Strana 1 z 1

e34 ....problem automatickej prevodovky

Napísané: Streda, 23. Marca 2011, 21:26
od majo17
Bmw e34 525i M50+Vanos ...5 stupnovy,nema kontrolnu mierku
-menili sme olej+filtre.....vsetko je dobre zmontovane,nalievame olej cez otvor kt sa aj kontroluje hladina oleja.....naliali sme tam cca 2.4 l....viac nechce zobrat...nastartujem zaradim R pomaly ide....dam D ide prestane ide :( ...zhasne ukazovatel zaradeneho rezimu....na Bc vyhodi Getriebeprogram....nejde,malo by tam ist viac oleja ale nemozem ho tam dostat a uz ozaj neviem co s tym je.....ked vypnem motor po case nastartujem zasa chvilku ide.....neviete co s tym? Dik

Re: e34 ....problem automatickej prevodovky

Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2011, 19:29
od sklenus
,,nalievame olej cez otvor kt sa aj kontroluje hladina oleja" ??
tak to teda neviem ci sa to tak robi... :lol:
olej sa ma do prevodouky liat za chodu
nemaju radi ked to tam lejes len tak... a o tom otvore na dolievanie, dolu by mal byt nejaky otvor, kryt a tam sa nejako musis dostat z hadicou(a tadial liat) je to dost odrzku ju tam dostat
kazdopadne som si tym neni isty ale zarucene nie cez odmerku skus sa spytat niekoho v servise :|

Re: e34 ....problem automatickej prevodovky

Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2011, 22:00
od majo17
sklenus napísal:
,,nalievame olej cez otvor kt sa aj kontroluje hladina oleja" ??
tak to teda neviem ci sa to tak robi... :lol:
olej sa ma do prevodouky liat za chodu
nemaju radi ked to tam lejes len tak... a o tom otvore na dolievanie, dolu by mal byt nejaky otvor, kryt a tam sa nejako musis dostat z hadicou(a tadial liat) je to dost odrzku ju tam dostat
kazdopadne som si tym neni isty ale zarucene nie cez odmerku skus sa spytat niekoho v servise :|



ma to na strane len jeden otvor na nalievanie,kt je zaroven kontrolny....ja nemam tu odmerku ako ma napr olej do motora......za chodu teda? som to nikde nanasiel ze ma byt motor v behu.... mam mat zaradenu rychlost a stat na brzde?

Re: e34 ....problem automatickej prevodovky

Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2011, 23:21
od Duxo e39
Pokial viem motor ma byt naštartovany a zaradene ma byt P.Olej sa tam napusta cez vypuštaci ventil cez taku špecialnu pumpu s hadicou.Prevodovka si zacne sama tahat olej.Presne kolko ho tam ide uz neviem ale ked ho tam bude vela zacne ti vytekat von cez ten vypustaci ventil,kade to tam vlastne dolievas.Potom by si tam mal dat naspet ten srob,dotiahnut a za chodu poprehadzovat rychlosti aby si prevodovka vtiahla olej do vsetkych stupnov.Potom das zase stupen P otvoris vypustaci vyntil a znova dolejes az do kym nezacne trochu vytekat,ale nezabudni musiš mat stale naštartované!!! .Mne to potom fachcilo jak nove.Daj potom vediet ako sa ti darilo.

Re: e34 ....problem automatickej prevodovky

Napísané: Piatok, 25. Marca 2011, 16:16
od majo17
dik moc za radu :wink: ....vyskusam to aa dam vediet ako som pochodil

Re: e34 ....problem automatickej prevodovky

Napísané: Sobota, 26. Marca 2011, 17:08
od majo17
automat zasa ide 8)

Re: e34 ....problem automatickej prevodovky

Napísané: Utorok, 29. Marca 2011, 22:46
od lubomt
majo17 napísal:
automat zasa ide 8)

kurnik, v ziadnom P /parking/ sa olej nenalieva!!! Mal si tam malo oleja a teraz asi este tiez. Robi sa to ze nalejes cca 2ltr,nastartujes, zaradis D a pomay ale naozaj pomaly dolievas. Ked uz nechce, ze sa olej prelieva, zaradis R, po chvili znova D a skusis doliat. Potom najazdis par km a znova skontrolujes, ale ked vychladne. Ono totiz pri zaradenom P sa poriadne nenaplni cela prevodovka a toboz pri vypnutom motore.Ked je malo oleja, prehrieva sa a hrozi spalenie oleja,lamiel,poskodenie klznej plochy cerpadla atd....

Re: e34 ....problem automatickej prevodovky

Napísané: Nedeľa, 3. Apríla 2011, 22:31
od majo17
lubomt napísal:
kurnik, v ziadnom P /parking/ sa olej nenalieva!!! Mal si tam malo oleja a teraz asi este tiez. Robi sa to ze nalejes cca 2ltr,nastartujes, zaradis D a pomay ale naozaj pomaly dolievas. Ked uz nechce, ze sa olej prelieva, zaradis R, po chvili znova D a skusis doliat. Potom najazdis par km a znova skontrolujes, ale ked vychladne. Ono totiz pri zaradenom P sa poriadne nenaplni cela prevodovka a toboz pri vypnutom motore.Ked je malo oleja, prehrieva sa a hrozi spalenie oleja,lamiel,poskodenie klznej plochy cerpadla atd....



jj zistil som to....kusok som pojazdil,trebalo este dat olej.......