Strana 1 z 2

voda v oleji-525i/e34

Napísané: Pondelok, 23. Februára 2009, 18:02
od renekovac71
potrebujem poradit..nedavno som zistil ze mi mizne voda z chladica.po kontrole veka olejoveho otvoru (bolo veko biele)takze voda v oleji.ktore tesnenia mam vymenit?a co ma pri vymene caka?co vsetko treba mat pripravene a poruke?co vsetko treba kvoli vymene tesnenia rozobrat?motor stale slape ako hodinky.bol som v servyse,povedal mi sumu opravy(vymeny)1300.-€,spital som sa opravara ked mi podaval naspet technicak,preco tak vela,odpovedal (mate 6-vale do ,,V" a to trva,najskor jedna hlava potom druha.)to bola novynka,,ja mam radovy 6-val a nie do ,,V,,do toho servysu nedam menit ani gumi.dakujem za vsetky rady.

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Pondelok, 23. Februára 2009, 23:39
od MajcoBMW
1300 eur to je ozaj dost budes potrebovat tesnenie pod hlavu a pod viko rozvodou a je to roboti dost musis dat dole hlavu hlavu dat odskusat ci neni prasknuta alebo to staci aj vlastnym okom a urcite bude prasknute tesnenie pod hlavou a este tam je rozvod retazovy takze este aj tam bude robota ja neviem presne este som to nerobil ale toto su hlavne veci

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Utorok, 24. Februára 2009, 09:25
od renekovac71
dakujem za odpoved.ale velmo mi nepomohla.keby niekto co to uz robil aspon zbezne popisal co treba aky postup coho sa vyvarovat.atd.dakujem ale aj za tuto odpoved.snahu si cenim.dikes

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Utorok, 24. Februára 2009, 10:14
od Mireck
To ze mas na zatke kadial sa nalieva olej emulziju neznamena ze ti ide voda do oleja. Ked chodis na kratke trate a neprehreje sa motor poreiadne tak sa nazraza vlhkost zo vzduchu a spravi emulziju na zatke. Vytiahni mierku na olej ak tam mas vodu tak bude tiez od emulzije. 1300 € za vymenu tesnenia je dost vela no. Spravil by som to ani ne za polovicu aj s materialom ak by netrebalo ovsem druhu hlavu.

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Utorok, 24. Februára 2009, 18:48
od renekovac71
tato odpoved sa mi paci..,,naozaj posledna dva mesiace jazdim rano 3,5 km vecer 3,5 km praca a domov.mohlo bito bit aj ono..olej skontrolujem vecer ked pojdem s mojim psom na vybeh.ale preco mi to dimy ked pridam plyn ,,husty bieli dim ktory divne pachne,, tu ponuku bi som bral..ale zijem v Bad Säckingene v Nemecku. takze 800 km.Potrebujem nejakynavod ako postupovat pri rozoberani motora.co prve co druhe,co treba znacit a ci treba nejake specialne rozmery klucov k tomu..co mam okrem tesnenia bloku motora a bloku klukovky vymenit aby neboli dlksiu dobu problemy..a ake momenty pouzit na sroby..pchybujem ze bude prasknuta hlava,motor je cistucky ako novy..ake tesnenie pouzit.lebo su tu dve rozne hrubky tesnenia.budem to robit v hobyservyse.uz som sam robil par veci ,,vybranie a oprava alternatora,vymena blatnikov,tlmicov a celeho ulozenia takze nesikovny nie som lebo zijem..a auto jazdiii..apropo k tomu alternatoru--vydel som tu vela ludi zhanat nahradny..ja som si moj dva razy opravyl sam.
na alternatore je umele veko,to treba odsoubovat.pod nim je chladic a na nom je taka kocka z uhlikmy..a tusim tranzistorovy rozdelovac.ja mam tvar obdlznika..z druhej strany je to zaliate..tu hmotu bez strachu treba vyskrabat von.pod nou su try kontakty..tie treba riadne letovackov najlepsie klampiarskov a novym cinom z vysim bodom topenia.poskladat,a jazdime dalej..mne to usetrilo peknych 800 .-€..tie kontakty su tepelne namahane a vznika studeny spoj.potom to nedobija,ale pritom multimeter ukazuje hodnoty ktore vedia pomilit. dufam ze to pomoze par ludom..

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Utorok, 24. Februára 2009, 19:02
od MajcoBMW
ked ty auto dimy na bielo je to prasknute tesnenie pod hlavou alebo hlava prasknuta ale postup ty presny nepoviem vela stastia pri oprave

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Utorok, 24. Februára 2009, 21:01
od renekovac71
takze som kontroloval..mierka oleja je len od oleja.vrchnak na otvore pre dolievanie oleja som pred tizdnom utrel nie dokladne,a bolo take ake som ho nechal.motor startuje hladko ako pred kupenim,a na velmi kratke brnknutie..chod motora je tichy a po nastartovani ma hned otacky na 700,ako pred dvoma rokmy.chladny motor na volnobech dym ziaden,pridal som na otackach dim ziaden.z vyfuku nekvapka voda,za chodu motora vyfuk smrdi bensinom.ten dym ide len ked je auto v zabere a ja pridavam.nachapem.voda v chladici mizne pomali,to moze bit aj netesniaca hadica a pri zahriati unika.ale moze bit aj to tesnenie pod hlavou,ten dim sa mi nepaci..

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Utorok, 24. Februára 2009, 21:19
od valer750
renekovac71 napísal:
takze som kontroloval..mierka oleja je len od oleja.vrchnak na otvore pre dolievanie oleja som pred tizdnom utrel nie dokladne,a bolo take ake som ho nechal.motor startuje hladko ako pred kupenim,a na velmi kratke brnknutie..chod motora je tichy a po nastartovani ma hned otacky na 700,ako pred dvoma rokmy.chladny motor na volnobech dym ziaden,pridal som na otackach dim ziaden.z vyfuku nekvapka voda,za chodu motora vyfuk smrdi bensinom.ten dym ide len ked je auto v zabere a ja pridavam.nachapem.voda v chladici mizne pomali,to moze bit aj netesniaca hadica a pri zahriati unika.ale moze bit aj to tesnenie pod hlavou,ten dim sa mi nepaci..

dymit to moze v pohode, aj vtedy ked mas slabsie katalyzatory, a ber do uvahy aj to ze je stale dost chladno...ten unik vody si dokladne skontroluj v motorovom priestore, pripadne cekni aj radiator kurenia, tie s oblubou tecu v E34....pokial je hladina oleja ok, motor sa neprehrieva, tak by to malo byt ok...

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Utorok, 24. Februára 2009, 21:34
od jiracing
nalepsie bude ked zhodis viko ventilov a ked bude taketo vies nacom si.

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Nedeľa, 1. Marca 2009, 19:40
od renekovac71
no dnes som skontroloval to veko...tak vypada rovnako ako na tej fotke...co si vsetko menil?budem to musiet menit aj ja..dakujem za odpoved..

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Nedeľa, 1. Marca 2009, 20:43
od jiracing
Menil som tesnenie pod hlavu aj hlavu lebo bola prasknuta a samozrejme olej.Az das dole hlavu dobre ju popozeraj ci neni presknuta najlepsie je ju dat natlakovat na stolicu niekedy sa ta prasklina tazko hlada.

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Pondelok, 2. Marca 2009, 06:27
od renekovac71
nemas nahodov foto z boku motora jako to vypada?lebo tam vela toho medzi timy hadicamy nevidiet.pred par rokmi som tuto vymenu robil na opli 1.3 kadet.ale to je motor ktory toho tam vela nemal.teda vsetko jednoduche... :? teda prve ide dole veko hlavy(jedno tesnenie)potom je hlava?(druhe tesnenie?)a potom blok motora ?(tretie tesnenie?)alebo ake poradie tam je? dikes..toto mam objednane,,Dichtung, Ölwanne,Dichtungssatz-veko hlavy co si dal foto,Dichtung Motorblock,Dichtung, Zylinderkopf 1,75, Durchmesser
[mm]: 85,179,29 € co je zbitocne?

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Pondelok, 2. Marca 2009, 15:16
od jiracing
Potrebujes tesnenie pod viko ventilov,pod hlavu a na predny kryt na hlavu.
Musis dat dole komplet sacie aj vyfukove potrubie odpojit el.od snimacov na teplotu vody
treba povolit sponer hlavnej retaze,dat dole predne veko na hlave pod vekom su kolesa.Pod retazov co spaja vacky je dalsi sponer ten treba zaistit.Potom zhodis kolesa aj z retazov,domce vaciek a komplet ulozenie v ktorom su hydrosteli.Vsetko je cislovane.
Neni to prijemna robota ale odskusaj to.Vela zdaru.

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Pondelok, 2. Marca 2009, 20:12
od renekovac71
super,toto som potreboval..treba k tomu nejake zvlasne kluce (rozmery)alebo staci golasada a momentovy kluc? ked som uvydel tie fotky presiel mi mraz po chrbte..to budem musiet robit v garazi u svokrovcov.to nebude na jeden den ako som mislel,ale asi celi vykend..objednavku som zmenil na kompletnu sadu tesnenia na hlavu.tam je vsetko aj z srobamy je toho hodne..za 220.-€..no treba motor nejak zvlastne zostelovat po znovuzmontovani ak sa to podary?
ale inac super fotky...uz len jeden teplejsii slnecny vykend a ide sa na to... :mrgreen: :-({|=

Re: voda v oleji-525i/e34

Napísané: Pondelok, 2. Marca 2009, 23:26
od jiracing
Potrebujes golu a hlavne torx na hlavu.Zajtra kuknem kolkatka to je poslem dake foto.