Strana 1 z 1
tds zle štartuje v kopci
Napísané: Nedeľa, 17. Júla 2011, 18:32
od 4dams
Keď auto aspoň 3 hodiny stojí predkom smerom do kopca, dlho štartuje... keď stoji z kopca alebo na rovine naštartuje hneď. Robí to aj s plnou nádržou... Keď nehám auto v kopci a na hodinku ho dám do roviny, zas štartuje v pohode. Nafta by nemala padať, keď som nechal nedávno auto týždeň v garáži naštartovalo hneď
Nieje to nejaký vážny problém, skôr trapas keď to štartujem 20 sekúnd jak nejaký vrak, alebo sa bojím či sa to nezhorší.
Re: tds zle štartuje v kopci
Napísané: Nedeľa, 17. Júla 2011, 23:55
od ViktorDDD
keď stojíš do kopca tak otvor kapotu a pri štartovaní sleduj či nemáš bublinky v hadičke od filtra do čerpadla, ak hej tak buď podávacie čerpadlo alebo to niekde chytá vzduch, môže sa stať že ti nafta padá len keď stojíš predkom do kopca
Re: tds zle štartuje v kopci
Napísané: Streda, 20. Júla 2011, 00:08
od 4dams
ViktorDDD napísal:keď stojíš do kopca tak otvor kapotu a pri štartovaní sleduj či nemáš bublinky v hadičke od filtra do čerpadla, ak hej tak buď podávacie čerpadlo alebo to niekde chytá vzduch, môže sa stať že ti nafta padá len keď stojíš predkom do kopca
No mal si pravdu, kopec vzduchu ťahá do tej priesvitnej hadičky

ale bubliny keď motor stojí idú smerom od čerpadla na motore do filtra. Kde mám začať hľadať závadu? dúfam že to nieje čerpadlo, má to najazdené od repasu iba 60 000 km
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
aj keď to už je aspoň 6 rokov.
Re: tds zle štartuje v kopci
Napísané: Streda, 20. Júla 2011, 09:04
od ViktorDDD
skontroluj či je to čerpadlo suché, a tiež skontroluj či nepúšťajú prepadové hadičky vstrekov, tie ja dávam každý rok nové aby nebol problém
mne sa stalo asi 4-5krát dokopy za 25tis. km že sa mu nechcelo naštartovať proste záhadným spôsobom padla nafta, a problém je v tom že podávacie čerpadlo aj keď funguje tak ono nie je zapojené napriamo ale zapína sa tuším len na pár sekúnd pred štartom a keď ti padá nafta tak je to málo, keď vytiahneš relé čerpadla (oranžové relé pri RJ motora) tak po prepojení pinov 30 a 87 drôtom budeš mať podávacie čerpadlo zapojené napriamo a vtedy by malo chytiť lepšie, ale po naštartovaní odporúčam vrátiť relátko na miesto aby si neodpálil to čerpadlo