Strana 1 z 2
Prepalenie softu E34 525i
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 13:46
od Miro528
Chlapi mam otazku kto by vedel prepalit soft v riad.jednotke? Mal som auto na diagnostike u p.Š.... a po jeho odporucaniach som vrazil do dielov
cca 20 litrov a problem stale pretrvava

.Jedna sa o to za po nastartovani studeneho motora mi nenabehne hned lambda.Nabehne az po par minutach (v zavistlosti od teploty ) .Viem ze lambda ma ohrev a plne funguje troska neskor ale diag. vypisal ze je uplne vypnuta .
Podla p.Š... by mal existovat nejaky upgrade na soft. Motor M50 525i r.v.3/1991
Dik moc
Re: Prepalenie softu E34 525i
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 14:02
od BlackMW
Miro525 napísal:Chlapi mam otazku kto by vedel prepalit soft v riad.jednotke? Mal som auto na diagnostike u p.Š.... a po jeho odporucaniach som vrazil do dielov
cca 20 litrov a problem stale pretrvava

.Jedna sa o to za po nastartovani studeneho motora mi nenabehne hned lambda.Nabehne az po par minutach (v zavistlosti od teploty ) .Viem ze lambda ma ohrev a plne funguje troska neskor ale diag. vypisal ze je uplne vypnuta .
Podla p.Š... by mal existovat nejaky upgrade na soft. Motor M50 525i r.v.3/1991
Dik moc
a mas tam novu lambdu ? mne tiez nenabiehala za studena jedna lambda,
az po par minutach.. na kratke trate to asi robi spotrebu..
potom som dal nove lambdy ale som to uz nemeral ako rychlo nabiehaju..
s panom eŠ mam podobne skusenosti, cez 30 litrov do dielov,
4 krat na diagnostike a spotreba v zime stale 20 - 24 litrov na 740i,
a ze mam kupit nove indukcky za dalsich 30 litrov tak som to vzdal potom..
no neviem neviem ci uz v 91 davali flash-ovatelne pamate do RJ, az od 95 pokial viem do Siemensov..
mam RJ z 2.5i Bosch r.v. 91, ak kces pozicat vyskusat ozvi sa,
je to niekde v predaji aj s cislom dielu, pozri ci je rovnake..
Re: Prepalenie softu E34 525i
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 14:10
od Miro528
BlackMW napísal:a mas tam novu lambdu ? mne tiez nenabiehala za studena jedna lambda,
az po par minutach.. na kratke trate to asi robi spotrebu..
potom som dal nove lambdy ale som to uz nemeral ako rychlo nabiehaju..
s panom eŠ mam podobne skusenosti, cez 30 litrov do dielov,
4 krat na diagnostike a spotreba v zime stale 20 - 24 litrov na 740i,
a ze mam kupit nove indukcky za dalsich 30 litrov tak som to vzdal potom..
no neviem neviem ci uz v 91 davali flash-ovatelne pamate do RJ, az od 95 pokial viem do Siemensov..
mam RJ z 2.5i Bosch r.v. 91, ak kces pozicat vyskusat ozvi sa,
je to niekde v predaji aj s cislom dielu, pozri ci je rovnake..
Samozrejme kupil som novu lambdu + vsetky nove zap.cievky

+ sviecky + nove hadice na odvetravanie hlavy , este by som mal vymenit pal.cerpadlo (nedrzi tlak,inac tlaci dobre) a mal by som vymenit este volnobezny regulator + vsetky hadice ktomu
Pozriem tu jednotku a potom by som sa ti ozval
dik

Re: Prepalenie softu E34 525i
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 14:15
od BlackMW
Miro525 napísal:Samozrejme kupil som novu lambdu + vsetky nove zap.cievky

+ sviecky + nove hadice na odvetravanie hlavy , este by som mal vymenit pal.cerpadlo (nedrzi tlak,inac tlaci dobre) a mal by som vymenit este volnobezny regulator + vsetky hadice ktomu
Pozriem tu jednotku a potom by som sa ti ozval
dik

a co vlastne riesis ? spotrebu ?
predpokladam ze falosny vzduch si/ste kontrolovali ako prve,
meral si aj prietokomer ?
no inac mna ludia presvjedcali ze to mam z mojej motorkarskej jazdy,
ale aj ked sa snazim maximalne setrit a pomaly rozbiehat, pod 11 sa nedostanem v meste..
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 14:21
od Miro528
Inac po výmene tychto veci ide motor omnoho lepsie .Na studeno to uz taha lepsie ako predtým (predtým sa to ledva rozbiehalo kým sa teplota nezvýsila)ale teraz to ma zvuk ako osemvalec a dost citit benzin(ma taky nekludný volnobeh).Mozno to troska prehanam

(iný by si to asi ani nevsimol) ale chem mat auto tip-top.

Re: Prepalenie softu E34 525i
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 14:24
od Miro528
BlackMW napísal:a co vlastne riesis ? spotrebu ?
predpokladam ze falosny vzduch si/ste kontrolovali ako prve,
meral si aj prietokomer ?
no inac mna ludia presvjedcali ze to mam z mojej motorkarskej jazdy,
ale aj ked sa snazim maximalne setrit a pomaly rozbiehat, pod 11 sa nedostanem v meste..
Nie spotreba je super v meste mam priemer cca 10l

ale samozrejme jazdim dedkovsky

a vonky este menej.
Hadice sme kontrolovali ostava mi vymenit len na volnobezny regulator ostatne su nove.
Diagnostika ukazovala vsetko ok len lambda bola vypnuta.
Vpodstate riesim len tie studene starty ale dufam coskoro bude uz teplo tak by som to nemal tak citit.
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 14:31
od Miro528
Cital som uz viacej clankov aj na bmwklub.cz a niektory s podobnym problemom mali upchate katy.Ja uz cez emisnu neprejdem ani s katmy dvakrat mi to merali a som daleko za limitmi

Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 14:41
od BlackMW
Miro525 napísal:Cital som uz viacej clankov aj na bmwklub.cz a niektory s podobnym problemom mali upchate katy.Ja uz cez emisnu neprejdem ani s katmy dvakrat mi to merali a som daleko za limitmi

ja som dal vybrat katy a nepomohlo..
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 14:42
od Miro528
BlackMW napísal:ja som dal vybrat katy a nepomohlo..
A ked si mal vonku katy co si si vsimol zlepsilo sa neico alebo zhorsilo?
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 14:50
od BlackMW
Miro525 napísal:A ked si mal vonku katy co si si vsimol zlepsilo sa neico alebo zhorsilo?
katy boli v poriadku, este ich mam obidva aj s obalmi, navarili mi tam rury,
ale necitil som takmer ziadny rozdiel.. co ale nemoze platit ak sa rozsypavaju a su upchate ..
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 15:53
od semtex
Som mozno zaujaty...asi urcite....ale neda mi reagovat na margo pana Š..... Jeho techniologicky postup spociva vo vymene vsetkeho co sa da a nakoniec aj tak vzdy skonci pri rovnakom zavere: Chybna je riadiaca jednotka...za xy aut, pri ktorych som bol a pochoval ich touto diagnozou sa mu to potvrsilo len raz a aj to bolo 2.4td...
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 16:02
od Miro528
semtex napísal:Som mozno zaujaty...asi urcite....ale neda mi reagovat na margo pana Š..... Jeho techniologicky postup spociva vo vymene vsetkeho co sa da a nakoniec aj tak vzdy skonci pri rovnakom zavere: Chybna je riadiaca jednotka...za xy aut, pri ktorych som bol a pochoval ich touto diagnozou sa mu to potvrsilo len raz a aj to bolo 2.4td...
Takze podla tvojho nazoru by nemala byt na vine riadiaca jednotka?
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 18:14
od semtex
to nevravim...bola to asi len reakcia na pana.... najjednoduchsie by bolo pozicat si na skusku inu a hned bude vsetko jasne. verim ze niekto s fora nejaku najde a pomoze ti v tvojom probleme...
Napísané: Pondelok, 21. Januára 2008, 21:08
od VLADKY242
a kto je to pan Š.

ja myslim že to nebude riadiačkou .Pokial ide na vyhrievanie lanbda sondy 12V a aj z compu 0,5V tak comp ok.

Napísané: Utorok, 22. Januára 2008, 09:38
od Miro528
VLADKY242 napísal:a kto je to pan Š.

ja myslim že to nebude riadiačkou .Pokial ide na vyhrievanie lanbda sondy 12V a aj z compu 0,5V tak comp ok.

vyhrievanie BY malo fungovat a hodnoty to tiez ukazovalo spravne len kym sa nezohrial motor na urcitu teploty diag vypisoval AUS.
