Strana 1 z 1

(E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Sobota, 26. Marca 2011, 15:20
od BMW520_ke
Cavte, mam problem, E34 520i mi nechce nastartovat. Problem vznikol takto:

V jeden dne som s nim presiel 300 km naraz, s benzinom som siel nadoraz, ale pekne som si vystacil. Vecer som normalne odparkoval akoby nic, vsetko fungovalo. Rano som chcel nastartovat, ale neslo to, baterka mi normalne tocila len auto nechcelo nabehnut. Vsimol som si, ze svietila permanentne kontrolka benzinu tak som dolial 5 litrov a skusal to znovu, avsak stale sa dialo to iste. Potom som skusal do sania injekciou dostat benzin, ale auto sa ani takto nechce nastartovat !!

Ma automaticku prevodovku, znamy mi povedla, ze pokial takemu autu dojde benzin, spusti sa poistka palivoveho cerpadla v pripade nudze.
Otazka: KDE najdem poistku palivoveho cerpadla...???

Pripadne v com moze byt este problem ?

BTW, pokial auto fungovalo trochu kolisali otacky nieco pod 1000

Auto je 1993, 95kw, automat, 520i e34

Velmi peken dakujem za pomoc !

info

Napísané: Sobota, 26. Marca 2011, 15:21
od BMW520_ke
Tie otacky kolisali samozrejme na volnobeh, pokial som pridal, vsetko slo presne tak, ako malo

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 07:51
od rene525i
no ja som mal podobny problem. neviem o tom ze by nejaka poistka tam bola.mne sa zda ze ti kleklo palivove cerpadlo.mne sa stalo to iste.isiel som az na rezervu na druhy den som natankoval plnu nadrz prisiel som domov a pred blokom zdochlo a uz nenastartovalo.cerpadlo bolo v pici.zmeraj ci ti do cerpadla ide prud pri startovani.ak ano tak bude zle ak nie tak skus poistku

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Utorok, 29. Marca 2011, 23:07
od BMW520_ke
Hmmm takze co sa udialo...
Pozerali sme po tej poistke, e34 ka s M20 motorom takuto poistku nema, ma len narazovu poistku, ktora s tymto ale nesuvisi.
Problem spocival vo vadnych zapalovacich svieckach, byvali hlupy majitel dal nejake smejdy, ja som kupil 4 bodove Bosch a startuje ako ma.

Vada spocivajuca v stupani a klesani otacok od 500 do 1500 stale pretrvava. Co v tomto motore reguluje otacky? Uz som pocul, ze by to mohla byt vaha vzduchu a lambda sonda... Co mam vymenit, aby boli otacky na OPTIME?
(zvlast ma tendenciu dochnut ked mam zaradenie v D a R, mam totiz automat, v P to este vie ustat, toto sa mi deje len na volnobeh !!! )

rene525: Palivove cerpadlo mam v poriadku, pozerali an to mechanici, takisto ako cely palivovy system, benzin tlakuje pekne :)

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Štvrtok, 31. Marca 2011, 12:45
od Mi_t_is
Myslím si že ta lambda sonda to bude ;) pozri si na youtube je toho dosť.. ake priznaky su pri lambde sonde ;)

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Štvrtok, 31. Marca 2011, 22:27
od rene525i
kolisaju ti tie otacky stale ci to aj niekedy prestane a ide ok....mne kolisu tiez tak isto ako tebe ale nie stale len sem tam potom mu dobre nalozim a prestane.a sem tam necitis benzim. ](*,) a mas velku spotrebu???podla mna to lambda nebude.moze to byt vaha alebo nejaky snimac na otackach.najlepsie ked ho das na pc a malo by to ukazat presne kde je chyba.ked budem mat cas tak buduci tyzden pojdm s mojim tak ti dam vediet co to bolo podla mna budes mt tu chybu ako ja...

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Piatok, 1. Apríla 2011, 18:12
od BMW520_ke
rene525i: Inaaaac teraz ako keby si opisal priznaky mojho auta...!!! Na volnobehu v P cku po nastartovani kolisu otacky od 500 do 1500... Ked chvilu bezohladne jazdim, obieham, proste plyn podlaha a potom zastanem tak otacky su klasicky ako maju byt cca 1000 !! A ááááno citim aj ten BENZIN !!
Inak, zohnal som si chlapca na diagnostiku cez znameho, nepoznam ho, ale dojde teraz cez vikend taktiez napisem, na co som prisiel ! dakujem a urcite tu napis aj ty, na co narazis...

Mi_t_is: ano, pocul som o tej lambde, je to ejdan z moznosti, uvidi sa teraz na tej diagnostike...

Inac problem so startovanim sa znova objavil. Mam tam BOSCH 4-bodove sviecky a za studena zas nechce startovat??? Neskutocne, snad tne pocitac spravi z nocnej mori to stare kvalitne auto :)

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Sobota, 2. Apríla 2011, 20:14
od rene525i
no daj vediet ako ti dopadla diagnostika.som velmi zvedavy co to bude.buduci tyzden ked vyde cas tak pojdem ties na diagnostiku.lebo mam toho uz plne zuby...vela stastia... =;

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Pondelok, 4. Apríla 2011, 22:04
od BMW520_ke
No, takze, ako to dopadlo...

Prisiel ku mne chlapik s PC na diagnostiku, zapojil to a nejak sa nevedel napichnut na riadiacu jednotku. Neviem uz, ci sa tam dostal alebo nie, ale potom odpojil PC a zacal skusat.

Problem so startovanim: vadny teplomer chladiacej kvapaliny v motore, zle meral teplotu motora a preto tlakoval privela benzinu pri startovani a zastriekal sviecky cistym benzinom. Po jeho vypojeni za studena a dlhsom toceni motor nabehol.

Problem s kolisavymi otackami: vadny motorcek volnobehu motora, k tomu asi netreba nic pisat. Moje otacky su v pohode, kym nestojim.

Tieto problemi mi povedal on, bol velmi sikovny, takze ratam, ze mal pravdu.

Potom odisiel ale ja osobne este ratam vadnu lambda sondu k tomuto vsetkemu. Zle mi to snima aktualnu spotrebu, neviem ci len hapruje elektronika a ukazuje mi bludy alebo ot je skutocne ta sonda a spotreba je horsia.

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Utorok, 5. Apríla 2011, 22:28
od rene525i
zistoval si kolko stoji ten krokovac motoru?ci si ho aj vymenil?ale keby bola vadna sonda tak by ti to ten srac povedal ze je v prdely ne,?

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Pondelok, 11. Apríla 2011, 20:18
od BMW520_ke
Este som ho nevymienal, v poslednej dobe som na to nemal cas, ale behom dvoch tyzdnov sa do toho urcite obujem...

Ano, mam pocit, ze by mi to oznamil, ak b bol problem v lambde ... On mi vyslovene povedal, ze ide o motorcek volnobehu motora.

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Utorok, 12. Apríla 2011, 19:33
od rene525i
este ze tak aspon to nebude draha oprava...aspon si to myslim ja....či?

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Sobota, 16. Apríla 2011, 09:55
od BMW520_ke
Draha oprava to urcite nebude.

Skor sa mi prihodila jedna vec a to ta, ze sa mi roztrhol rozvodovy remen :D ... klinovy takisto ...

Ventili by posunute nemali byt, takze "staci" rozmontovat pol auta a vymenit obe remene.

nastastie celu skodu som nevycislil na vela penazi. ak som k tomu pricital aj nove filtre, aj ten spominany teplomer, vyjmuc motorcek volnobehu, bude to stat 44 eur po odpocte dph, beriem to vsetko na firmu.

zda sa to byt v pohode

zistil som, ze to auto muselo byt pekne katovane, ked sa mi odpiekol rozv. remen. obycajne ludia s tymito autami nemaju nijake problemy...hm

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Sobota, 16. Apríla 2011, 14:49
od rene525i
chvala bohu ze nebude draha oprava.ja uz som tolko investoval do mojho auta zr konecna.brzdy komplet naprava sinembloky spojka interier a este ho caka stiekanie a male drobnosti...

Re: (E34) BMW 520i PROBLEM

Napísané: Sobota, 16. Apríla 2011, 15:23
od ViktorDDD
pri e34kách sa netreba čudovať že sa veci kazia jedno za druhým keď ich predtým 15-20rokov týrali a my ich teraz dávame postupne dokopy, podľa mňa pri M20 motoroch je rozvodový remeň prvá vec ktorú by trebalo vymeniť po kúpe auta, keďže väčšinou predchádzajúci majitelia na to serú alebo si myslia že je tam reťaz :shock:
inak za 44€ tak to je super cena za to všetko čo si vymenoval