Strana 1 z 1
2.0 VS 2.5
Napísané: Sobota, 19. Novembra 2011, 15:09
od pedro86
Re: 2.0 VS 2.5
Napísané: Pondelok, 21. Novembra 2011, 00:12
od hessy
ja som to chcel riesit pokial ide o vymenu medzi M50 staci prehodit motor za motor vsetko ostatne pasuje akurad si myslim ze budes mat asi troska vyssie otacky kvoli diffu
Re: 2.0 VS 2.5
Napísané: Pondelok, 21. Novembra 2011, 18:37
od pedro86
hessy napísal:ja som to chcel riesit pokial ide o vymenu medzi M50 staci prehodit motor za motor vsetko ostatne pasuje akurad si myslim ze budes mat asi troska vyssie otacky kvoli diffu
no ale ci pasuje na povodnu prevodovku dvojlitovu a co zotrvak a spojka
Re: 2.0 VS 2.5
Napísané: Štvrtok, 24. Novembra 2011, 18:24
od hessy
vsetko by malo pasovat zevraj
Re: 2.0 VS 2.5
Napísané: Štvrtok, 24. Novembra 2011, 21:44
od ViktorDDD
spojka nie som si istý či je rovnaká na B20 a B25 ale na prevodovku to bude pasovať
Re: 2.0 VS 2.5
Napísané: Piatok, 25. Novembra 2011, 22:17
od pedro86
ViktorDDD napísal:spojka nie som si istý či je rovnaká na B20 a B25 ale na prevodovku to bude pasovať
a keby som dal spojku na B25 ci zas bude sediet zotrvak ci je taky isty odstup od bloku sice ten by mal bit rovnaky no neviem nemal som moznost vydiet 2.5-ku
Re: 2.0 VS 2.5
Napísané: Sobota, 26. Novembra 2011, 09:05
od CRX160
vsetko pasuje ... ja som mal 525i a po case som prisiel nato ze tam bol 2.0 liter na elektrike z 2,5ky a vsetko bezalo len na volnobehu mal taky iny zvuk

no potom som pozhanal motor 2,5 a vsetko pasovalo bez problemov len potrebujes motor aj so sanim lebo 2,5ka ho ma sirsie a aj rj a vahu vzduchu .......... a inac zotrvacniky pasuju skoro vsetky hocikam

na mojom byvalom kupecku e36ke som dal na motor m50 2,5 zotrvacnim z m20ky co nebol dvojhmotnostny aj s pritlacnym tanierom a lamelou + starter a vsetko sedelo len trebalo skratit sruby na zotrvak inac no problem ... a ked menis motor za motor rovnakeho typu tak tam nemoze byt uz ziaden problem