Strana 1 z 2
e 34
Napísané: Pondelok, 23. Júla 2007, 19:54
od xtrmk
Zdravim ! mam 525 tds e 34, hladam niekoho,kto by mi mohol vymenit na kare VSTREKOVACIE CERPADLO, niekto v BA....a aj dalsie drobnosti...ako tlmice...silentbloky....cim skor,tym lepsie.diky! dohoda ista!

Napísané: Pondelok, 23. Júla 2007, 20:30
od Spionator
cislo mas v SS
mechanik
Napísané: Štvrtok, 26. Júla 2007, 11:44
od xtrmk
Volal som mu a vyzera to tak,ze chalanisko sa dost vyzna

...takze konecne good clovek.zajtra mi to pozrie a uvidime..dikes

Re: e 34
Napísané: Piatok, 5. Novembra 2010, 15:58
od El_Scorpio
Neviem kam to dať. Dnes som šiel po meste a zbadal som jednu E34. Vravím si super! Nebehá ich tu veľa (videl som možno 3 vrátane mojoej), možno porobíme nejaké spoločné foto. Prídem bližšie a zosmutnel som. Auto bolo dosť špinavé a vzadu na kufri malo nejakú preliačinku.
Je to predfaceliftový model, motorizácia neznáma. Videl som rovnakú bielu E34 s podobnou značkou, tá však mala vzadu 520i a bola v lepšejšom stave, mal ju nejaký cca 28-ročný chalan.

Po celom aute sú rôzne ázijské haky-baky.

V interiéry bol dosť bordel, výbava auta je celkom social. 4x elektrické okná, 4-stupňový automat, látkové sedačky s opierkami v nie najoptimálnejšom stave, rádio chýbalo, ručičkové hodiny, volant klasický 4-ramenný bez bagu a to je asi tak všetko čo som videl. A fólie na zadných oknách.

Disky sú tam asi klasiky BBS '15, síce bez stredových znakov. Vyzerajú byť ok, len prečistiť. Gumy sú letné Goodride H600 205/60/15, lacné a čínske, vzorku som neskúmal.

Nepoznáte niekto to auto alebo dôvod prečo je v takom úbohom stave akom je? Pozeral som na nete či nie je na predaj, nie je. Možno ho má ešte niekto ako darcu orgánov. Nie je to eventuélne bývalé auto niekoho z klubu? Je smutné ak je to nezodpovednosť majiteľa, tieto autá si to nezaslúžia

Navyše tá biela jej veľmi sekne! (v čistom stave)
Re: e 34
Napísané: Piatok, 5. Novembra 2010, 17:11
od el_dodis
...s najvacsou pravdepodobnostou to bude nejakeho roma...
Re: e 34
Napísané: Piatok, 5. Novembra 2010, 17:19
od El_Scorpio
Mne napadol mladý tuzer, ktorý nemá €€€ alebo na orgány.
Re: e 34
Napísané: Piatok, 5. Novembra 2010, 17:37
od el_dodis
..alebo..kazdopadne skoda pekneho auta...
Re: e 34
Napísané: Piatok, 5. Novembra 2010, 18:06
od El_Scorpio
Ak je motor, prevodovka a podvozok ok, dalo by sa zachrániť. Poumývaš, ten ťukanec ti spraví klampiar, s tými odreninami a hrzou... Dalo by sa to zastriekať ale dosť veľa by to vyšlo. Lišta sa dokúpi, obuje sa to do niečoho normálneho a vyhádžu sa sedačky a dá sa tam niečo solídnejšie. A E34 by ešte mohla spraviť niekomu peknú službu.
Re: e 34
Napísané: Sobota, 6. Novembra 2010, 00:20
od seth
Je smutné ze to majitelovy netrhá nervy, podla mna sú tieto modely dost vzácne a boli to najvydarenejšie modely svojho druhu a vo vela veciach predbechli aj svojich nástupcov ... sám mám taký vzácnejší model E34-ky pod modelovym označením 540iA Protection a nemal by som svedomie ju predat!!! Berem to auto ako súčast svojho života ... mozno by to tak nemalo byt ale ani tieto masinky by sa nemali takymto spúsobem znehodnocovat ako to roby ten pán stou starsou verziou E34-ky ... jednoducho su to podstive auta a skvele slúžia aj po dlhých rokoch.
Re: e 34
Napísané: Pondelok, 8. Novembra 2010, 09:50
od PetiE34
možno ratstyle
ale je smutné pozerať na takéto obr

Re: e 34
Napísané: Sobota, 13. Novembra 2010, 17:18
od Skodoman
Ja po E34ke tusim viac menej neustale.. pre mna je to zatial jedine auto s nejakou charizmou.. ziadne ine BMWcko takto na mna neposobi ako prave tieto "stvoroke" E34ky..
Jazdim doteraz na velmi slusnej Felde 1.9D, kde ma najviac tesi, ze si viem temer vsetko spravit sam a hlavne ND su vsade a priblizne zadarmo... jedina nevyhoda, ze ich treba zhanat castejsie, lebo rado sa tu daco kazi..
Preto ma zaujima - o kolko by sa mi skomplikoval zivot pri E34 524/525tds ? Vacsia poistka a vacsia spotreba je mi hned jasna..
Ako velmi su spolahlive tieto auta, ako je to s ND, zavadami atd? Samozrejme berme tak, zeby som nekupoval daku hajtru za 500EUR ale nieco udrziavanie minimalne za 2000€...
Re: e 34
Napísané: Sobota, 13. Novembra 2010, 18:14
od El_Scorpio
524td nemá ani veľmi výkon a navyše je to zastaralý motor a tds je tiež už dosť zastaralý motor, ale pri E34 nemáš keď chceš diesel na výber. U E39 by ťa každý normálny od tds odhováral. Platí ale to čo u každého dízla. Sú komplikované a náchylné na zaobchádzanie. Tá Filcka má atmosferák, tam sa nemá čo pokaziť, tu máš milión vecí čo môže odísť. Skôr už radšej 520i. Lebo nájsť zachovalú tds aj keď v minimálnej výbave za cca 2000 € je dosť ťažké.
Mňa by zaujímalo. E34 sa vôbec zinkovali? Ak áno od kedy. Lebo že vraj E36 až od 96.
Re: e 34
Napísané: Sobota, 13. Novembra 2010, 18:40
od Skodoman
To, ze 524td je zastaraly motor mi skor pride ako vyhoda.. klasicky komorkovy dizel s radovym cerpadlom, siestimi valcami a jednoduchym turbom (nebyt tych dvoch valcov a turba navyse tak pomaly moj motor). Pokial clovek neprehreje hlavu tak tam nemusi odist nic..
A ohladom toho vykonu - nech to posudia konkretni majitelia, mne sa zda 220Nm celkom slusne na aktivne hybanie sa s tym autom aj v mestskej premavke..
Re: e 34
Napísané: Sobota, 13. Novembra 2010, 19:30
od El_Scorpio
V mestkej premávke ti stačí aj keby si to sám tlačíš. Ono to auto je 2,5x také ťažké ako Filcka. Možo ti znie 115 k ako taká malá raketka, ale tak z 0-100 je to za 14 sekúnd, to je niekde na úrovni Citroënu C1 a tým pádom sa stráca zmysel BMW. Nepoviem keby je to nejaký veterán s vrcholovým motorom, ale toto je taká "low" verzia niečo ako 518i. Keď BMW tak radšej poriadne. To si aspoň myslím ja.
Re: e 34
Napísané: Sobota, 13. Novembra 2010, 19:40
od Skodoman
V Bratislavskej mestskej premavke nie je nikdy ziaden krutak/vykon navyse zbytocny.. vela krat je dolezitejsie pridat nez brzdit..
Zas ja to BMW nechcem kvoli zavodeniu ...Mal som aj auta s viac nez 120k ale jednoducho mne je to zbytocne(ak neratame obcasne zamachrovanie na svetlach) a hlavne nechystam sa zatial oblepit o nejaky strom ci stlp.. V prvom rade mi ide o bezpecnost (hmotnost), pohodlie, cesty na dlhe trasy a dialnice (kvoli komfortu pri vyssej rychlosti) a v neposlednom rade kvoli charizme, ktoru urcite E34ka ma..