Strana 1 z 3
E34 klimaautomatik
Napísané: Sobota, 27. Októbra 2007, 22:41
od fioro
vie mi niekto opisat ako funguje ventilator kurenia? totiz mam pocit odkedy som napajkoval ziarovecky podsvietenia tak ako keby spinalo ten ventilator nahodne na rozne dlhe chvile, v podstate ked potenciometer otacok ventilatora natocim na max je ticho a zrazu sa zopne pobezi cca 5 sec...niekedy viac niekedy menej a zase sa vypne , po istej dobe sa spusti zas...mozno mam o tom malo vedomosti preto sa pytam ale skor mam dojem ze je nieco nedobre...
Napísané: Utorok, 30. Októbra 2007, 20:51
od BJS
Pozri predradné odpory. Sú zo šoférovej strany v stredovom kanály nad plynovým pedálom. Musíš odstrániť nejaké interiérové obloženia a odpor sa dá pekne vycvaknúť. Je v ňom niečo ako tepelná ochrana a tá môže blbnúť.
Napísané: Utorok, 30. Októbra 2007, 22:39
od VLADKY242
Môže to robiť aj motorček ventilátora

Napísané: Streda, 31. Októbra 2007, 07:13
od fioro
ten maly? co fuka vzduch na teplotne cidlo? ten sa toci ...a na tie odpory sa teda mrknem...
Napísané: Streda, 31. Októbra 2007, 11:37
od xtreme
VLADKY242 napísal:Môže to robiť aj motorček ventilátora

fuckin´ hell... kde je ten motorcek? nejde mi kurenie, resp. ked je studeny motor tak nejde.. ked ho pekne povytacam tak nabehne.. ale inak ee.. som to mal rozobrane az k tomu malemu radiatoriku pod palubovkou, ten tiekol, ale tym by to nemalo byt.. tie relatka tiez vyzera ze idu.. tak uz neviem..
ako sa dostanem k ventilatoru?
Napísané: Streda, 31. Októbra 2007, 22:07
od VLADKY242
Ventilátor kúrenia sa nachadza pod teda vedla stieračov

Napísané: Streda, 31. Októbra 2007, 23:02
od xtreme
kuknem...
Napísané: Štvrtok, 1. Novembra 2007, 11:28
od xtreme
VLADKY242 napísal:Ventilátor kúrenia sa nachadza pod teda vedla stieračov

cau.. ukaz mi kde je ten motorcek.. dik zakruzkuj.. : )))
Napísané: Štvrtok, 1. Novembra 2007, 20:22
od VLADKY242
Tak nadobka bokom stierače stena za nadobkou a kryt pod stieračmi dole a tam ja

Napísané: Štvrtok, 1. Novembra 2007, 21:06
od xtreme
super, diki moc..
Napísané: Štvrtok, 1. Novembra 2007, 21:52
od BJS
Ale pokiaľ sa k nemu dostaneš, rozobereš polku auta.
Napísané: Štvrtok, 1. Novembra 2007, 22:53
od fioro
teraz to fachci dobre....ked dam potenciometer na max, ide na max...ked s nim regulujem tak plynule reguluje bez vypinania, aj nastavene otacky drzi a ide bez prerusenia...ale na nic som este nesahal...asi tam bude nejaky fantom

teda ja som sa pytal ci som nieco nemohol posahat v tom ovladacom panely, ked som tam menil tie ziarovcicky podsvietenia...
Napísané: Štvrtok, 1. Novembra 2007, 22:54
od VLADKY242
fioro napísal:teraz to fachci dobre....ked dam potenciometer na max, ide na max...ked s nim regulujem tak plynule reguluje bez vypinania, aj nastavene otacky drzi a ide bez prerusenia...ale na nic som este nesahal...asi tam bude nejaky fantom

Možno sa ti dostala niekde iba vlhkosť

Napísané: Piatok, 9. Novembra 2007, 10:14
od fioro
a uz nejde vobec....

pozriet tie predradene odpory alebo rovno motor?
Napísané: Piatok, 9. Novembra 2007, 22:39
od BJS
Pozri najprv odpory. Je k ním oveľa lepší prístup ako ku motoru. Ak to budú oni ušetríš si kopec roboty.