapojené na elektriku motora (pin. č.7 v kruhovom konektore X20 - odtiaľ to ide na pin. č. 45 v konektore RJ, všetko sedí podľa schémy)
keď vytiahnem relátko pre podávacie čerpadlo a prepojím kontakty tak čerpadlo začne tlačiť, takže je to tiež dobre zapojené len asi nedostáva signál od RJ
kde mám hľadať chybu, ukostrenie RJ?

Re: e34 tds - potrebujem radu elektrikára

Napísané: Nedeľa, 11. Marca 2012, 14:51
od ViktorDDD
update: auto už štartuje, nejak som zabudol zapojiť 1 plusový kábel :oops:
teraz mám už len 2 problémy: 1. nereaguje plynový pedál, stlačím ho a nič, akoby bol odpojený
2. prístrojovka ukazuje zle otáčky - podľa budíkov má 300ot, pritom zvuk motora je normálny ako keď beží na tých 600-700

Re: e34 tds - potrebujem radu elektrikára

Napísané: Nedeľa, 11. Marca 2012, 19:53
od 4dams
e36 má pravdepodobne iný alebo inak zapojený potenciometer na plynovom pedáli a RJ motora je prispôsobená tiež pre budíky e36 prípadne už aj pre e39...

Re: e34 tds - potrebujem radu elektrikára

Napísané: Nedeľa, 11. Marca 2012, 20:26
od ViktorDDD
budíky ma ani tak teraz nezaujímajú, len ma ten pedál štve, ale pozrel som si ETM pre e34 aj e36 a zapojenie plynového pedálu je rovnaké, rovnaké piny na potenciometri aj na RJ, ale možno je rozdiel v tých 2 kruhových konektoroch takže to budúci týždeň celé premerám alebo ten pedál zapojím podľa schémy priamo na káble do RJ